Kousasta eroon? Vai onko kuuluisa "kyykytys" jommankumman puolelta odotettavissa?
Toivottavasti Kousasta ei ole kyse, ainakaan tämän kauden osalta.
Veikkaan, että Kousalla ei ole IFK pykälää :-), jos tämä tapahtuisi niin siirto tapahtuisi yhteisymmärryksessä.
Nopeasti ajateltuna tulee mieleen jotain Talviklassikkoon liittyvää, mutta mitä, sitä en osaa sanoa.
Pelaajia tuskin ainakaan Jokereiden suuntaan on liikkumassa, toivottavasti ei myöskään toiseen suuntaan!
Eikös Hjallis sanonut että uusi toimitusjohtaja tulee piakkoin. Taitaa The Sir Pena ruveta rakentamaan Ilmalan brändiä :)
Keskiviikkona tulee toimitusjohtaja joten ei ole siitä kyse. Itse veikkaan, että kyse on Melartista,Kousasta,Hagmanista tai Petrellistä.
Näistä #SIIRTOKOHU-tagin täyttäisi ainoastaan Petrellin, tai Hagmanin saapuminen Jokereihin. Melartille Jokerit on reilusti HIFK:ta luontevampi paikka tässä vaiheessa uraansa, Kousaa Jokerit ei ilmaiseksi mihinkään päästä ja edes Nybondas ei ole niin urpo, että maksaisi jotain järkevää vaihdossa. Hagmanin siirto HIFK:hon olisi luonnollinen liike, eikä mikään kohu ja Jokereihin ei mahdu enää ainuttakaan hyökkääjää, joten vähän poissuljettua on sekin. Lennustahan joku twitteristi huuteli jo kauan sitten, mutta siitä ei ole mitään kuulunut pitkään aikaan.Keskiviikkona tulee toimitusjohtaja joten ei ole siitä kyse. Itse veikkaan, että kyse on Melartista,Kousasta,Hagmanista tai Petrellistä.
Hmmm. Ketäs Jokereita euroopassa pelaa jotka voisivat mahtua kategoriaan #SIIRTOKOHU ? Ja tuosta "siirtokohu" termistä, oletan että itse "kohu" liittyy tähän kauteen eikä tulevaan.
Toinen teoriani on, että liittyy IFK:n hallihankkeeseen jotenkin. "Jos vain rahat riittävät".
Sitä myös mietin, mutta taitaa tuo #SIIRTOKOHU tarkoittaa pelaajaa.
Hmmm. Ketäs Jokereita euroopassa pelaa jotka voisivat mahtua kategoriaan #SIIRTOKOHU ?
Termillä "siirtokohu" pitäisi olla joku shokeeraava vaikutus. Törmänen ei tätä tue. Stapleton tai Metropolit eivät myöskään. Eikä edes Leino. Mielenkiintoseks menee.
Jullit on tehnyt sopimustarjouksen Ertsille ensi kaudelle, siinäpä se siirtokohu.
Linkki juttuun:
HIFK kaappaamassa Teemu Erosen