HPK -vain mestaruus kelpaa ensi kaudella.

  • 222 915
  • 1 553
Tila
Viestiketju on suljettu.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Hyvä Kuznetsov

Viestin lähetti Jussih
Minun ideaalikokoonpanoni saatavilla olevilla hyökkäjillä olisi siis:

1. Miettinen - Santala - Somervuori
2. Pardavy - Kucharcik - Laakkonen
3. Rajamäki - Suutarinen - Louhi
4. Sillanpää/Lahti/Yli-Junnila - Miettinen - K. Kenig

Yhtään laitahyökkääjää ei mielestäni tässä vaiheessa tule hankkia, sillä sekä Laakkonen että Kasper Kenig ansaitsisivat näyttöpaikan hyökkäävissä kentällisissä. Toisaalta esim. Janne Lahden putoaminen kokoonpanosta kokonaan olisi sääli, sillä hänessäkin on potentiaalia.

Olen samoilla ajatuslinjoilla Jussihin kera. Ketjuja on tosin vielä mahdoton kaavailla lopullisesti, sillä Pardavyn tapa liikkua ja lukea peliä on nähtävä ensin. Hyökkäyspää ei mielestäni enää tarvitse niin kipeästi vahvistusta kuin pakkipuoli. Joukkue on jo nyt niin iloisesti hyökkäävä, että jonkun pitäisi jaksaa puolustaakin, muutoin molarit ovat liian kovilla. Harjoitusottelun jälkeen lienemme hieman viisaampia?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
T. Ruutu

Minulla ei ole koskaan ollut mitään värikkäitä fyysiseen peliin kykeneviä pelaajia vastaan. Vaikka heidän pelityylinsä saakin minut välillä raivon partaalle, niin siitä huolimatta, tai ehkä jopa juuri siitä syystä, toivottaisin T. Ruudun avosylin tervetulleeksi Kerhoon ihan samalla tavalla kuin HH:nkin. Olen kuitenkin aika skeptinen tässä tapauksessa, koska Kerhossa olisi todennäköisesti tarjolla kolmosketjun sentterin paikka. Jotenkin aavistelen Tuomon havittelevan isompaa roolia, missä ikinä sitten suunnitteleekin ensi kaudella pelaavansa.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Viestin lähetti roman
Olen edelleen sitä mieltä että Tuomo on lähes kaikkea sitä mitä Kerho tarvitsee.
Aivan, tuohon ei ole mitään lisäämistä. Tuskin ulkomailtakaan löytyisi parempaa vaihtoehtoa kuin T. Ruutu(paitsi tietysti joku NHL-jyrä, mutta niitä tuskin kannattaa edes ajatella). Syitä en viitsi enää luetella, ne on jo kattavasti esitelty tässä ketjussa. Kokematon Tuomo saattaa olla esim. verrattuna Lehterään, mutta sata kertaa parempi pelaaja... ja onhan se jo muutaman kauden liigassakin pelannut.

En minäkään ole koskaan mikään Ruutu-fani ollut, mutta kyllä esim. Jarkko on vaikuttavasti tehnyt omaa juttuaan ja päässyt sillä NHL:een. Olen myös aivan varma, että Ruudusta tulisi erittäin suosittu pelaaja Hämeenlinnan perunahallissa, aiván kuten Hyvösestä olisi tullut ja kuten Mäkiaho oli.

Sitäpaitsi, Ruudusta olisi HPK:lle jopa taloudellista hyötyä. Katsokaa vaikka, tuollainen "söpö poitsu" houkuttelisi peleihin n. 500 teinityttöä lisää...

edit
Ossi: En millään usko, että Kerho tarjoaa/tarjoaisi Ruudulle kolmossentterin paikkaa. Ainoa mikä ihmetyttää on Korpelan kommentti:
"Hyvösen paikkaajaksi ollaan huhuissa ehdoteltu mm. Tuomo Ruutua, mutta Korpela kuittaa nämä huhut suoralta kädeltä. 'Ei meillä ole suurempia menossa Ruudun suuntaan. Pidämme silmämme auki markkinoilla ja tartumme tilaisuuteen mikäli sopiva mies eteen tulee'."
Ehkä ne ei yritä saada Ruutua ollenkaan..?
 
