Re: Hyvä Kuznetsov
Olen samoilla ajatuslinjoilla Jussihin kera. Ketjuja on tosin vielä mahdoton kaavailla lopullisesti, sillä Pardavyn tapa liikkua ja lukea peliä on nähtävä ensin. Hyökkäyspää ei mielestäni enää tarvitse niin kipeästi vahvistusta kuin pakkipuoli. Joukkue on jo nyt niin iloisesti hyökkäävä, että jonkun pitäisi jaksaa puolustaakin, muutoin molarit ovat liian kovilla. Harjoitusottelun jälkeen lienemme hieman viisaampia?
Viestin lähetti Jussih
Minun ideaalikokoonpanoni saatavilla olevilla hyökkäjillä olisi siis:
1. Miettinen - Santala - Somervuori
2. Pardavy - Kucharcik - Laakkonen
3. Rajamäki - Suutarinen - Louhi
4. Sillanpää/Lahti/Yli-Junnila - Miettinen - K. Kenig
Yhtään laitahyökkääjää ei mielestäni tässä vaiheessa tule hankkia, sillä sekä Laakkonen että Kasper Kenig ansaitsisivat näyttöpaikan hyökkäävissä kentällisissä. Toisaalta esim. Janne Lahden putoaminen kokoonpanosta kokonaan olisi sääli, sillä hänessäkin on potentiaalia.
Olen samoilla ajatuslinjoilla Jussihin kera. Ketjuja on tosin vielä mahdoton kaavailla lopullisesti, sillä Pardavyn tapa liikkua ja lukea peliä on nähtävä ensin. Hyökkäyspää ei mielestäni enää tarvitse niin kipeästi vahvistusta kuin pakkipuoli. Joukkue on jo nyt niin iloisesti hyökkäävä, että jonkun pitäisi jaksaa puolustaakin, muutoin molarit ovat liian kovilla. Harjoitusottelun jälkeen lienemme hieman viisaampia?