Mä olen ymmärtänyt että ei, mutta saatat olla oikeassa. Äkkiseltään en kyllä löydä tästä mitään.Siis kyllähän nuoret pelaajat lasketaan mukaan siihen 25 1-suunnan sopimuksen limittiin, mikäli heillä on 1-suunnan soppari? 1- ja 2-suuntaisia saa muistaakseni olla 35kpl. Toki pelaavassa kokoonpanossa saa olla se kaksi "nuorta pelaajaa", mikäli tuo KHL:n sääntö ei ole muuttunut nyt kesällä.
Hyvä siirto, jos ei vie paikkaa 25 sopimuksen joukosta. Hyvä siirto myös, jos joku tämän seurauksena lähtee ulos joukkueesta ja avaa näin paikan Tolvaselle.
Laittakaa Salminen tulemaan Poriin..
Siis kyllähän nuoret pelaajat lasketaan mukaan siihen 25 1-suunnan sopimuksen limittiin, mikäli heillä on 1-suunnan soppari? 1- ja 2-suuntaisia saa muistaakseni olla 35kpl.
Mietin sellaista että missä vaiheessa Jokereiden täytyy lyödä lukkoon 25 pelaajan rosterinsa?
Onko tästä varmaa tietoa? Mites sitten muut A-juniorit, jos sieltä haluttaisiin tai pitäisi pakon edestä nostaa joku pelaavaan kokoonpanoon? Siellähän ei kovin monella ole edes kaksisuuntaista sopimusta.
Itse en kyllä millään jaksa uskoa, että Tolvanen olisi tulossa Jokereihin. Loikka USHL:sta koheloon on aikamoinen ja peliaika Jokereissa saattaisi jäädä vähäiseksi. Tolvasen kehityksen kannalta OHL olisi parempi vaihtoehto ja uskoisin Nashvillen painottavan tätä. Toki Jokereilla ei ole tässä oikein mitään hävittävää, ellei Tolvanen syö rosteripaikkaa.
Eeli Tolvasen yliopistosuunnitelmat kariutuivat - JA.com.Edit: Eliteprospectsissa siis lukee ensi kauden pelipaikkana Boston College ja NCAA.
Mestis/KHL -akselilla pääsee sentään pelaamaan miesten pelejä. Onkohan Tolvasen yliopistouralle tullut jotain esteitä tai muuta vastaavaa jos ylipäätään katselee paikkaa muualta? Edit: Eliteprospectsissa siis lukee ensi kauden pelipaikkana Boston College ja NCAA.
Nashvillellä ei muuten ole sanaa Tolvasen pelipaikasta, elleivät ensin tee entry-level diiliä. Ja jos Tolvanen tekee KHL-sopparin, ei NHL:stä voi "ostaa häntä" ulos samalla tavalla kuin Liigasta.
Kuten totesit, U20-kisoissa koko jengillä meni aivan perseelleen, joten siitä ei kannata hirveästi tehdä johtopäätöksiä pelaajien oikeasta tasosta. Kyllä itsekin olen aina valmis ottamaan joukkueeseen kaverin, kuka pystyy sinisen jälkeen yllättämään maalivahdin rannelaukauksellaan, olkoonkin vaikka että ikää on vasta 18. KHL:ssä on vielä ison kaukalon ansiosta tilaa ja aikaa enemmän, niin voi odottaa maaleja kaverilta.Itselläni ei siis ole mitään Tolvasen siirtoa vastaan, mutta en usko Tolvasen tuovan pelillistä hyötyä Jokereille ja tuollaista kaveria on turha peluuttaa kolmoskentässä jonkun Pihlströmin vieressä. Tolvanen ei mielestäni myöskään esittänyt kovin erikoisia otteita junnukisoissa (tosin siellä kyykkäsi koko joukkue). Hyvä skode sillä kuitenkin on ja saa toki tulla yrittämään Jokereihin.
Marjamäki julleihin?
Ifk:n FB-faniryhmässä siis kiertää Villegallen ottama kuva Masin näköisestä kaverista Jullipaidassa. Itse tosin oon sitämieltä että kyseessä on Aku Hirviniemi.
Linkki screenshottiin Imgurissa
Ifk:n FB-faniryhmässä siis kiertää Villegallen ottama kuva Masin näköisestä kaverista Jullipaidassa. Itse tosin oon sitämieltä että kyseessä on Aku Hirviniemi.
Linkki screenshottiin Imgurissa
Kyllähän Jalonen Jussin valitsee, vaimitensemeni...Täähän on ihan selkeä, Marjamäki ulos, JJokinen sisään.
Kyllähän Jalonen Jussin valitsee, vaimitensemeni...
Kyllä tuossa kuvassa on ainakin Masi Marjamäki. Maistuisi kyllä sopparin purku, niin saataisiin kallisarvoinen rosteripaikka vapaaksi.