Huhuketju

• 5 222 075
  • 13 618

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisesti ifk:n puolella paljon viljelty toteamus "jos on tarpeeksi hyvä pelaaja niin mahtuu joukkueeseen taustasta huolimatta" on taas kuopattu kun tällä kertaa onkin puhe ifk-tahran omaavan pelaajan mahdollisesta siirtymisestä Jokereihin.

Taitojen puolesta tervetuloa Ruudulle, mutta taustan saisi omata mieluummin vaikka SaiPasta.

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues

Osittain kanssasi samaa mieltä, mutta esim. Kankaanperä ehti nousta viisivuotisen Jokerijaksonsa aikana ihan kohtuullisen suureksi fanien suosikiksi ja "Kankaanperä #12" oli aika suosittu fanipaitana. Somervuoresta puhuttiinkin jo ja Jokelan kohdalla on erikoista tuo lausunto "jos pelaan Suomessa, seurani on Jokerit tjsp.".

REDNECK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -68
Nyt vertaillaan vähän eri kaliiberin pelaajia, en tajua miten se ei vieläkään ole kaikille mennyt kupoliin. Euroopassa vain IFK:ta edustanut, IFK:hon profiloitunut, fanien suursuosikki, täällä kunnioitettu ja arvostettu, NHL-lakon varmistuttua ensimmäisenä tänne halunnut ja IFK:sta erittäin lämpimästi puhuva Jarkko Ruutu vs. Brynäs, AHL, JYP, Ambri-Piotta, HPK, Färjestad, Jokerit, Minsk, Timrå ja nyt HIFK. True-Jokereita totta tosiaan nuo Kankaan perät, Somer vuoret ja Jokelat. Vai olisiko se sulle ok, että IFK:ssa pelaisi Selänne ja vastapainona tälle Jokereissa vaikka Mikko Kurvinen, jolla on enemmän pelejä IFK:ssa kuin Selänteellä Jokereissa. Ei pitäisi olla ainakaan syytä valittaa. Itse arvostan enemmän kannattajia, jotka tietävät tämän kirjoittamattoman säännön, että IFK:hon profiloituneet pysyvät IFK:ssa, ja toistepäin. Onkin hienoa lukea, että melkein joka toinen on täällä jyrkästi siirtoa vastaan, kun taas joillekin Ruutu tuntuu olevan vain jääkiekkoilija ja Jokerit vain jääkiekkojoukkue - which sucks ass.

Ainahan se v....a kun omassa jengissä pelannut hyvä peluri meneekin naapuriin pelaamaan. Kaliiberissa on pikkaisen eroa, mutta määrä korvaa laadun eli puntit aika tasan, jos nyt tässä näitä asioita mittaillaan. Kannattaa siis katsoa sinne omaan pesää, kun alkaa kommentoimaan toisen joukkueen mahdollisia "ikoni" treidauksia.

" IFK:hon profiloitunut, fanien suursuosikki, täällä kunnioitettu ja arvostettu, NHL-lakon varmistuttua ensimmäisenä tänne halunnut ja IFK:sta erittäin lämpimästi puhuva Jarkko Ruutu"

Samat jargonit voi heittää lähestulkoon kaikkiin pelaajiin. Ei noita pelureita yleensä huonosti kohdella missään jengissä ja samat liirumlaarumit ne heittää noista "haluan pelata aina Suomessa "ifkssa" jutuissa (ifk tilalle voi laittaa minkä tahansa joukkueen), jossa on edellisen Suomen visiitin pelannut. Mitä Selänteen pelaamiseen SM-liigassa muissa joukkueissa kuin Jokereissa tulee voin vain todeta että pikkaisen kirpaisisi, mutta se on vaan luotettava että Hjallis/Keklu hoitaisi Temen Jokereihin. Varmaan näin kävisikin.

Jokerit on tällä kaudella hyvin noudattanut tuota kirjoittamatonta sääntöä, joka alkaa pikkuhiljaa menettää merkitystään. Aika ajaa vaan ohi ei meidän auta rypistellä vastaan, kun elämän realiteetit ajaa ohi. Joukkueiden sopimus tilanne näyttää vaan minusta että Rudilla olisi paremmat edellytykset pelata Jokereissa kuin Ifkssa.

