Kärkimoukari
Jäsen
TJ-kaverisi puhui nimenomaan pelaajapestistä? Ettei mistään pikkutakkivirasta ollut puhe?
Kyllä, ensi kautta koskevasta PELAAJASOPIMUKSESTA oli kyse!
TJ-kaverisi puhui nimenomaan pelaajapestistä? Ettei mistään pikkutakkivirasta ollut puhe?
Otin puhelun pääkallopaikalle ja sieltä annettiin infoa, että kyllähän tuo Sakun keissi voisi toteutua. Tosin siihen sisältyy vielä muutamia muuttujia, joten varmaksi sitä ei voi vielä sanoa.
Ja tuo puolustaja ei ole mikään Steve Montador. Ei edes Arse ole niin sekaisin, että sainaisi tuollaisen kaverin.
Otin puhelun pääkallopaikalle ja sieltä annettiin infoa, että kyllähän tuo Sakun keissi voisi toteutua. Tosin siihen sisältyy vielä muutamia muuttujia, joten varmaksi sitä ei voi vielä sanoa.
Otin puhelun pääkallopaikalle ja sieltä annettiin infoa, että kyllähän tuo Sakun keissi voisi toteutua.
TietystiNiin hyvä pelaaja kuin Sakke on ollutkaan, niin totuuden nimissä hän ei ole sitä enää. Hän ei tulisi dominoimaan Liigassa. Veikkaan, että hän tiedostaa sen itsekin ja haluaa osin senkin vuoksi pysyä poissa.
Kyllä Saku rakkaan kasvattajaseuran leivissä saisi paljon positiivista aikaan ja pelaajana olisi mielestäni kova vahvistus vielä nykyiseen joukkueeseen.
Taitaa olla aika jättää tämä ketju rauhaan, koska mitä enemmän täällä vietän aikaa, niin sitä varmempi olen Sakun kotiinpaluusta, enkä tosiaan halua olla edes vähän optimistinen asian suhteen. Pessimisti ei pety.
Niin hyvä pelaaja kuin Sakke on ollutkaan, niin totuuden nimissä hän ei ole sitä enää. Hän ei tulisi dominoimaan Liigassa. Veikkaan, että hän tiedostaa sen itsekin ja haluaa osin senkin vuoksi pysyä poissa.
Dominoisiko Liigassa? No ei varmaan, sikäli mikäli nähdään dominointi samana käsitteenä. Itse en laskisi mitään piste per peliä dominointia vaan pikemminkin jos joku pääsisi lähemmäksi puoltatoista pistettä peliin, jollaista ei ihan heti tulla näkemäänkään.
No joo, et varmaan ihan noin paljoa Koivun taitoja epäile, mutta runosuoni alkoi sykkimään.
En epäile lainkaan Sakun taitoja. Tiedän aika hyvin, missä hän nykyisellään menee. Tämän kauden aikana on tullut nähtyä aika monta Ducksien ottelua. Mutta toisaalta tiedän myös, että Saku on itse hyvin kriittinen omien taitojensa ja pelaamisensa osalta.
En usko, että täällä kukaan periaatteessa kieltäytyisi Sakusta ainakaan jos vaan omahyväisesti ajateltaisiin TPS:n hyötyä ja ymmärrän kyllä mitä hait takaa. Itselleni tuo liigan dominointi (oli liiga mikä tahansa ammattilaissarja) ottaa aina korvaan, kun mielestäni se on sitä, että tekee oikeastaan mitä haluaa kentällä ja muut katsovat vierestä, ja sellaista en muista hetkeen Liigassa nähneeni. No ehkä Koivu - Korpikoski akseli saattoi olla jotain sellaista tai E. Karlsson työsulkuaikana ajoittain, mutta ne ovat sitten asia erikseen.Jotten tule väärinymmärretyksi, niin ehdottomasti haluaisin Sakun joukkueeseen. Hänen esimerkkinsä ja suhtautumisensa peliin ovat jotakin ainutlaatuista. Hän olisi Petun kanssa todellinen johtohahmo joukkueessa. Myöskään hänen joukkueelle ja seuralle tuomaa pr-arvoa ei sovi unohtaa. Hän houkuttelisi yleisöä, mediaa ja yhteistyökumppaneja.
Toki pidän omia tietojani pienellä varauksella juurikin noihin kokonaisten pelien näkemisen puutteen takia, mutta siltikin olen sitä mieltä, että roolistaan johtuen, on vaikea nähdä mitä hänellä on kiekollisena sentterinä vielä annettavaa varsinkin meidän Liigassa.En epäile lainkaan Sakun taitoja. Tiedän aika hyvin, missä hän nykyisellään menee. Tämän kauden aikana on tullut nähtyä aika monta Ducksien ottelua. Mutta toisaalta tiedän myös, että Saku on itse hyvin kriittinen omien taitojensa ja pelaamisensa osalta. Hän ei halua näyttäytyä Liigassa muuten kuin ehdottomana huippupelaajana. Jos hän ei koe siihen kykenevän, päätös on helppo. Hän ei tule enää Liigaan pelaamaan.
Lauantaina #11 paluu palloseuraan sai lisää tuulta purjeiin. Kuulemani mukaan heinäkuussa tulisi sopimusta julki. Lähteenä tähän ennen tepsissä tj:n virkaa kantanut henkilö.
Otin puhelun pääkallopaikalle ja sieltä annettiin infoa, että kyllähän tuo Sakun keissi voisi toteutua.
Taisit soittaa juuri samaan aikaan kun itse otin yhteyksiä sinne, koska silloin tuuttasi varattua.Minäkin soitin, mutta Össe löi luurin korvaan.
Boldatuista kohdista selviää syy vatvomiseen. Vissiin täältä Jatkoajasta aika moni käy lukemassa huhuja, eilen nimittäin kuulin, että TPS:n toimitusjohtaja on jo kertonut, että #11 palaa kotiin ja tämä huhuhan on suoraan Jatkoajasta. On se silti hienoa, että pelkät jokavuotiset huhupuheet (ok, tällä kertaa huhulla on jopa vähän selkänojaa) saavat positiivisen pöhinän käyntiin seuran ympärillä. Lupailee hyvää syksylle, mutta toisaalta, niinhän se joka vuosi tekee. Liian monta pettymystä on takana, jotta antaisin itselleni luvan olla optimistinen Sakun paluun suhteen. Mutta JOS se kuitenkin tapahtuu, niin menee mun arvoasteikolla aika lailla kärkipäähän, kun listataan hienoimpia asioita ja hetkiä urheilussa.En tiedä miksi tuota Sakun hommaa vielä vatvotaan, kun se oli ns. saletissa jo n. vuosi sitten. Toki ns. pienin varauksin.
Onhan se noinkin joo, että mies itse on itsensä kovin kriitikko.
En vaan pysty suhtautumaan millään lailla objektiivisesti, kun keskustelun aiheena on kaikkien aikojen lempipelaajani.
En vaan pysty suhtautumaan millään lailla objektiivisesti, kun keskustelun aiheena on kaikkien aikojen lempipelaajani.
45% jatkolle Anaheimissa, jos molempien intressit kohtaavat.
40% lopettamiselle.
15% paluulle Tepsiin.