HPK - TPS 12.3. Rinkelinmäki, Peli I

  • Viestiketjun aloittaja Flonaldo
  • Alkaa
  • 13 038
  • 151

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti L-Mies
Aika paksua väittää, että Honken olisi jäänyt odottelemaan jäähyä. Peli oli käynnissä jo melko pitkään, ennen kuin hän pääsi pystyyn. Filmaaja olisi noussut jo aikaisemmin. Päästyään pystyyn hänelle avautui pelin siihen saakka paras maalintekopaikka, mutta "Tähdet, tähdet" taisivat estää maalin syntymisen. Sen verran paljon ohi laukaus meni. Kun kerran näit kaikki tilanteen niin hyvin, niin loukkasiko Honken päätänsä ja jos niin kävi, niin miten?
Minusta tilanne tosiaankin näytti siltä, että tämä Holmqvist jäi sitä jäähyä anelemaan, mutta huomatessaan kiekon pomppasi kuin kärppä pystyyn. Maalinteon esti ehkäpä "tähdettähdet" tai sitten kyseisen Honkenin surkea viimeistelytaito.

Kuuluisa sikakatsomo oli täydellinen vitsi. Ilmeisesti poikein persiit palelivat penkkiin kiinni jo ennen pelin alkua, kun tunnelmaan päästiin vasta Kerhon ensimmäisen maalin jälkeen. Siihen saakka kannustus oli todellakin aneemista.
Sekö sinua masensi? Olisit ollut tyytyväinen...

Mutta yksittäinen kannattaja kaljapäissään näkee jokaisen tilanteen aukottomasti, vaikka pitkän matkan päästä, eikö niin.
Näinkö minä olen väittänyt?? Kerroin kuinka tilanteet näin, en muuta. Jos sinun silmäsi eivät kaljapäissään näitä törkeimpiä tilanteita havainneet, niin minkäs minä sille voin. Itse nautin TPS:n otteista ihan limonaadin voimalla.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rontti:

Et siis pelkästään nähnyt aukottomasti mitä tapahtui, vaan näit vielä syvemmälle, Honkenin ajatusten syövereihin. Hienoa!

Olen minä nollaviestejä aikaisemminkin lukenut. Tässä vielä yksi lisää.

Autolla ajoin kotiin.

L
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Jukka L
Tultiin sitten katsomaan oikein maankuulua "sikakatsomoa", voin kertoa että enemmän ääntä lähtee Jukureiden kotipelissä 15 vuotiaista faneista kuin näistä "Däneistä" .

Ne muutamat kerrat kun olen Hämeenlinnassa vieraillut, olen tehnyt saman havainnon. Ensimmäisellä kerralla en olisi sikakatsomoa ainakaan äänen perusteella löytänyt ja toisella kerralla olin Tepsi-fanien mukana, joten ei ollut pahemmin aikaa etsiäkään. Kun katsomo minulle vieruskaverin toimesta osoitettiin, huomasin ettei pahemmin mitään varsinaista kannustusta sieltä kuulunut, mutta huutelua välillä kyllä.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sikakatsomosta

Olin ensimmäistä kertaaa varmaan kahteenkymmeneen vuoteen sikakatsomossa. Siellä oli hyvä tunnelma ja kova meteli koko pelin ajan (ja *krhm* huutelua).

LISÄYS: L-Mies, olit kommenteistasi päätellen juurikin vastakkaisessa päädyssä sikakatsomoon nähden (vanhan kellotaulun päädyssä). Oiva paikka arvostella sikakatsomoa.
 
Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti L-Mies
Rontti:

Et siis pelkästään nähnyt aukottomasti mitä tapahtui, vaan näit vielä syvemmälle, Honkenin ajatusten syövereihin. Hienoa!

Olen minä nollaviestejä aikaisemminkin lukenut. Tässä vielä yksi lisää.

Autolla ajoin kotiin.

L

Kuka on sinulle kertonut, että näen Honkenin ajatusten syövereihin? Paljastan tässä samalla, että näin ei ole. Kerroin mitä näin, ja miltä tilanne näytti. En kiistä sitäkään, etteikö kyseinen Honken olisi voinut satuttaa itseään tilanteessa, mutta kovin pian kiekon nähtyään hän suurimmista tuskistaan toipui.