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kukaan tuskin voisi kuvitella Selännettä HIFK-paidassa, toisaalta yhtä kaukainen on ajatus Selänteen näkemisestä enää Jokeri-paidassakaan.
Mistä sä puhut? Jos sulla on lyhyt muisti, ei se tarkoita että meillä Jokerikannattajilla on lyhyt muisti. Selänne on Jokeri piste! Toivottavasti lyhytmuistisuutesi ei tuo "tuuliviirimäisiä" oireita, koska silloinhan voit kääntyä esim. Blues-faniksi. Tsemppiä!

Orbus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse diggaan "ison" Ruudun rottamaisesta tavasta pelata kiekkoa, kaikki tehdään voiton eteen, korvaisi paremmin, kun hyvin Nokelaisen lähdön. Jos välttämättä haluaa Jokereissa pelata, tervetuloa, jos jää tulematta niin ihan sama minulle.
Jos nyt sattuisi tulemaan (mitä en usko), niin se vaan kertoisi meille faneille taas kerran sen unohdetun realiteetin, että kyse on kaverien duuni paikoista ei mistään sen kummemmasta.

ilu

Jäsen
Mistä sä puhut? Jos sulla on lyhyt muisti, ei se tarkoita että meillä Jokerikannattajilla on lyhyt muisti. Selänne on Jokeri piste! Toivottavasti lyhytmuistisuutesi ei tuo "tuuliviirimäisiä" oireita, koska silloinhan voit kääntyä esim. Blues-faniksi. Tsemppiä!

Uskot siis näkeväsi Selänteen vielä pelaamassa Jokeri-paidassa? Minä muistan hyvin Selänteen otteet Jokeri-paidassa, mutta useimmille taitaa nimestä tulla nykyisin mieleen Jets, Ducks tai Suomen maajoukkue.

Andrew

Jäsen
Mä en voi muuta kuin ihmetellä näitä kommenteja "huoraaminen". Eletään vapaassa markkinataloudessa ja Jarkko Ruutu on siinä asemassa, että voi ottaa sopimustarjouksia vastaan keneltä vaan. Tottakai hän valitsee itsellensä parhaimman vaihtoehdon.

Niinhän meistä jokainen tekee työelämässä, jos on siihen vaan mahdollisuus.

Ilmeisesti skenaario on se, että Jokereilla on tarjota Ruudulle semmoista mitä HIFK:llä ei ole ja tällä tarkoitan nelivuotista sopparia ja tulevaisuutta myös kaukalon ulkopuolella. Kuten Ruutu itse haastattelussa sanoi, että kun on ikää 35 vuotta niin sitä alkaa jääkiekkoilijana jo ajattelamaan myös uran jälkeistä aikaa.

Jokerit on luonnollinen vaihtoehto, koska siellä on johdossa tutut ja luotettavat ihmiset eli Jarmo Kekäläinen ja Erkka Westerlund. Näinhän meistä jokainen toimii oikeassa elämässä, miettikää vaan objektiivisesti niin tekisitte itse saman asian. Lisäksi kun lisätään Kekäläiset suhteet kiekkomaailmassa niin jokainen voi todeta, että ne ovat semmoiset mitä kenelläkään muulla Suomessa toimivalla toimitusjohtajalla ei ole.

Ei nykypäivänä näitä Steve Yzerman tai Nicklas Lidström uria enää paljoa nähdä. Suurin osa pelaajista vaihtaa seuraa, välillä se tarkoittaa paikallisvastustajan riveihin siirtymistä.

Jos tämä siirto toteutuu niin eiköhän Jokerifanit aika nopeasti hyväksy sen, kun näkevät mitä kaukalossa tapahtuu. Ei ole tylsiä iltoja Jaffa areenalla.

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Minä ainakin hyväksyn Ruudun täysin Jokereihin. Mies on profiloitunut IFK:hon ainoastaan sen vuoksi, että pelasi siellä sen menestysaikana.

En näe Rudia millään tavalla "iki-IFK" -henkisenä ikonina.

Mun mielestäni voitasiin lopettaa tämä pelleily ja huutaminen näistä taustoista.

Esimerkkinä joku Ilari Filppula on profiloitunut Jokeriksi lähinnä sen takia, että pelannut nuorena meillä. Mä ymmärtäisin kuitenkin täysin, että mies valitsee sen vaihtoehdon mikä on hänen kannaltaan parasta. Tällä kertaa se oli Jokerit.

On eriasia, kun puhutaan jostakin oikeasta ikonista, joka on käytännössä edustanut aina vain samaa seuraa tai tehnyt kiistattomasti merkittävimmät pelisuorituksensa samassa seurassa esim. 10 vuoden aikana. Se tuo jo vähän tunteen paloa.

