Vaikka muutit lainausta sääntöjen vastaisesti (eikä mulla oo sitä vastaan) niin kyllähän Mosesilla jotain tekisi.No tuolla tasolla kyllä ei tee yhtään mitään.
Vaikka muutit lainausta sääntöjen vastaisesti (eikä mulla oo sitä vastaan) niin kyllähän Mosesilla jotain tekisi.No tuolla tasolla kyllä ei tee yhtään mitään.
Vaikka muutit lainausta sääntöjen vastaisesti (eikä mulla oo sitä vastaan) niin kyllähän Mosesilla jotain tekisi.
Pahoittelut siitä, mutta Moses ja Kozun eivät vastaa samaa tasoa.
Niinpä. Moses oli tosipeleissä maalitykkl verrattuna tähän Kozuniin, joka on osunut edes kerran, tyhjiin.Pahoittelut siitä, mutta Moses ja Kozun eivät vastaa samaa tasoa. Edes Moses ei ollut tosipeleissä näin lapanen.
Lähempänä he silti ovat toistensa tasoa kuin Kozun ja Bertrand. Vai meinaatko että Bertrand tulee ja nakuttaa itsensä KHL:n pistepörssin kymmenen kärkeen?
Miten joku Bertrand tähän asiaan liittyy, kun puhutaan Kozunin surkeudesta?
David McIntyren nimi on pyörinyt kevätilmassa...
En mä tiedä millanen molari teille oikein kelpaisi, kun Zapolskikin tuntuu olevan jo etukäteen "ihan riittämätön"? Eiköhän se ole ihan selvä, että ette tule ensikaudella (jos/kun Zapo teillä pelaa) kaatumaan maalivahtipeliin. Saa ottaa talteen, jos siltä tuntuu.
David McIntyren nimi on pyörinyt kevätilmassa...
Jälleen kerran osastoa "mikkihiiri". Ei vakuuta koon puolesta yhtään. Varmasti ihan kelpo pelimies, mutta voimaa tulee saada lisää myös hyökkäykseen.David McIntyre pelaa Jokereissa ensi kaudella, ei ole enää huhuasteella.
David McIntyre pelaa Jokereissa ensi kaudella, ei ole enää huhuasteella.
Niitä paitoja on perkele menny yli 100kpl ainaki.Turha luulo. Hiitelä kertoi jo että Masi Marjamäki on Jokerien tuleva ykkössentteri koska Rotenberg veti rahahanat kiinni koska parikymmentä fania käyttää rumia t-paitoja.