Viestin lähetti Hearsay
HPK:ta koskevien Jatkoajan viestiketjujen perusteella uskaltaisin päätellä, että hämeenlinnalaisilla on hallussaan sellaisia huumorin keinoja, joita tamperelaiset eivät ymmärrä
Minä olen tamperelainen, ja ymmärrän helvetin hyvin hämeenlinnalaisten huumoria. Ehkäpä tuon hämeenlinnalaishuumorin paras osoitus on kuitenkin ollut se päivä, kun synnyin kyseisen kaupungin keskussairaalassa. Päivääkään en kuitenkaan ole asunut kyseisessä loistokaupungissa.
Lukon joukkueessa minua kiinnostaa suuresti taitava ruotsalaispuolustaja, Oscar Ackeström, joka olisi sellainen kaveri, jonka näkisin mielelläni myös HPK:n takalinjoilla. Taitaapi jäädä vaan toiveajatteluksi.
Roman Oksjuta pelottaa myös, mutta eiköhän Mäkkäri hiljennä äijän. Entä mitä tekee Marko Toivonen? Siinäpä vasta pohdintaa, miten vaan tulkittaessa.
Veikkaanpa, että Kerho vie ja Lukko vikisee, mutta Petr Briza tekee pelistä vaikean. Hidas, mutta kankea Pasi Huo.. Huura luo jatkuvasti jännitteitä siniviivalla. Siis nimenomaan oman puolustuspäänsä siniviivalla. Tomas Kapusta turhautuu Sikakatsomon piikittelyyn, eikä kestä sitä että ennen häntä niin arvostanut yleisö ei tykkää väärässä paidassa esiintymisestä.
Lukon uusi päävalmentaja Ismo Lehkonen joutuu kovan paikan eteen tutussa hallissaan. Sikakatsomo varmastikin toivottaa Ikan tervetulleeksi, koska kaikki Hämptonissa tietävät miehen taidot valmentajana ja ovat syystäkin sitä mieltä, että äijää pitää pehmentää.
Veikkaus pelistä: HPK vie 4-2
Maalit:
1-0 Marko Toivonen
2-0 Tony Virta
2-1 Marko Toivonen
3-1 Jukka Voutilainen
3-2 Matti Keinonen
4-2 Jani Keinänen
*** Marko Toivonen (HPK)
** Marko Toivonen (Lukko)
* Jukka Voutilainen (HPK)