Rudi nyt kuuluu samaan kategoriaan Kankaanperän tyylisten tapausten kanssa. Miettikää nyt vähän, Rudi on edustanut aikuisissa IFK:ta peräti 3 kautta lock-outtia 04-05 luukuunottamatta. Mun mielestäni hän saa kantaa ihan vapaasti paitaa, kuin paitaa kunnialla. Rudi ei ole myöskään meille tehnyt mitään sellaista, mitä ei voisi antaa anteeksi. Hienoa pelaaja sanon minä!

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
En näe Rudia millään tavalla "iki-IFK" -henkisenä ikonina.

On eriasia, kun puhutaan jostakin oikeasta ikonista, joka on käytännössä edustanut aina vain samaa seuraa tai tehnyt kiistattomasti merkittävimmät pelisuorituksensa samassa seurassa esim. 10 vuoden aikana. Se tuo jo vähän tunteen paloa.

Rudi nyt kuuluu samaan kategoriaan Kankaanperän tyylisten tapausten kanssa. Miettikää nyt vähän, Rudi on edustanut aikuisissa IFK:ta peräti 3 kautta lock-outtia 04-05 luukuunottamatta.

Ottamatta sen enempää kantaa näihin huhuihin niin pakko on sen verran asiaa kommentoida, että kuka vittu sinä luulet olevasi määrittelemään kuka on IFK-ikoni ja kuka ei?

Jarkko Ruutu on ollut meille the pelaaja ensimmäisistä liigapeleistä lähtien, juu liigassa pelannut vain 4 kautta, mutta minkäs teet kun olet liian hyvä liigaan? Montas kautta se Selänne kerkesi teillä skulaamaan ennen nahilaa, sinun määritelmäsi mukaan ei Teemua siis voida pitää Jokeri-ikonina ja silti ollaan paitaa nostamassa kattoon.

Mieti sinä vähän ennenkun alat suoltamaan tuollaista paskaa näppäimistöltäsi.

Vertaaminen Kankeen alittaa jo kaikki hyvän maun rajat, tuskin edes ymmärrät itsekkään mitä yrität selittää. Ole hyvä ja pidä suusi kiinni asioista mistä et tunnu mitään ymmärtävän.

Se, että nuoremmanpolven jokerit ottaisivat Jaken avosylin vastaan ei ihmetytä pätkääkään toisaalta sydäntä lämmittää suuresti vanhanliiton kannattajien ehdoton ei.

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Sälittävää lukea kun jullit vertailevat The Teemua rottajarkkoon. Toivon hartaasti että tää syöpäläinen kiertää Jokerit kaukaa. Se vasta ois huippua kun ruutun paita nostettais tikkasen viereen ;) Punasilla on jo meijän Eero, ei meijän tarvi lähtee yrittää kyykyttää tilannetta rudilla. Onko jollain jotain konkreettista tietoa siitä ettäKekäläinen olisi käynyt neuvottekuita rudin agentin kanssa vai onko tää nyt suomen paskalehtien yritys saada vaan lisää myyntiä jollain uutiaankalla. Ei nimittäin paljoa tarvi että suomessa uutiskynnyksen ylittää.

Viimeksi muokattu:

Tuoppi

Jäsen
onko tää nyt suomen paskalehtien yritys saada vaan lisää myyntiä jollain uutiaankalla. Ei nimittäin paljoa tarvi että suomessa uutiskynnyksen ylittää.

Haiskahtaa IL:n "toimittajan" keksinnöltä. Eipä tuota paljon muissa medioissa ole noteerattu kuin tituleeraamalla "IL:n mukaan".

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Haiskahtaa IL:n "toimittajan" keksinnöltä. Eipä tuota paljon muissa medioissa ole noteerattu kuin tituleeraamalla "IL:n mukaan".
Ei se nyt kuitenkaan ole, sillä naapurin patukkabloggaaja Uuge sivusi aihetta ennen kuin Iltalehti siitä mitään uutisoi. Ympäripyöreäähän se juttu tuollakin on, mutta käsittääkseni tämä kaveri on toisinaan ihan käryllä asioista.

Linkistä nutcasen sivustolle blogikirjoitukseen.

Greffin

Jäsen
Ilmeisesti ifk:n puolella paljon viljelty toteamus "jos on tarpeeksi hyvä pelaaja niin mahtuu joukkueeseen taustasta huolimatta" on taas kuopattu kun tällä kertaa onkin puhe ifk-tahran omaavan pelaajan mahdollisesta siirtymisestä Jokereihin.