Tähän juuri viittasin aikaisemmassa viestissäni, kun sanoin että pitäisikö jokaisen koiruuden jälkeen jäädä jäälle makoilemaan tuskissaan, eikä vain purra hammasta ja jatkaa. En olisi ihmetellyt ollenkaan jos tuomari Favorin olisi tuostakin tilanteesta Santalan ajanut ulos, mikäli Honken olisi jatkanut jäässä tuskailuaan.

Väitit myös, että ainoa selvä tilanne oli Kiviharjun huitaisu. En nyt ihan varma ole mitä tuolla tarkoitit, mutta jos et muita törkeitä huitomisia yhtään havainnut, ihmettelen kovasti. Niin monta niitä ottelun aikana nähtiin. Oliko sinun mielenkiintosi sitten takana meluavissa pissiksissä, sikakatsomossa, kuuluttajan kuulutuksissa vai missä? Sitä minä en voi tietää...
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Sikakatsomosta

Viestin lähetti Ossi

LISÄYS: L-Mies, olit kommenteistasi päätellen juurikin vastakkaisessa päädyssä sikakatsomoon nähden (vanhan kellotaulun päädyssä). Oiva paikka arvostella sikakatsomoa.

No en tiedä, mutta luodun maineen perusteella luulisi, että katsomon huomaisi selvästi ihan mistä päin hallia tahansa ja erottuisi vastaavista muilla paikkakunnilla. Tampereella ainakin fanikatsomon löytää ekalla sekunnilla, samoin Turussa. Turun tilanne johtuu enemmänkin siitä, että muut katsojat pl. vierasfanit voisi luulla erehtyneen hallin olevan kirkko.
 

Lsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti L-Mies

Lyönti oli melko kova, mutta itse en ainakaan nähnyt osumakohtaa, koska istuin Puurulan takana. Voisin hyvin kuvitella, että osuma olisi tullut patjoillekin. Peliä ei oltu vihelletty poikki, mutta ilmeisesti kiekko oli hallussa.

Lyönti tuli suoraan käsille - siitä olivat patjat todella kaukana.

Täysin turha ja törkeä temppu. Tuosta ei kukaan pääse vääntämällä tahi kääntämällä yhtikäs mihinkään. Piste.

Nykyään Tuukan erikoisominaisuuksia taasen ovat myöhästyneet ( ohi menevät, eivät siis edes osu ) taklaukset, päätön ryntäily sekä kiekon rännittäminen.

Rotalle tämän itsensä lääkettä taasen syötti Eskelinen, heti case Puurulan jälkeen.

Lsh
 

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti mission16W
Ne muutamat kerrat kun olen Hämeenlinnassa vieraillut, olen tehnyt saman havainnon. Ensimmäisellä kerralla en olisi sikakatsomoa ainakaan äänen perusteella löytänyt ja toisella kerralla ...

Sikakatsomon maineen ovat luoneet Hesari, MTV3 + muut meediat. Sikakatsomo on aina keskittynyt lätkästä nauttimiseen. Silloin huudetaan jos huudatuttaa, mutta ei sekään mikään itsetarkoitus ole. Mikäli Sikakatsomon meininki ei tyydyttänyt ja tunnet tulleesi petetyksi harhaanjohtavasta mainonnasta, voit kohdistaa syytoksesi meedian suuntaan. Se se sikakatsomon maineen on luonut. Hämeenlinnassa Sikakatsomo on enemmänkin "meidän juttu" jota tehdään sydämestä. Ei Sikakatsomo ole mitenkään velvollinen luomaan Rinkulalle tekopirteää meininkiä joka otteluun.

Mä olen muuten käynyt koko elämäni Sikakatsomossa, mutta Hesarista asti piti lukea että joku Roitto on Sikakatsomon johtaja... "Jaa kuka...?"
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti mission16W
Ne muutamat kerrat kun olen Hämeenlinnassa vieraillut, olen tehnyt saman havainnon. Ensimmäisellä kerralla en olisi sikakatsomoa ainakaan äänen perusteella löytänyt ja toisella kerralla olin Tepsi-fanien mukana, joten ei ollut pahemmin aikaa etsiäkään. Kun katsomo minulle vieruskaverin toimesta osoitettiin, huomasin ettei pahemmin mitään varsinaista kannustusta sieltä kuulunut, mutta huutelua välillä kyllä.

Niin, ja pelaajathan eivät kyllä kyseisestä katsomonosasta pidä. Mulkoilu on yleistä ja joskus vilahtelee keskisormi. Mitä ääneen tulee, ilokseni huomasin keskiviikkona että sikakatsomoa ei todellakaan erottanut mekkalan pitämisestä, sillä koko halli oli loistavasti kannustamassa. Lisää tätä!

Ja mitä TPS:n ikiomaan sikakatsomoon tulee, onhan se sikamaista että joka kerta turun reissulla saa jotain roskaa niskaansa. Ääntä turkulaisista ei lähde, mutta limupulloja, karkkeja ja roskia sitäkin enemmän.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Re: Sikakatsomosta

Viestin lähetti Waky
No en tiedä, mutta luodun maineen perusteella luulisi, että katsomon huomaisi selvästi ihan mistä päin hallia tahansa ja erottuisi vastaavista muilla paikkakunnilla. Tampereella ainakin fanikatsomon löytää ekalla sekunnilla, samoin Turussa.
Niin, no erona varmaankin on se, että sikakatsomohan ei ole mikään varsinainen fanikatsomo. Siis siinä mielessä fanikatsomo, että se olisi jotenkin järjestäytynyt. Esimerkiksi Hjallis-Areenalla - valitettavasti - fanikatsomon tunnistaa siitä, että niillä on kaikilla Jokkereiden pelipaidat päällä ja soittavat kovaäänisesti rumpua.

Ja voinpa tässä vaiheessa kertoa sellaisen sinua ja eräitä muita miellyttävän uutisen, että jos sikakatsomo ei miellytä, niin eihän teitä kukaan pakota tänne tulemaan. Itselleni on ainakin herttisen yhdentekevää, mitä turkulaiset ajattelevat sikakatsomosta, Kerhon faneista, HPK:sta, Jukka Jalosesta, mailanmittaamisista tai Hämeenlinnasta ylipäänsä. :) Turku sen sijaan on omien kokemusteni mukaan erittäin hieno kaupunki varsinkin öiseen aikaan. Ihmisetkin olisivat varmaan mukavia, jos niiden puheista saisi edes jotain selvää.

Esimerkiksi eilisessä vaaliväittelyssä Kokoomuksen linja jäi aavistuksen epäselväksi ehkä nimenomaan Villen puheista johtuen, mutta ajattelin silti äänestää kokoomusta. Ei muuten, mutta kun Kerho nappasi runkosarjassa 87 pistettä, ja tuo numero sattui juuri kokoomuslaiselle. :)
 

Ice-hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Sikakatsomosta

Viestin lähetti Master God

Esimerkiksi eilisessä vaaliväittelyssä Kokoomuksen linja jäi aavistuksen epäselväksi ehkä nimenomaan Villen puheista johtuen, mutta ajattelin silti äänestää kokoomusta. Ei muuten, mutta kun Kerho nappasi runkosarjassa 87 pistettä, ja tuo numero sattui juuri kokoomuslaiselle. :)

Ei saa just sitä nummeroo äänestää, parempi että mies pysyy
Hämeenlinnassa!!
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Re: Re: Re: Sikakatsomosta

Viestin lähetti Ice-hockey
Ei saa just sitä nummeroo äänestää, parempi että mies pysyy
Hämeenlinnassa!!
Totta kai Harri täällä pysyy valinnan jälkeenkin. Saa vaan tehdä Tsekin matkansa valtion piikkiin, ja ottaa Korpelan henkilökohtaiseksi avustajakseen. Saadaan lisäksi yksi julkinen taho ry:n rahoittajaksi mukaan, kun kaupunkilaisilta viedään jo nyt kaikki verorahat. Koska ne seurakuntavaalit taas onkaan?
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sikakatsomo on juuri sellainen, kuin te hämeenlinnalaiset sen haluatte olevan. Mielestäni oli varsin reilua kertoa myös muille kuin hämeenlinnalaisille, että katsomo ei itse asiassa olekaan sellainen, kuin media meille on maalannut. On valitettavaa, että olisitte halunneet pitää sen omana juttunanne ja minä pahaa aavistamatta menin sitä turuilla ja toreilla huutelemaan. Kyllähän tämä asia tulikin jo selväksi, mutta kuvittelin, että "fanikatsomo", joksi Sikakatsomon luokittelin, olisi näkyvämpi ja kuuluvampi koko hallissa. Ja kyllä siellä katsomossakin voi olla tunnelmaa, mutta kannustusta ei kuulunut. Siihen minä olin sitäpaitsi varsin tyytyväinen. Jatkakaa samaan malliin poikat!

Persiit penkkiin ja turpa tukkoon!

L
 

besch

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kirjoituksista

"Jos ette ole huomanneet niin HPK pelaa (pelasi runkosarjassa?) käytännöllisesti katsoen KAIKKIEN mielestä liigan viihdyttävintä ja hyökkäysvoittoisinta kiekkoa ja voitti siinä ohessa runkosarjan ylivoimaisesti SM-liigan uudella piste-ennätyksellä. Ja kaikki tämä budjetilla joka on n. puolet pienempi liigan mahtiseuroista"


Juuri tätä tarkoitan, kun HPK kerrankin menestyi oikein kunnolla, tuntuu tänne kirjoittavilla faneilla nousseen kusi päähän.


Ja mitä otteluraporttiin tulee niin pitäydyn sanoissani. Ymmärrän toki että kirjoittajat eivät ole ammattilaisia, mutta mielestäni kirjoittajan taustan ei pitäisi erottua näin selkeästi. Tästä paistoi läpi HPK-mies. Hän kirjoitti jutun aika yksipuolisesti oman joukkueensa vinkkelistä ja eikä vierasjoukkue juuri kiinnostanut. Sen näkee jutun viimeisestä kappaleesta, jonka pitäisi summata koko juttu yhteen, mutta ei sitä tässä tee kuin Hämeenlinnalaisten puolesta. Lisäksi on mielenkiintoista että vain turkulaiset harrastivat väkivaltaisuuksia. Sovitaan että TPS oli isopaha ja HPK käänsi aina vain toisen posken, toimittajan tulisi raportoida tilanne ja eikä itse ohjata lukioiden mielipiteitä kuvailevilla adjektiiveillä.

Ei ollut tarkoitus kirjoittaa palopuhetta, mutta kitkerä vastaus aikaisempaan kirjoitukseeni ajoi tähän lopputulokseen. Ja täytyy samaan hengevetoon todeta että Turun Sanomat täyttää kaikki yllämainitut kuolemansynnit kirjoittaessaan TPSn matseista. Ja siksi jätänkin tilastojen lisäksi TS:n kiekkouutiset yleensä väliin.
 
F

Flonaldo

Viestin lähetti L-Mies
Lyönti oli melko kova, mutta itse en ainakaan nähnyt osumakohtaa, koska istuin Puurulan takana. Voisin hyvin kuvitella, että osuma olisi tullut patjoillekin. Peliä ei oltu vihelletty poikki, mutta ilmeisesti kiekko oli hallussa. Jäähy sikäli ansaittu, mutta yksi kerta ei vielä tee kokonaista taktiikkaa. Kiviharju pelasi myös sen jälkeen, joten kyllä siellä Tuukalla olisi ollut mahdollisuus toteuttaa itseään. Se olisi varmaankin kiekottoman estämisen kanssa hänen erityislahjakkuuttaan.

Mistä sinä peliä katselit. Itse istuin kaksi erää Puurulan selän takana ja sieltä oli melko hyvä näkyvyys tapauksiin Honken, Peltonen, Kiviharju ja Nurminen. Sinä näit molempien kenttäpäätyjen tapahtumat ilman mitään epäilyksen häivää. Näytettiinkö tapahtumia myös jossain televisiosta, kun näyttöäkään ei hallissa valitettavasti ole.

Miten Liesmäkiläiset fanit toimivat? Mitä ne ovat?

L
Yksi kerta ei vielä tee taktiikkaa, ei tietystikään. Juuri ennen sarjan alkua harjoituspelissä Mikkola ajoi Puurulalle lievän aivotärähdyksen, maalivahdin vaihto edessä. Ensimmäisessä liigakohtaamisessa sama kuvio tapahtui ja silloin JJalonen kommentoi alla olevasti. Viime sunnuntaina Tuokko huitoi Puurulaa, seurauksena jälleen veskan vaihto. Ja nyt Kiviharjun päivänselvä ja läpinäkyvä viikate. Mitä sitten puhuit Tuukasta, niin sama pätee kuin Jalosen kommentissa. Eiköhän tuosta saa jo jotain muutakin kuin vain joukon yksittäisiä, toisiinsa millään tapaa liittymättömiä tapahtumia.

- Sekä tässä ottelussa että viimeisessä harjoitusottelussa Turussa Niko Mikkola on rullannut Puurulan päälle. Molemmilla kerroilla olisi voinut tulla paha loukkaantuminen, toivottavasti ei tule kolmatta kertaa enää samalta mieheltä. Jos me jotain oltaisiin tehty, niin sitten oltaisiin taas istuttu muutama peli. Todettiin vaan, että seuraavalla kerralla on pakko tehdä jotain, jotta veskari pysyy ehjänä, Jalonen sauhusi Puurulan päälleajoista.

Minä katselin peliä katsomosta C4, toiseksi ylimmältä penkkiriviltä. En ole varmasti kovin väärässä väittäessäni paikkoja koko hallin parhaiksi. Esteetön näkyvyys kaukalon jokaiselle neliölle.

Hämeenlinnassa televisioita on ympäri hallia. Niitä on niin ravintolan puolella kuin katsomossakin. Lisäksi katsomon C4 erillisessä kahvihuoneessa on myös televisio.

Viimeiseen lainaamaani pätkään: Katso peiliin.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Kuten olen joskus aikaisemmin sanonut, että ei näiden ”pienten” hallien väki ole sen parempaa kannustamaan, kuin kirkoksi julistettujen Hartwallin ja Elyseen. Jos Narrien fanikatsomon ja Sikakatsomon paikan vaihtaisi keskenään, niin Ritari areenalla paranisi tunnelma uskomattomasti. Tilanne on vaan se, että isossa hallissa on paljon vaikeampi saada ääntä vaikka sama prosenttiosuus kannustaa ja taputtaa. Olihan keskiviikkona hetken aikaa hurmosta maalin jälkeen ja loistava tunnelma, mutta se kuoli hyvin nopeasti. Minähän olen vaan tyytyväinen, että TPS kannattajien pikkuinen melu kuuluu nurkasta Rinksulla, kun ei muuta ääntä hallissa kokoajan ole, mutta ihmettelen media hypeä.
 

Ice-hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Jaakko
Minähän olen vaan tyytyväinen, että TPS kannattajien pikkuinen melu kuuluu nurkasta Rinksulla, kun ei muuta ääntä hallissa kokoajan ole, mutta ihmettelen media hypeä.

Ei kuulunut ainakaan vastakkaiseen kulmaan, eli sinne
sikakatsomon suuntaan. Eli luultavasti samasta syystä
sinne teitin nurkkaan ei mölyä kuulunut. Minä ainakin huusin
niin maan perkuleesti, eikä perse pysynyt penkissä.
Jaa niin ja L-Miehelle: Sikakatsomo on seisomakatsomo.
 

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: kirjoituksista

Viestin lähetti besch
"

Juuri tätä tarkoitan, kun HPK kerrankin menestyi oikein kunnolla, tuntuu tänne kirjoittavilla faneilla nousseen kusi päähän.


Suo anteeksi. Tuollaisen runkosarjan jälkeen pitäisi kai pukeutua säkkiin ja olla hiljaa. Ja kun mestaruus tulee, ollaan ihan hissun kissun, kun se on vaan yksi mestaruus... Ettei vaan muut ärsyyntyisi.

Jos kerran meillä on kusi noussut päähän aiheetta, niin silloinhan Tepsillä ei pitäisi olla mitään ongelmia pudottaa meitä ylimielisiä paskoja maanpinnalle. Ja eikös juuri sen pitäisi olla Turkkulaisille hunajata hunajata?

Vai onko kyseessä sittenkin vain näkökulmasta johtuva kommentti?

Muut ovat jääräpäitä, minä olen vakaumuksellinen
Muut ovat ylimielisiä, minä terveen itsevarma
Muut ovat hätäilijöitä, minä impulsiivinen
Muut ovat hidastelijoita, minä olen harkitseva
Muut ovat väärässä, minä olen oikeassa
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Flonaldo:
Väitätkö sinä ihan kirkkain silmin, että TPS otti jo ennen kauden alkua taktiikakseen ajella Puurulan päälle jokaisessa pelissä. Siis vain Puurulan. TPS siis tiesi jo siinä vaiheessa, että HPK tulee ensimmäiseksi vastustajaksi pudotuspeleissä ja Puurulan telominen aloitettiin siksi jo silloin. Kaikenkaikkiaan neljä tapauksta koko kauden aikana. Kyllä tuo on selvästi taktiikkaa.

Jääkiekossa taktiikka tarkoittaisi lähinnä yhden pelin voittamista. Yksi isku yhden pelaajan suorittamana tuskin täyttää taktiikan tunnusmerkkejä. Strategia tähtää koko kauden menestykseen tai mahdollisesti myös ottelusarjan voittamiseen. Strategiaan sisältyy pelaajahankinnat ja yleiset pelityylin liittyvät kysymyksen. Tepsin strategia koko kauden aikana olisi siis ollut ajaa Puurulan päälle. Näinkö sinä asian näet?

Tämä ei olisi mikään kysymys, ellei Jänö Puurulalla pomppisi kiekot ja porkkanat muutenkin jo niin paljon. Kaverilla ei selvästikään ole riittävää hermokontrollia pudostuspeleihin ja se pelottaa - ei ihme.

Kyllä se teidän Mäkelä voi sitten tiistaina yrittää kouluttaa meidän Mikkolaa, kun jo keskiviikkona Niko Puurulan tunteita loukkasi. Tämä on siitä poikkeuksellinen kausi, että TPS ei siinä väännössä olisi ollenkaan alakynnessä - ainakaan HPK:n kanssa.

Peltosen polven telominen ilmeisesti täyttää strategian tunnusmerkit, koska molemmisa otteluissa oli jo tiedossa, että TPS on kantona kaskessa. Hieno strategianvalinta Jaloselta! Suomen parasta kiekkoa!

Se harjoitusottelun tilanne on käsitelty jo moneen kertaan ja käsittääkseni siinä tultiin siihen lopputulokseen, että kyseessä oli puhdas vahinko. Yleensä tilanteet kannattaa käsitellä silloin, kun ne ovat akuutteja ja sitten pitäytyä siinä linjassa, joka silloin on todettu. Tietysti jos silloinkin on esittänyt vastakkaista mielipidettä, niin sitten siitä vaan. Flonaldo kun ei ole täällä päätoimittajana, niin tämän kerron ihan vaan palstan pitkäaikaisiin perinteisiin vedoten.

"Täällä aika moni kerholainen on onnitellut Töpseliä voitosta ja todennut teidän pelanneen erittäin hyvin. TPS olikin erittäin hyvä. Mitäs muuta te vielä haluatte? Liesmäkimäisiä Tepsi-faneja meistä ei ihan heti taida tulla... "
"Viimeiseen lainaamaani pätkään: Katso peiliin."

Minä olen siis Liesmäkiläinen kannattaja. Jos se tarkoittaa sitä, ettei jokaisen tappion jälkeen ala itkemään kaikesta vääryydestä, joka on tapahtunut vuodesta kivi ja kypärä lähtien, niin kiitos! Se on kauniisti ilmaistu! Jos tavoiteenasi oli esittää henkilökohtainen loukkaus, niin varmaankin esität sen selkeämmin ja perustelet paremmin.

Kysyin jo aiemmin:
"Kun kerran näit kaikki tilanteen niin hyvin, niin loukkasiko Honken päätänsä ja jos niin kävi, niin miten?"

Etkö osaa vastata vai eikö kiinnostanut?


"Jaa niin ja L-Miehelle: Sikakatsomo on seisomakatsomo."

Vaikutti siltä, että ennen pelin alkua siellä olisi myös istuskeltu. Näinkö väärin vai ovatko kaikki hämeenlinnalaiset lyhyehköjä?


Peter Gabriel:
"Jos kerran meillä on kusi noussut päähän aiheetta, niin silloinhan Tepsillä ei pitäisi olla mitään ongelmia pudottaa meitä ylimielisiä paskoja maanpinnalle. Ja eikös juuri sen pitäisi olla Turkkulaisille hunajata hunajata?"

Pelaajat pelaavat peliään - keskustelijat keskustelevat. On esitetty toive, että keskustelijoiden käymän keskustelun taso edes jossain määrin vastaisi pelaajien pelaaman pelin tasoa.

L
 
Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti L-Mies

Pelaajat pelaavat peliään - keskustelijat keskustelevat. On esitetty toive, että keskustelijoiden käymän keskustelun taso edes jossain määrin vastaisi pelaajien pelaaman pelin tasoa.

Mitäs siinä sitten natkutat? Viestisi taso vastannee tämän päivän TPS esitystä? ;)




Ihan yleisesti ottaen oli hauska lukea torstain Hämeen Sanomat, Turun sanomat ja Aamulehti. Kyllä oli Aamulehti selkeästi parhaaseen analyysiin pelistä päässyt, ei voi mitään...

Kuinkakohan moni turussa asuva tykkää Liesmäen tyylistä?
(no joo, onhan niistä suurin osa turkulaisia)
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Viestin lähetti Jukka L
Tultiin sitten katsomaan oikein maankuulua "sikakatsomoa", voin kertoa että enemmän ääntä lähtee Jukureiden kotipelissä 15 vuotiaista faneista kuin näistä "Däneistä" .

Tämän mainitsemasi "maankuulun sikakatsomon" äänistä on kyllä olemassa nykyään todisteet, kun ko.katsomon yläpuolella on nykyään mikrofonit. Voin tietysti laittaa pieniä "näytteitä" nettiin kuunneltavaksi, mikäli vielä epäilyjä löytyy. (hymiöitä)

P.S...Aika kova meteli Jukureiden matseissa
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Peter Gabriel:
"Jos kerran meillä on kusi noussut päähän aiheetta, niin silloinhan Tepsillä ei pitäisi olla mitään ongelmia pudottaa meitä ylimielisiä paskoja maanpinnalle. Ja eikös juuri sen pitäisi olla Turkkulaisille hunajata hunajata?"

minä:
"Pelaajat pelaavat peliään - keskustelijat keskustelevat. On esitetty toive, että keskustelijoiden käymän keskustelun taso edes jossain määrin vastaisi pelaajien pelaaman pelin tasoa."

Musta_Kyy:
"Mitäs siinä sitten natkutat? Viestisi taso vastannee tämän päivän TPS esitystä? ;)"

Onko menestyksennälkä aiheuttanut isojakin ongelmia sisälukutaitoon. Minä tarkensin sitä, että keskustelijoiden nesteentäyttämä pää ei vaikuta millään lailla pelaajien pelin tasoon. Muutamat muut kirjoittajat ovat ilmaisseet huolensa keskustelun tasoon - en minä. Capisch?

En ole vielä ilmaissut henkilökohtaista mielipidettäni näistä kirjoituksista, mutta se on, että noin keskimäärin te ette ansaitse mestaruutta. Ei tuolla asenteella. Todennäköisesti Kerho sen kuitenkin voittaa. Kerho olisi sen kuitenkin ehkä ansaitseva.

L
 

Ice-hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti L-Mies
En ole vielä ilmaissut henkilökohtaista mielipidettäni näistä kirjoituksista, mutta se on, että noin keskimäärin te ette ansaitse mestaruutta. Ei tuolla asenteella. Todennäköisesti Kerho sen kuitenkin voittaa. Kerho olisi sen kuitenkin ehkä ansaitseva.
L

Minä jo ehdinkin miettimään että mikä se mahtaa olla se L-miehen
henkilökohtainen mielipide, onneksi sen meille kerroit.
Hööööö parin tunnin päästä putoaa kiekko taas jäihin joten
eiköhän hetkeksi mennä sivuraiteilta pois ja palataan sitten
asiaan taas pelin jälkeen.
Ai juu, ja kysymys ei kai kuulu että kuka sen mestaruuden
ansaitsee vaan kuka sen ottaa! Millä asenteella? Meillähän
just ON asennetta.. Got it?

Peace..
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti L-Mies

En ole vielä ilmaissut henkilökohtaista mielipidettäni näistä kirjoituksista, mutta se on, että noin keskimäärin te ette ansaitse mestaruutta. Ei tuolla asenteella. Todennäköisesti Kerho sen kuitenkin voittaa. Kerho olisi sen kuitenkin ehkä ansaitseva.

Mua ei edes kiinnosta onko kaikki HPK-fanit ansainnu voittoa, se kiinnostaa taas paljon, että päästäisiin edes siitä mestaruudesta pelaamaan. Onko minkään joukkueen kaikki fanit ikänään mitään ansainnu?

P.G. on tällä palstalla melko tuore tuttavuus, minkälaisia minä en olisi tänne koskaan edes halunnut. Väittäisin että samaa mieltä on moni HPK:lainen. ( Ehkä kaverilla on vaan alkukankeutta... )

EDIT:
Ja luin vielä viestisi uudelleen... sisälukutaito näin loppuviikosta pielessä!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös