En ole Deko, mutta mitä helvettiä? Kyllä mahdollisuus retkahtamiseen on aina olemassa, joidenkin kohdalla isompi ja joidenkin kohdalla pienempi. Deko hyvin perusteli että miksi mahdollisuus Karalahden kohdalla on pienempi, ja sitten sulta tulee tällaista soopaa.
Itse en myöskään toivo Karalahtea Jokerihin, jullitaustan takia.
Itse kyllä sain Dekon viestistä sen kuvan, että retkahtamista ei tapahtuisi. Se on mielestäni paljon sanottu, jos ei tunne varsinkaan Karalahtea henkilökohtaisesti. Esim. tuskin Deko todellisuudessa voi sanoa, että mitä Karalahti on tehnyt kesällä ja Deko antoi ymmärtää Karalahden ottaneen rauhallisesti kesät Suomessa. Silloin pitää olla faktaa pöytään jos tuommoisia sanoo. Ilmaisin asian sen takia noin, että jokainen fiksu palstalukia ymmärsi ehkä paremmin pointtini. Lisäksi viestini idea oli, että ei tulisi juupaseipäs keskustelua. Voin sen sinullekin sanoa, koska et ilmeisesti ymmärtänyt. Viestini pointti oli, että kukaan meistä ei Karalahden lähipiiristä voi tietää Karalahden todellista nykytilaa ja retkahtamis mahdollisuutta. Tuskin aina edes lähipiirikään. Sanon vielä kerran, että totesin siihen retkahtamiseen olevan mahdollisuus. En sanonut että Karalahti varmasti retkahtaa. Jokainen pelaaja joka Jokereihin tulee haluan sen olevan vahvistus enkä niin, että Jokerit kärsisi jonkun yhden pelaajan virheistä. Jos minulla ei ole siihen huoleen oikeutta, niin kenellä se sitten on?