Taitojen puolesta tervetuloa Ruudulle, mutta taustan saisi omata mieluummin vaikka SaiPasta.

Itse en ainakaan syytä/syyttäisi Jokereita ollenkaan, jos Ruutu sinne päätyy. Sehän on selvää, ettei nykyään ole oikein varaa alkaa kategorisoimaan hyviä pelaajia ulos suunnitelmista. Ruudusta on varmasti kiinnostunut moni muukin liigaseura ja miksei olisi? Mies tuo näkyvyyttä ja on vielä varsin hyvä pelaaja SM-liigaan. Sanomattakin selvää, että Jokerit koettaa saada tällaisen pelaajan riveihinsä.

Mutta varmasti ymmärrätte Jokerifanitkin, että kyllähän se kismittää aika paljon, jos Ruutu Jokereihin menee. Vaikka täällä on puhuttukin, ettei Ruutu ole mikään IFK-ikoni yms. Nämä ovatkin jotain tunnepuolen juttuja, mutta Ruutua on pidetty NHL:ssäkin IFK-fanien keskuudessa "meidän miehenä" ja unelmoitu, että ehkä joskus saadaan kaveri takaisin punaisiin.

Mutta tämä on jääkiekkoa, pelaaja menee sinne minkä parhaaksi kokee. Jos Ruutu kokee Jokerit paremmaksi vaihtoehdoksi kuin IFK:n niin sinne hänen kannattaa mennä. Mitään järkeä ei ole pelata vasten tahtoaan jossain toisessa joukkueessa, jos tarjolla olisi ollut itselle parempikin. Se harmittaa aikansa meitä IFK-faneja, mutta kuitenkaan yksikään pelaaja ei ole isompi kuin seura.

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK

Jos tämä on se, mistä kaikki pärinä on saanut alkunsa, niin ei hyvää päivää.

Faktahan on, että kun päätöksiä tehdään, on pöydällä rahaa, toiveita ja intohimoja. Painotukset ovat jokaisella omanlaisensa. Niin makaa kuin petaa.

Yksikään pelaaja ei ole seuraa suurempi, ei edes JR.

boretus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hoki Klupi, Saipalle sympatiaa
Se, että nuoremmanpolven jokerit ottaisivat Jaken avosylin vastaan ei ihmetytä pätkääkään toisaalta sydäntä lämmittää suuresti vanhanliiton kannattajien ehdoton ei.

Vanhanliiton kannattajana paheksun Ruutun mahdollista tuloa Jokereihin.

Ehkä peli on tänään tätä ja seuraikoni-/kulttipelaaja-ajatukset menneen talven lumia. Toisaalta sitä enemmän arvostan niitä jotka pitävät markkinataloudessa huolta jostain muustakin kuin lompakosta... edes vähän...

IFK-mies puhuu kyllä Ruudun kohdalla asiaa. Ei kaikkia pelaajia voida arvottaa pelattujen kausien tai otteluiden perusteella.

Miettikää hyvät ihmiset muutama pelaaja joita ette entisen seuran/pelien tms. takia ikinä haluaisi nähdä Jokereissa. Kyllä Ruuttu kaikilla kriteereillä menee samaan kastiin.

Sitäpaitsi... Minkälaista pelillistä lisäarvoa Ruuttu nykysäännöillä SM-liigaan tuo? Oletettavasti palkkapussi on niin iso, että rahat voisi käyttää toisellakin tavalla.

Toisaalta Nielikäisen tulon jälkeen mikään ei ole liian hullua ollakseen mahdotonta... ja Somervuori IFK:ssa...

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ei se nyt kuitenkaan ole, sillä naapurin patukkabloggaaja Uuge sivusi aihetta ennen kuin Iltalehti siitä mitään uutisoi. Ympäripyöreäähän se juttu tuollakin on, mutta käsittääkseni tämä kaveri on toisinaan ihan käryllä asioista.

Linkistä nutcasen sivustolle blogikirjoitukseen.

Minusta tämä vaikuttaa eniten siltä, että JR itse(kera agenttinsa,tietysti) pyörittää näitä huhuja saadakseen parhaimman mahdollisen diilin. Ei olisi ensimmäinen eikä viimeinen kerta sitä laatua. Johan esimerkiksi työsulun aikaan Uuge antoi Jarkolle hyvinkin paljon palstatilaa valittaa, että on se kumma kun HIFK:sta ei olla oltu yhteydessä ja niin pois päin. Samaa sarjaa tuo radio Rockin haastattelukin: Vaikka JR punaisiin haluaisikin, niin kovin hyvää neuvottelutaktiikkaa ei olisi kuuluttaa radiossa sen olevan ainoa mahdollisuus.

Eli yhteenvetona sanoisin, että ensisijaisesti JR haluaa punaisiin, mutta tuskin se mikään elämän ja kuoleman kysymys hänelle kuitenkaan on, ja Jokerit lienee Keklun ja Erkan ansiosta jonossa kakkosena. Kuten joku totesikin, niin kolmion palkka-rooli-mieltymykset ympärillä pyöritään, ja pelaajan henkilökohtaisista ajatuksista riippuu, missä kolmion painopiste sijaitsee. Minulle Ruutu olisi ihan mieluinen vahvistus, mutta paristakin syystä ei ole sellainen kulttihahmo, jota ei missään tapauksessa olisi varaa menettää. Mielenkiintoisia aikoja eletään taas.

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
On kyllä melkoisen kornia, kun muutamat Jokeri-fanit tietävät IFK-faneja paremmin, ketä voidaan kutsua heidän kulttipelaajakseen! Antakaa heidän itse päättää siitä ja lopettakaa tuo lapsellinen "vainkolmevuottaliigaahifkissä"-jorina. Itse ainakin ymmärrän täysin naapureiden reaktiot uutiseen. Kun he sanovat, että Rudi on kulttipelaaja, niin asia on juuri näin.

Siirtouutisen (ankan) kuultuani, ensimmäinen reaktio oli täysin samanlainen kuin Nielikäisen kanssa: Ei saatana ainakaan sitä. Olen muutenkin näitä toisten jyväkupilla käyntejä vastaan, vaikka uskollisuusihanteet meni jo 70 ja 80-luvuilla Mobergin kyykytyspolitiikan seurauksena. Aina tällainen vaan tuntuu yhtä paskalta.

Itse J.Ruutua vastaan minulla ei ole mitään. Kova pelimies ja värikäs persoona, joka siinä mielessä kelpaisi varmasti jengiin kuin jengiin. Mutta kuitenkin: Mene Rudi mieluummin sinne Nordikselle. Kiitos.

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse J.Ruutua vastaan minulla ei ole mitään. Kova pelimies ja värikäs persoona, joka siinä mielessä kelpaisi varmasti jengiin kuin jengiin. Mutta kuitenkin: Mene Rudi mieluummin sinne Nordikselle. Kiitos.

Jotenkin J. Ruutun värvääminen tuntuisi aika laiskalta suoritukselta toimiston taholta. Eivätkö resurssit riitä muuhun?

IFK tausta on miinus, mutta enemmän on kyse pelaajan persoonallisuudesta. Kuhtaa, Hirsoa tai Karalahtea en ottaisi kuuna päivänä omaan joukkueeseeni, kun taas Peltoselle tai Granlundille ovet olisivat aina auki. J. Ruutu on enemmän ensimmäisen ryhmän kuin jälkimmäisen ryhmän mies, joten eipä kuolan valumista suusta aiheuta tämä huhu.

Arde90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Dallas Stars, sympatiat Lukko
Itse olisin valmis ottamaan J. Ruudun Jokereihin. Tietysti miinuksena on tuo ifk-tausta, mutta ei ole enää oikein tätä päivää ajatella, että pelaajat edustaisivat ns. kasvattajaseurojaan uransa loppuun asti. Vai tulisiko Jokereiden aina ja ikuisesti karttaa sellaisia pelaajia, jotka ovat joskus ifk:ssa pelanneet? Ei minun mielestäni.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Vai tulisiko Jokereiden aina ja ikuisesti karttaa sellaisia pelaajia, jotka ovat joskus ifk:ssa pelanneet? Ei minun mielestäni.

Eipä tietenkään. Palkkasoturit, Järventiet ynnämuut, nyt hyppii joka tapauksessa seurasta toiseen jatkuvasti. Eikä siinä ole mitään väärää, kun ajan luonne on tämä. Mutta näiden, nykypäivänä niin harvojen, seuraikonien (huono sana, vahvasti seuraan profiloituneiden pelaajien) siirtyminen vihollisleiriin on helvetin ikävää.

Antti Kerälä IFK:ssa / Petteri Wirtanen Jokereissa -> ikävää, mutta ok.
Toni Söderholm Jokereissa / Teemu Pulkkinen IFK:ssa -> naru (omaan) kaulaan. <- Että näitä tulisi karttaa. Säilyisi edes joku järki ja seurauskollisuus.

Ja nyt loppui tänne kirjoittelu minun osaltani. Kiitos ja anteeksi.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Jotenkin J. Ruutun värvääminen tuntuisi aika laiskalta suoritukselta toimiston taholta. Eivätkö resurssit riitä muuhun?
Just. Meillä on jengissä tämän kauden hankinnoista Klingbergiä, Hardtia, Kalusia, Wallenia, Zoltania, Tuhkasta ja Tyrväistä ja edelleenkään ei saisi hankkia varmempia pelaajia, koska resursseja on muuhunkin. Mitä ihmettä sä Kekäläinen&co.:lta oikein odotat?
Ihan varmasti Ruutun tasoiselle pelaajalle osaa tarjota sopimusta liigassa 14 toimaria, mutta ainoa organisaatio, jolla on sekä osaamista että resursseja edes kilpailla HIFK:n kanssa näiden omista kasvateista, on Jokerit. Olisi toteutuessaan kaikkea muuta kuin "laiska" suoritus. Vai oliko Hjallis mielestäsi laiska houkutellessaan Kekun tänne tai Keku itse kääntäessään Erkan pään paluusta liigavalmentajaksi?

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Jarkko Ruutu Jokerit?

- Toisiko Jarkko syvyyttä materiaaliin? Kyllä
- Kannattaako Kekäläisen kokeilla saada Jarkko? Kyllä
- Toivonko että Jarkko pelaa Jokereissa kaudella 2011? En
- Tulee 2 asiaa mieleen Jarkko Ruudusta. 2006 Torino ja se kuuluisa taklaus. Toinen asia on IFK.

Viimeksi muokattu:

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Sisään vaan jos saadaan.

Onhan tuo profiloitunut aika selkeäksi naapurin mieheksi, mutta eipä tässä tilanteessa muutakaan voida. Jos sveitsiläisten, venäläisten, ruotsalaisten ja varauksin pohjoisamerikkalaisten ja saksalaisten nenän edestä saadaan vietyä pelaaja, niin ei nykytilanteessa ole enää liikaa varaa tuijotella taustoja. Muiden sarjojen joukkueet kuorivat jo kerman päältä, joten valinnanvaraa markkinoilla ei ole rajattomasti. Jos tässä tilanteessa tämän tason kavereita jätetään laskuista seurataustan takia, niin homma kyllä kostautuu.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Jere Karalahden pelaaminen Bluesissa on ja oli aivan beestä.

Jarkko Ruudun mahdollinen pelaaminen Jokereissa on samoin beestä.

Voiko HIFK kuitenkin voittaa mestaruuden ilman Jarkkoa? Kyllä. Voitettiinhan
me mestaruus myös ilman Jereä.

En vain ymmärrä miksi Jokerit tarjoaa mottipäistä summaa Jarkosta ja vielä uraa Jokereissa hyvällä liksalla. Eikö oikeasti löydy tällaiseen omia jätkiä? Mihin kaikki AIDOT Jokerit on kadonnut kun toimistossakin huuraa kohta HIFK jätkät?

HIFK:n ei kannata kun tarjouta Petrellin liksa ja vähän päälle. Myös uran jälkeistä tilannetta voidaan katsoa - onhan kyseessä kuitenkin HIFK-taustainen pelaaja.

Jokainen tallaa tyylillänsä ja sinänsä tämä Jokereiden tapa olla aina HIFK pelaajien perässä ei yllätä. Uskon että palkkasoturijengi ei vie mestaruutta ikinä. Sitten kun on "omia" Jokerisydämellä olevia pelaajia puolet, niin voidaan voittaa jotain.

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Jarkko Jokereihin, ei kiitos. Jo Somervuoren pelaaminen naapurissa yököttää. Itse en oikein ymmärrä tätä huhua. Käsittääkseni Jarkko on aikanaan pohtinut jopa ostaa ifk-osakkeita, jonka jälkeen siirtyminen tuntuisi aika utopistiselta. Ainoa asia mikä mahdollisesti houkuttaisi voisi olla just toi uran jälkeinen pesti.

Mä urputan aina samasta, mutta minkä takia pitää ylipäätäänsä siirtyä naapuriin?? Niitä seuroja kun on muutama muukin...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy