Raju Erkki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Millonkohan sopimuksia aletaan julkaisemaan?
Millonkohan sopimuksia aletaan julkaisemaan?
Veikkaan, että vasta liigakauden päättymisen jälkeen. Varmaan jotain painetta annettukkin näissä salaisissä pöytäkirjoissa suhteessa ensi kauden kuvioista puhumiseen.
Kyllähän muuten Jokerit olisi jo tiedottanut, kun Omarkilla ja Gundersonilla ainakin taitaa olla jo nimet papereissa. Tiedä sitten minkä luokan massiivista siellä valmistellaan, vai tiputetaanko näitä nimiä sitte muutama kerrallaan. Tavoitellaanko maksimaalista mediahuomiota vai toteutetaanko nämä julkistukset jotenkin faniystävällisesti, esimerkiksi videomuodossa tai muuten.
Eiköhän tuossa ole vain kymmenen arvokkainta kohdetta "julkisessa" myynnissä ja vähemmän seksikkäät paidat sitten locker room salessa myyntiin. Moses tosin puuttuu tästä teoriastani, mutta uskon siihen silti.Tässäkö kymmenkunta jatkavaa pelaajaa, vai sattumaako vain?
Viime vuosista poiketen vanha kunnon massiivinen tiedotustilaisuus suuren maailman tyylin olisi tällä kertaa minusta paikallaan. Pitää näyttää, että Jokerit on tosissaan KHL-projektin kanssa.
25 Erkan luottomies= one more year?Ei ainakaan Jokereissa.
Nyt kun jälkikäteen asiaa miettii, niin olikohan #25 isoin huti hankinnoissa Jokereilla pitkiin aikoihin? Lähellä ainakin sitä.
Nyt kun jälkikäteen asiaa miettii, niin olikohan #25 isoin huti hankinnoissa Jokereilla pitkiin aikoihin? Lähellä ainakin sitä.
Nyt kun asiaa jälkikäteen miettii, niin ei ollut edes lähellä. Minä en listaisi lainkaan epäonnistuneeksi hankinnaksi, mutta sille on varmaan vastakkaisiakin argumentteja. Se ei tee Jokereiden hankinnasta hutia, että kerää IFK:n leiristä inhoa osakseen.Nyt kun jälkikäteen asiaa miettii, niin olikohan #25 isoin huti hankinnoissa Jokereilla pitkiin aikoihin? Lähellä ainakin sitä.
Nyt kun asiaa jälkikäteen miettii, niin ei ollut edes lähellä. Minä en listaisi lainkaan epäonnistuneeksi hankinnaksi, mutta sille on varmaan vastakkaisiakin argumentteja. Se ei tee Jokereiden hankinnasta hutia, että kerää IFK:n leiristä inhoa osakseen.
No ei todellakaan ollut. Naapurissa näköjään ollaan edelleen kateellisia kun Jokerit vei jullien naaman edestä.
Mikä oli panostus ja mitkä olivat odotukset? Cobolilla on oma vahva mielipiteensä Rudista, muttei sitä oikein voi yleistää miksikään viralliseksi totuudeksi. Täällä itse kullakin faktat putoavat kyydistä ja omia keksitään vauhdissa, kun on puhe henkilökohtaisista suosikeista ja inhokeista. On täysin selvää että Ruudusta oli enemmän hyötyä kuin haittaa joukkueelleen. Siitä meidän ei pitäsi saada edes väittelyä aikaan.Heh joo, ymmärrän että nyt koitetaan ottaa ilo irti siitä hammastikustakin, mutta tarkoitin ylipäätään hankintana Jokereille suhteessa panostukseen ja odotuksiin. Kuten Cobol:kin on usesti kirjoittanut, niin enemmän haittaa kun hyötyä omalle jengille hänestä oli.
En tiedä tilannetta, mutta EP:ssä lukee sopimuksen kattavan myös ensi kauden. Se voi joko pitää paikkansa tai olla virheellistä tietoa, mutta vaikka sopimus loppuisikin, niin Kazanin voisi kuvitella tahtovan pitää toisiksi tehokkaimman pelaajansa riveissään ja sitä tarjousta Jokerit ei pysty nokittamaan.Eli tietääkö kukaan Tim Stapletonin tilannetta?
Minä en listaisi lainkaan epäonnistuneeksi hankinnaksi, mutta sille on varmaan vastakkaisiakin argumentteja.
2011-12 59o 14+21=35 +11Heh joo, ymmärrän että nyt koitetaan ottaa ilo irti siitä hammastikustakin, mutta tarkoitin ylipäätään hankintana Jokereille suhteessa panostukseen ja odotuksiin. Kuten Cobol:kin on usesti kirjoittanut, niin enemmän haittaa kun hyötyä omalle jengille hänestä oli.
"The Gävle club looks set to rebuild in the off-season, with many key players going off contract. The point producing pair of Ryan Gunderson and Johan Harju have, by rumors, already signed for new KHL club Jokerit. Brynäs will be hoping to bring in some new faces that will take them back, deeper into the playoffs next season."
Täällä näkyykin huhut ruotsalaispelaajista olevan hyvässä vauhdissa, joten lisätään lisävahvistukseksi ote SHL.se:n english blogista.
Doupin hyvään kysymykseen Ruutusta, sanoisin sivulla on kaksi ihan eri sisältöä. Tarkistamatta asiaa, niin teki muutamat tärkeät maalit pelien lopussa. Sen lisäksi plus/minus oli kiitettävä. Ja sai kai muutamat pelaajat menettämään hermojaan. Itse en usko edes Jokereiden hankkineen Rudin vittuillakseen naapurille, vaan Erkka halusi hänet. Itse en missään tilanteessa olisi hankkinut hänet. Eri mieltä Dekon kanssa niistä filmaamisista ja hämmennysepisoodeista. Kunnioitus vastustajaa kohtaan on puuttunut, mikä on itselleni todella tärkeä asia. Eli, mielestäni Jokereiden historian tyhmin hankinta. Tässä ajattelen itseäni kannattajana.
Mun mielestä #25 oli yksinkertaisesti vaan todella typerä hankinta Jokereilta, aivan kuten Jerekin.