Viimeksi muokattu:

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Korpelan lausunnosta voisi todeta, että mielenkiinnon kiistäminenhän on yleensä merkinnyt sitä, että sopimus julkaistaan viikon sisällä. Muutenkin Korpelan lausunto tuntuu olevan fullaa, sillä olen antanut kertoa itselleni, että Kerholla on tavoitteena olla mitalipeleissä mukana ja Korpelan lajituntemuksella varustettu mies tietää, että nykyisellä pakkikalustolla se ei onnistu. Siis 1 + 1 = yksi lisää puolustuspäähän. Olisiko niin, että kiikarissa on jotakin, joka halutaan pitää toistaiseksi omana tietona?

Mutta palataanpa vielä Sevaan. Kun Blues hankkii yhden kanadalaisen sentterin lisää, se ei todellakaan tarvitse Sevaa mihinkään. Epäilen, että tähän saumaan iskemällä voitaisiin taas saada aikaan klassinen Ackerström-diili, ts. Blues maksaisi osan Sevan palkasta ja perunalaarin pohjalta ei tarvitsisi kaapaista ihan niin montaa kappaa.

Joku tuossa ylempänä käytti Rinkelinmäen hallista (jota merkonomit myös Ritarihalli nimisenä kaupittelevat) nimitystä Perunahalli. Kuulostaa hyvältä, paitsi että Perunalaari olisi vielä parempi meidän agraarisen köyhäilijäseuramme kotiareenan nimeksi.
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Re: T. Ruutu

Viestin lähetti Ossi
Olen kuitenkin aika skeptinen tässä tapauksessa, koska Kerhossa olisi todennäköisesti tarjolla kolmosketjun sentterin paikka. Jotenkin aavistelen Tuomon havittelevan isompaa roolia, missä ikinä sitten suunnitteleekin ensi kaudella pelaavansa.

Kuvitteletko että esim. Pardavy valitsi Kerhon sen takia että miehelle luvattiin paikka jopa kakkosketjussa. Eiköhän miehelle sanottu että olet joukkueen liideri. Ja nyt tälle liiderille haetaan sentteriä.
Luulen että Kerhon ensikauden peleissä 2 ekaa ketjua saavat pelata kumpainenkin niin paljon kuin vain jaksavat. Näiden ketjujen nimeäminen on sitten jo muodollisuus.

Jokereissa tämän tason pelipaikan saavuttaminen vaatii todella paljon. Kun katsot heidän sentteri listaa Aalto, Pakaslahti ja Sihvonen. Näitä herroja on jo vaikea ohittaa. Toki taistelu noista paikoista saattaa olla jopa kehittävää.

Samaa muuten Jussi H mietin. Kukaan johtoportaasta ei vaikuta Ruudusta kovin innostuneelta. Vaikka juuri H.H:n korvaajaa uupuu joka saisi mielellään olla sentteri. Ettei taas tarvitsisi hukata Miettisen kykyjä keskushyökkääjänä. Vai joko on unohtunut se kuinka kiva oli Perrin vastaanottaa joukkueeseen?
Sehän olisi johtoportaalta todella tyhmää olla olematta aktiivinen asiassa. Vieläpä jos Snickkerssin jutussa on edes jotain perää rahan voimasta.
 
Viimeksi muokattu:

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuomo Ruutu

Eiköhän asia ole nyt kuitenkin niin, että HPK seuraa tämän shown kiltisti katsomosta käsin. Ilman ihmeitä sama pätee myös(taas kerran) ensi kevään finaaleihin. Tuolla materiaalilla(liigan nuorin ja kokemattomin) ei kovin pitkälle tietä raivata. Tarvittaisiin todellinen Miracle On Ice II. Ja siitä tehtäisiin täyspitkä elokuvakin. 110 %:sesti onnistuvilla parilla uudella vahvistuksella saataisiin toki aikaan hyvä taistelu kuten viime keväänäkin. Seurajohto puhuu kuitenkin vain mahdollisesti yhdestä uudesta hankinnasta. Ei siis kannata innostua liikaa tästä Tuomo Ruutu-hypestä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Re: T. Ruutu

Viestin lähetti roman
Kuvitteletko että esim. Pardavy valitsi Kerhon sen takia että miehelle luvattiin paikka jopa kakkosketjussa. Eiköhän miehelle sanottu että olet joukkueen liideri. Ja nyt tälle liiderille haetaan sentteriä.
Luulen että Kerhon ensikauden peleissä 2 ekaa ketjua saavat pelata kumpainenkin niin paljon kuin vain jaksavat. Näiden ketjujen nimeäminen on sitten jo muodollisuus.
Olen ihan samaa mieltä noista jutuista, varsinkin tuosta runsaasta peliajasta. Jotenkin vaan vaisto sanoo, että Kerho ei tule Ruutua saamaan/hankkimaan. On se kyllä ennenkin ollut väärässä.
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Re: Tuomo Ruutu

Viestin lähetti Kuznetsov
Eiköhän asia ole nyt kuitenkin niin, että HPK seuraa tämän shown kiltisti katsomosta käsin. Ilman ihmeitä sama pätee myös(taas kerran) ensi kevään finaaleihin. Tuolla materiaalilla(liigan nuorin ja kokemattomin) ei kovin pitkälle tietä raivata. Tarvittaisiin todellinen Miracle On Ice II. Ja siitä tehtäisiin täyspitkä elokuvakin. 110 %:sesti onnistuvilla parilla uudella vahvistuksella saataisiin toki aikaan hyvä taistelu kuten viime keväänäkin. Seurajohto puhuu kuitenkin vain mahdollisesti yhdestä uudesta hankinnasta. Ei siis kannata innostua liikaa tästä Tuomo Ruutu-hypestä.

Silloin täällä todellakin on tuo kaljun mainitsema haluttomuus taistella mestaruudesta.:mad:
Ennen VV:n ja HH:n lähtöä joukkueeseen ei haettu aktiivisesti ketään. Jätettiin ulkomaalaispaikka vapaaksi mahdollista pakkia varten.
No VV ja HH lähti. Korvaajaksi hankittiin Pardavy. Tätä menoa jos jatkuisi ja lähtisi 10 pelaajaa tilalle hankittaisiin 5. Ja MAHDOLLISESTI jotain muita. Ei voi mennä näin. Ei voi.

Se on eri juttu jos Tuomo vedättää palkassa viimeiseen saakka. Mutta että katsomosta seurataan ei perkele. Tällä politiikalla minäkin alan seuraamaan pelejä katsojan katsomosta eli kotoa.

Sentteri nyt. Pakki sitten jos tilanne siltä näyttää vaikkapa marraskuussa "verovapaana". Ei mikään tähti vaan perusvarma kokenut suorittaja.

Tällöin joukueessa olisi mielestäni aivan riittävästi kokemusta. Tuulola, Kuha, Pardavy ja ulkomaalainen pakki olisi tuo kokenut osasto. Santala, Somervuori, Miettinen, Sicak on kanssa jo minun mittapuun mukaan kokenutta. Kuitenkin iältään aivan erikastia edellä mainittujen sarjassa. Maajoukkue pelejä osalla kuitenkin.

Ei voi muuten kuin ihmetellä tuota Jokereiden kokoonpanoa. Vielä Tuomo heille niin johan huimaa. Olisikohan tulossa kausi jossa tehdään piste-ero ennätyksiä. Jokerit voittaa sarjan n.30 pisteen erolla seuraavana tulevaan Kärppiin.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Korpelan kommentti

Viestin lähetti odwaz
. Ainoa mikä ihmetyttää on Korpelan kommentti:
"Hyvösen paikkaajaksi ollaan huhuissa ehdoteltu mm. Tuomo Ruutua, mutta Korpela kuittaa nämä huhut suoralta kädeltä. 'Ei meillä ole suurempia menossa Ruudun suuntaan. Pidämme silmämme auki markkinoilla ja tartumme tilaisuuteen mikäli sopiva mies eteen tulee'."
Ehkä ne ei yritä saada Ruutua ollenkaan..?

Sen verran tarkennusta, että minä olin se kuka Korpelalle soitti ja tuon kommentin tuohon löin. Minulla ei ole mahdollisuutta ottaa tarkkoja quotteja haastateltavan puheesta puhelimitse, joten laitoin tuohon sellaisen, jota hän halusi sanoa ja minä katsoin sen luontevaksi tuohon.

Korpela kuittaisi suoraan Ruudun siirtymisen Kerhoon, mutta itselleni jäi pieni epäilys että joskohan sittenkään. Myöhemmin Korpela hieman pehmensi kommenttiaan, ja tästä sain tämän mielikuvan.

Siispä tuota ei ihan sanatarkasti välttämättä kannata tulkita. Tuo "suurempia", oli sellainen sana jota muistini mukaan Korpela ei käyttänyt. Se oli minun tulkintani ja keino, jolla sain nivottua aika pitkänkin kommentin ihmismieleen mahtuvaan muistiin.
 

M10

Jäsen
todellinen tarve

Juteltuani eilen erään Hpk-pelaajan kanssa tulimme samaan tulokseen Kerho-joukkueen tämän hetkisestä todellisesta puutteesta; puolustajasta.
Hei kaverit, kyllä Pardavy, Miettinen, Somervuori ja Santala muodostavat neljänä maailmanluokan hyökkääjänä jo sellaisen kvartetin että niillä pärjätään, runkosarjassa ainakin kuuden sakkiin. Tärkeintä nyt olisikin hankkia kokenut, varma ja uskottava puolustaja ennen näitä ruutuja sekä kesäteriä.
Tämän hetken harj.pelejä seuratessani luotan täysin vain tasan kahteen puolustajaan; Sicakiin ja Tuulolaan. Heinon Arppa on ollut täysi sukka, Mäkelä ei kiekon kanssa oikein pärjää, Eskelinen nyt on ollut ihan ok, mutta ei mikään K.Peltonen. Printzin on pakko olla hyvä jos meinaamme mieliä minnekään..

Mistä tällainen vuorenvarma puolustaja löydetään? Toiv. jostain.
...ei ole onneksi minun ongelma:)

Aivan. Veskojenkin pitää vielä onnistua, eikä se ole TODELLAKAAN kirkossa kuulutettua.
En ole pessimisti vaan realisti ja sen T.Ruudun otan kyllä ihan millon vaan meille mutta kyllähän toi pakisto maalaisjärjellä ajateltuna vahvistusta eniten kaipailee...
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Jussih
Jos Viuhkola pelaa ykkösessä, pelaako Lievers sitten kakkosessa ja Palsola laitahyökkääjänä? Ja ennenkuin tulee isommalti shittiä, selvennettäköön, että en tahdo Kerhon kaappaavan keneltäkään pelaajia, vaan mietin ainoastaan ketkä saattaisivat olla omien joukkueidensa kannalta tarjolla vaihtoon.

Kärpät on harjoitellut koostumuksissa:

Tenkrat-Viuhkola-Ton
Jokinen-Lievers-Potaichuk
Palsola-Pyörälä-Mettovaara

Heitämpä teille samalla koekeneen kotimaisen sentterin, jonka sopimus tilanne on mielestäni avoin: Jukka Seppo. Joko kerholla on ulkomaalaispaikat täynnä?
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Tepa


Heitämpä teille samalla koekeneen kotimaisen sentterin, jonka sopimus tilanne on mielestäni avoin: Jukka Seppo. Joko kerholla on ulkomaalaispaikat täynnä?

Juu otetaan Jukka meille sentteriks! Huvittaa vieläkin äijän hitaus, esim. viime kaudella yhdessä HPK-HIFK pelissä joku heitti hifkin päätyyn kiekon, ja meidän Eero (joka oli sillä hetkellä kerhon sinisellä) kerkesi siihen ennen Jukkaa joka lähti potkimaan vauhtia hifkin sinisen ja keskiviivan väliltä!!:p
Raipekin on nopeampi kuin Jukka Seppo.

Ei, kerholla on vielä yksi paikka avoinna.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu, ei mitää jukkaseppoja, vaan todellisia vahvistuksia. Alkaa tuo narriporukka näyttämään liian kovalta; Tuulolalla, Printzillä ja Sicakilla on kova kausi edessä, jos meinaavat pitää kolmestaan puolustusta pystyssä. Kovin on haavoittuvainen Kerhon tilanne; jos Joni tai joku em. pakeista saa tällin ja joutuu olemaan sivussa, on vastustajalla juhlat pystyssä. Puolustusrintamaa siis täytyy täydentää. Hyökkääjiä on jo sellainen nippu, että jotta jokaiselle riittäisi motivaatiota yllä pitävää peliaikaa, ei kovin montaa hyökkääjää kannattaisi palkata.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jan Pardavy

...liitettiin voimakkaasti HIFKiin viime kevättalvella. Otin AIK:ta hyeenan lailla seuraavalta tukholmalaisystävältäni tuolloin selvää Pardavysta ja sain lausunnon, jonka puin tällaisen viestin muotoon 26.3.02.

Copypaste:

----
Kaverini Stockiksesta, tosi innokas AIK-Fani ja nykyään ei kovin suuri Suomen-ystävä , kertoi, että Pardavy on oikutteleva, toisinaan sikaileva ja tasoltaan ailahteleva. Huippupäivänä loistava, huonona päivänä luokaton.
----

Niinpä. Kuulostaa värikkäältä persoonalta ja potentiaalilta kaverilta. Teretulemast SM-liigaan. Odotan itse ainakin mielenkiinnolla.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti odwaz
Sitäpaitsi, Ruudusta olisi HPK:lle jopa taloudellista hyötyä. Katsokaa vaikka, tuollainen "söpö poitsu" houkuttelisi peleihin n. 500 teinityttöä lisää...

Niin, ja saattaisipa joukkoon eksyä muutama pojista "sillälailla" kiinnostunut mieshenkilökin. ;)

Viestin lähetti JHag
Kaverini Stockiksesta, tosi innokas AIK-Fani ja nykyään ei kovin suuri Suomen-ystävä , kertoi, että Pardavy on oikutteleva, toisinaan sikaileva ja tasoltaan ailahteleva. Huippupäivänä loistava, huonona päivänä luokaton....

Niin, eli kyseessä on siis lähes perinteisenä itäeurooppalaisena pidetty pelaajatyyppi. (kuten esim tapaus Calounin Jankka.)
Itse olen miettinyt lähinnä sitä, että mitenköhän Tsekit ja Slovakit tulevat keskenään toimeen? Nyky-Kerhostahan löytyy nimittäin molempia. Tuli vain siitä mieleen, että eikös ainakin venäläisillä ja Tsekeillä ole kaikenlaisia kaunoja toisilleen, eikä Tsekkien ja Slovakkienkaan yhteiselo ole aina ollut yhtä ruusuilla tanssaamista.

Toisaalta, kyseessähän ovat ammattimiehet, joten ehkä tälläinen "isoveli-pikkuveli" asetelma ei ole mitenkään sen ihmeempi ongelma, eihän?

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti ervatsalo



Itse olen miettinyt lähinnä sitä, että mitenköhän Tsekit ja Slovakit tulevat keskenään toimeen?

He tulevat loistavasti toimeen keskenään, kunhan heitä ei jätetä keskenään pukuhuoneeseen tai bussiin. Myös teräaseet, tuliaseista puhumattakaan, on syytä takavarikoida heiltä heti Hki-Vantaan lentokentällä. Bussissa heille voi näyttää sopuisia Muumi-videoita ja kertoa että "this is Finland".

Elitserienissä eräät tsekki ja slovakki selvittelivät välejään ensin kentällä, sitten hallin käytävällä ja myöhemmin välittömästi seuraavan keskinäisen matsin alussa, kun kaikki ei tullut ihan selväksi. Noh, yksittäistapaus. Eipäs yleistetä.

(typoja)
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joni Puurula: Kaveri on näyttänyt jäällä paremmalta kuin viime keväänä. Kaveri on vahvemman oloinen. Takana on myös pari hyvin mennyttä treenimatsia, joten tästä homma ei tule näillä näkymin pätkimään.

Puolustus:

Marko Tuulolan harteilla on tällä hetkellä sellainen lasti kannettavana, että ei tule onnistumaan. Mies on liigan paras puolustaja, ei ehkä yhtä näyttävä kuin Z, mutta omalla alueella häntäkin parempi. Eskelinen korvaa kohtuullisesti Sulun, suhteessa Peltoseen miestä ei kannata edes mainita. Prinsessa kuittaa Kankaanperän 110%:sti. Teemu Aalto on erinomainen yv-pakki, mutta ei juurikaan muuta. Varsinkaan nyt kun ei ole päässyt edes harjoittelemaan 2 kuukauteen. Aki Heinosta ei ole sm-liigatasolla kuin haittaa omalla alueella. Tempon laskiessa Mestis-tasolle mies on täysin suvereeni kiekollinen pakki. Tuukka Mäkelä on ilmeisesti Sm-liigan tyhmin puolustaja. Tai sitten vaihtoehtoisesti miestä vaivaa jääkiekon lukihäiriö. Kaverin tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa kyetä pysymään oikeassa paikassa puolustustilanteissa. Tilannetta ei ainakaan helpota miehen jatkuvasti hakemat "pommit", jotka ovat toki näyttäviä osuessaan, mutta yleensä tämän jälkeen on maalinedustalla lääniä.

Hyökkääjistö:

Laituriosasto on erinomainen, sentteriosasto korkeintaan liigan keskitasoa. Tämäkin vain sen vuoksi, että riveissä on sentään Tommi Santala. Kucharcik on myös erittäin asiallinen kaveri. Tämän jälkeen tulee kuitenkin takuulla sm-liigan syvin pudotus. Haari Suutarinen, 30 liigaottelua ja Max Kenig, 0 ottelua.
Herranjumala sentään..

Jokereilla Aalto-Pakaslahti-Sihvonen-Ruutu ja Ruutu(?). Lisäksi vielä "could play-tyyppejä". Tapparalla Ojanen-Barkov-Pirnes-Kuki sekä pari muuta mahdollista. IFK:lla myös leveä taso keskelle kuten myös Bluesilla. Lisäksi on vielä pari muutakin keskeltä kohtuullisen vahvaa seuraa(Kärpät ja Ilves). Lisäksi mm. SaiPan keskusta on huomattavasti kokeneempi ja leveämpi kuin HPK:n vastaava. Kärjestä toki uupuu selvästi. Meidäthän teurastetaan ihan pystyyn, mikäli päästään pudotuspeleihin. Joka toinen päivä peli ja pakko vetää neljällä ketjulla, mikäli aikoo jaksaa. HPK kypsyy viikossa, mikäli jaksaa edes runkosarjan. Leveyttä siis tarvitaan, tai sitten Miettinen keskelle.

P.s. Slovakit ja tshekit kyllä kykenevät tulemaan toimeen. Tshekeissä pelaa todella paljon slovakkeja ja Slovakiassa myös jonkin verran tshekkejä. Jos ongelmia on, niin ne eivät kyllä johdu passista.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Santala-Somervuori

Mitenkäs kyseisen kaksikon peli luistaa? Viime kaudella kerhon ykkösen tahti(tosin Somervuori ei siinä silloin pelannut) oli tappavaa jo harkkapeleissä. Tänä vuonna ei ihmeitä ainakaan tehojen muodossa ole esitetty. Miltä herrojen peli muuten vaikuttaa? Onko Tommi vielä päässyt rytmiin mukaan?
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Viestin lähetti Kuznetsov
Lisäksi mm. SaiPan keskusta on huomattavasti kokeneempi ja leveämpi kuin HPK:n vastaava. Kärjestä toki uupuu selvästi. Meidäthän teurastetaan ihan pystyyn, mikäli päästään pudotuspeleihin. Joka toinen päivä peli ja pakko vetää neljällä ketjulla, mikäli aikoo jaksaa. HPK kypsyy viikossa, mikäli jaksaa edes runkosarjan. Leveyttä siis tarvitaan, tai sitten Miettinen keskelle.

Tätä minä olen juuri tarkoittanut Ruudun hankinnalla. Jos nyt Ruudusta ei olla edes kiinnostuneita mistä kuvitellaan löytävämme lokakuussa sentteri. Kun emme ole onnistuneet löytämään kahteen vuoteen muita kuin Perriinin Ässistä.

Vielä kun muistamme Kerhon tarvinneen juuri fyysisyyttä joukkueeseen niin mielestäni Tero Lehterä tyylisellä pelaajalla ei olisi mitään käyttöä. Tai mitään ja mitään. Ei ainakaan menestystä haettaessa. Jos taas hankinta olisi Lehterän tyylinen pehmo täytyisi hankkia yksi voimalaituri menestyäkseen. Tämä tietenkin pitäisi olla kotimainen. Tällöin taas esim. Laakkosen peliaika taitaisi hiipua.
Jos taas yritettäisiin löytää voimasentteri ulkomailta jouduttaisiin heittämään Printz pihalle. Mikä sekään ei tunnu kovin hyvältä tässä vaiheessa.

Pakki tilanne on mikä on, myönnetään. Kuitenkin luulen ,että pakki löytyy helpommin syksyllä kuin sentteri. Etenkin kun voimasentteri olisi suomalainen ja näin jäisi yksi ulkomaanpaikka vapaaksi.

Ehdotukseni edelleen rahat ja lupaukset kiinni Tuomoon. Louhi myyntiin jos vaan joku huolii. Nämä rahat säästöön ja pakkia hankkimaan syksyllä.
 
Re: Tommi Santala!

Viestin lähetti zatrasor
Tommi loukkaantui magnitokorski pelissä ja joutuu olemaan jouluun asti sivussa...Ikävä kohtalo taas tommilla,oli ollut harkkapeleissä aivan ylivoimainen kerho pelaaja niin taito,-pelisilmä ja voimatasoltaan...Nyt se sentteri olisi kerholle todella tarpeeseen!
Ja nimimerkki zatrasor voi olla melko varma, että huilia hänelle tulee myöskin tuonne jouluun asti, mikäli ylläoleva ei pidä paikkaansa. Ja tämänhetkisen tiedon perusteella tuo tosiaankin on pelkkää sontaa.
 
K

kangaroo

No onpas kova rangaistuslupaus, jouluun asti ? Kuinka juuri HPK-ketjussa on noin kovat sanktiouhat, sattumaako ? Olihan esim. puolustaja Nicholas Heathmountain juuri samaa jöötiä, muttei ketään rangaistuksella uhattu. :confused:
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti kangaroo
No onpas kova rangaistuslupaus, jouluun asti ? Kuinka juuri HPK-ketjussa on noin kovat sanktiouhat, sattumaako ? Olihan esim. puolustaja Nicholas Heathmountain juuri samaa jöötiä, muttei ketään rangaistuksella uhattu. :confused:

Ei ehkä uhattu, mutta asiasta hieman provosoituneet Jokeri-fanit kyllä toruttiin :( .

Hieman ihmettelen, että Pajulahdessa (?) ei ole ollut yhtään Kerho-fania läsnä eilen, kun ei minkäänlaista raporttia löydy mistään. Pelin tulos vain. HIFK-fanit kävivät jopa Sveitsissä. Selailin tuossa noita zatrasorin aiempia viestejä. Niissä ei mitään totaalisia päättömyyksiä ole ollut. Ko. nimimerkki jopa veikkasi Santalan voittavan pistepörssin tällä kaudella.

No, mene ja tiedä, eiköhän tämäkin tästä selviä. Toivotaan, että Tommille ei ole mitään sattunut.
 

zatrasor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,sympatiat Bluesille
olisi pitänyt kysyä että onko kellään tarkempaa tietoa asiasta,kuulin jotain tälläistä...en ole varma tapahtuneesta..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti kangaroo
No onpas kova rangaistuslupaus, jouluun asti ? Kuinka juuri HPK-ketjussa on noin kovat sanktiouhat, sattumaako ? Olihan esim. puolustaja Nicholas Heathmountain juuri samaa jöötiä, muttei ketään rangaistuksella uhattu. :confused:
Ei se ole sattumaa. Onhan se jo monta kertaa todistettu, että Jatkoaika on Kerho-mafian hallussa ja me Kerhon fanit voimme täällä laukoa aivan mitä haluamme ilman pelkoa sanktioista. Lisäksi, Kerhoon kohdistuva kritiikki sekä negatiivisten huhujen levittely katsotaan raskaaksi rikkeeksi ja silloin puhutaan jo useiden kuukausien pelikielloista. Tosin tämä pelkästään silloin, jos kyseisen soopan kirjoittaja on jonkin muun joukkueen kannattaja kuin Kerhon.

Jospa sitten kirjoittaisi jotain asiaakin. Harri & Risto ovat tunnetusti timantinkova tiimi joukkuetta kasattaesa. Mutta selvä akilleen kantapää heiltä löytyy. Nimittäin, tilanteisiin ei reagoida tarpeeksi nopeasti. Tällä tarkoitan sitä, että jos joku pelaaja lähtee kehittämään itseään änäriin ja saa siinä sivussa huikean palkankorotuksen, ei korvaajaa löydetä millään. Samoin jos pelaaja loukkaantuu kesken kauden, ei korvaajaa löydetä sitten millään. Mistä tämä johtuu?

Toivottavasti tuo zatrasorin tieto Santalan loukkaantumisesta ei pidä paikkaansa. No, levitettiinhän Santalan tilanteesta viime kaudellakin jos jonkinlaista tietoa. Joku hyväkäshän tiesi silloin kertoa, että Tommin ura on ohi, koska Kerho ei pistänyt häntä ammattimaiseen hoitoon.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jep, Jep

Viestin lähetti Designer
Ei se ole sattumaa. Onhan se jo monta kertaa todistettu, että Jatkoaika on Kerho-mafian hallussa ja me Kerhon fanit voimme täällä laukoa aivan mitä haluamme ilman pelkoa sanktioista. Lisäksi, Kerhoon kohdistuva kritiikki sekä negatiivisten huhujen levittely katsotaan raskaaksi rikkeeksi ja silloin puhutaan jo useiden kuukausien pelikielloista. Tosin tämä pelkästään silloin, jos kyseisen soopan kirjoittaja on jonkin muun joukkueen kannattaja kuin Kerhon.

Näitä salaliittoteorioita on niin kiva kehitellä. Tosin empä voi sanoa etteikö noille olisi täällä hedelmällistä maaperää. Tuolla meidän Jokeri-ketjussa provosoiminen ei aiheuttanut mitään toimenpiteitä ennen kuin muutamaa provosoitunutta Jokerifania piti rauhoitella moderaattoreiden taholta. Täällä joku heittää Santalaa koskevan loukkaantumishuhun ja heti uhataan "useiden kuukausien pelikiellolla". Tokihan voi olla että moderaattotit on lukeneet aktiivisemmin tätä HPK-ketjua kuin Jokeri-ketjua ja siitä johtuen reagointiajat ja kommentit on olleet sen mukaisia. Samapa tuo, jokainen taplatkoon tyylillään.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Suomi
  • 16.00
  • 8.75
  • 1.16
USA vs Slovakia
  • 1.32
  • 6.20
  • 6.90
Saksa vs Ruotsi
  • 10.00
  • 7.00
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.56
  • 4.30
  • 2.28
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös