HPK - Tappara, 14.2.2004, Rinkelinmäki

• 17 567
  • 173

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Re: Re: Itkemistä

Viestin lähetti tsei_tsei
Kerro lisää, niin saadaan hyvää analyyttistä keskustelua.
Quottaa lisää tälläisiä kaksi päivää vanhoja, kaikkien unohtamia viestejä ja kirjoita lisää viiltäviä kommentteja, niin siitähän se riemu lähtee RAIkaamaan. rairairai...

Kyllä te poijaat jaksatte nyt tuota vääntää. Yhden jutun haluaisin varmistaa. Toivonenko pudotti ensin hanskat? En muista itse, vaikka vesiselvä olinkin. Ja yksi juttu on, että mitä Toivonen ja Stapleton puhuivat sen parikymmentä(?) sekuntia siinä jäällä. Joutuikohan Marko (tai miksei Mikekin) kovasti houkuttelemaan kaveria mukaan? Peli oli hyvä, Kerho voitti, Clarke putosi polvilleen, linjatuomarit estivät seuraavan tappelun. Ainoa, mikä minua harmittaa on se, että tappelusta OR, miksi ihmeessä? No, kaikkea ei voi saada..

edit: Niin ja PTS, toki pelaajilla on alasuojat, ja varmasti vielä hyvät sellaiset. Toisaalta onpa heillä kypärätkin, eikä poikittainen maila tahi nyrkki takaraivossa välttämättä satu edes paljoa. Saattaa se silti pistää vähän ärsyttämään..

Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ihana peli ja jumalainen polemiikki!

Niin, nyttemmin selvittyäni viikonlopun humalasta en malta olla kiittelemättä kaikkia osapuolia hienosta jääkiekko-ottelusta.

Peli on ihan kelpo katseltavaa ja hyvinkin tunteita herättävää. Lisää tälläistä, niin kyllä alkaa jannu kuin jannu rairattelemaan katsomossa

Pelin jälkinäytöskin alkaa olemaan hyvää playoff-tasoa. Poissa on keskitalviset nyhjäysjälkipuinnit ja nyt mennään vahvasti jopa ylilyöntien puolelle. Tästä minä kuulkaas tykkään.

Kerhon porukoista en malta olla nostamatta jalustalle Marko Toivosta. Tässä meillä on nyt herra, joka Mäkkärin ohella pystyy paitsi pelaamaan, myös käyttämään hallitun voimankäytön yleviä periaatteita ohjesäännön mukaisella tavalla.

En malta olla sanomatta, että kohtahan peleissä alkaa oikein todenteolla viihtymään.

Lisää tälläistä ja tervetuloa Tappara ja tapparalaiset uudestaan.

Täältä tähän

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Ja tämä poikkeaa Toivonen-Stapleton-yhteenotosta miten?

Lue nyt herran JUMALA se koko viesti:) Vai eikö sisälukutaito ole vielä kehittunut?? ehheh...

Kun kerran joku väittää, että makko mäkinen ei koskaan ole tiputtanut hanskojaan pienempäänsä vastaan niin eikö sitä sitten saa sanoa... arvoisa jay jay...

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Torsti
Ok. Tällaista en tiedä, tapahtui ilmeisesti kaudella 98-99 Lukkopaidassa. Racine on 10 senttiä lyhyempi, mutta painaa vain pari kiloa vähemän. Ja jäähymääristä päätellen kaveri osasi kyllä hanskaamisen. Eli ei käynyt minkään mikkihiiri -sarjaan kuuluvan kimppuun. Taitopakista en sitten tiedä, ei kaverista muutenkaan mitään mielikuvia ole.

Minkä takia Mäkinen sitten tiputti hanskat?

KYllä sen nyt voi taitopakiksi laskea, kun tekee tollaset tehot sm-liigassa (52 ottelua ja 8+18=26)

Eikä siitä kyllä tullut juurikaan mitään kun makko haastoi ja tiputti hanskat ja racine vaan katteli maahan ja neppaili kiekon kanssa:)
ja heti linjurit väliin.

Siitä taas kunniaa makkolle, ettei hyökännyt suin päin kimppuun, joten kyllä siellä vastassa oli mielumminkin taitokiekon nimeen vannova kanukki... Tietysti makkolla oli hirveä näyttämisen halu, kun ensimmäinen peli n. suurinpiirtein Raumalla ja Jokereita vastaan:)

Eihän Toivonenkaan suin päin kimppuun hyökännyt vaan mussutti siinä tovin, eikö? Ja sama lopputulos...

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Jaa-a. Harmi, etten ollut pelissä, vaan anoppilassa. Otteluraportista ja tästä ketjusta päätellen niin peli kuin sen jälkeinen lehdistötilaisuuskin on ollut viihdettä vailla vertaa. Tapahtumista on nyt kuitenkin kulunut jo sen verran aikaa, että tyydyn toteamaan vain sen, miten mukava vastus Tappara oli ainakin pisteiden valossa tällä kaudella. Ja pakkoko Sen JOjasen on onnistua aina niin hyvin Kerhoa vastaan?

Tämä ketju poiki myös uuden allekirjoituksen sivuunkirjoittaneelle. Allekirjoituksiinhan huolitaan vain erittäin ansioituneita lohkaisuja. Tämä uusi poikkeaa edellisistä siinä, missä ne ansiot ovat.

twins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Älykkäästi pelaava
Mää olen luullut muuten että Mäkkäri olis kova poika tappeleen. Mutta eipä kovin kummonen ole. Tainneet lisäaineet hidastaa jalkojen ja pään lisäksi myös käsiä ja reaktioita. Ei yhtä kiekollista pakkia pysty paiskomaan nenään, on siinä gooni. Ei saa kypärää kaverilta pois, ei paitaa. voi voi. Ei ole ihme että on olleet miehen matsit vähissä viimevuosina. (Variskin on ollu poissa suomesta, eli vastukset on ollu hakusessa.)

Mutta tälläsiä otteluita lisää, niin nähtäis tapahtumia ja riittäis jorinoita. Jälkimmäinen pari oli kohtuullisen koominen kyllä. Toivoselle hatunnosto, varmaan kunnioitus lisäänty huimasti moisesta rohkeuden osotuksesta...

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Designer
...sen jälkeinen lehdistötilaisuuskin on ollut viihdettä vailla vertaa.
Off topic.. eikö Radio Janne enää radioi suorana Hämeenlinnasta lehdistötilaisuuksia, vai oliko tämä ottelu vain poikkeus? Harmi, kerrankin olisi ollut kunnolla kiinnostavaa kuultavaa.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Twite
Off topic.. eikö Radio Janne enää radioi suorana Hämeenlinnasta lehdistötilaisuuksia, vai oliko tämä ottelu vain poikkeus? Harmi, kerrankin olisi ollut kunnolla kiinnostavaa kuultavaa.
Nyt en suoralta kädeltä osaa sanoa, mutta mielestäni usein on tullut vain Jalosen haastattelu, ei siis koko lehdistötilaisuus. Uskoakseni kuitenkin tämä lausumani tullaan kumoamaan valheellisena tänään kello 17 mennessä.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ainiin ja mikään muu ei itseäni ärsytä enempää kuin itkevä valmentaja ottelun jälkeen. Oli se sitten oma tai vieras. Tuomaria kohtaan voi vielä esittää kritiikkiä, mutta jos aletaan itkeä vastustajasta niin se on kyllä turhinta mitä on. Ennemmin sitten muutama kiva taklaus(tosin liigassa niistä saa jäähyn) tai nenän hierominen(niistä saa varmaan kyllä myös) ens ottelussa vastustajille. Saarinen siis voisi jatkossa keskittyä vain tuomareiden kritisointiin, jos aihetta on ja muuten pitää turpansa tukossa. Huomautettakoon vielä se, että ei tuomareistakaan tarvitse itkeä muodossa "hävittiin tämän takia", vaan jos syytä on niin huomauttaa tuomarin linjattomuudesta tai virheistä.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tuomarityöskentely HPK-Tappara pelissä

Kun ei tätä kukaan muu vielä tuonnut esiin muiden kiihkeämpien asioiden vuoksi niin minä sitten tuon.

Olitteko tyytyväisiä näkemäänne raitapaitatyöhön? Minä en, amatöörin silmiini osui ainakin:

-Kauhea määrä viheltämättä jätettyjä estämisiä molemmilta
-Useita viheltämättömiä paitsioita (HPK hyötyi niistä enemmän)

Illan high light: Virran 4-1 maali. Louhi luisteli hyökkäyssinisellä, blokkasi Tapparan miehen ja vieläpä blokatessaan siirsi jalkaansa sopivasti hyökkäysalueelle -> Viheltämättä jäivät aivan selvä estäminen sekä melkoisen selvä paitsio.
Käsittääkseni tuossa tilanteessa estämistä ei vihelletty koska n. 10 sekuntia aikaisemmin Marko Mäkinen oli estänyt Virtaa täysin yhtä selvästi. Kruus ei sitten uskaltanut seuraavaa virhettä viheltää?

Tappara-fanit eivät voi tähän asiaan puuttua jotta heitä ei syytettäisi itkijöiksi, minä voin. Millä ihmeen perusteella tilanteesta Stapelton - Toivonen seurasi Sta OR ja Toi 10 min? Aiemman huutelun ja erimielisyyden ei pitäisi vaikuttaa tuomarin päätöksiin, mutta ihminenhän se Markkukin kai sitten on.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Designer
Nyt en suoralta kädeltä osaa sanoa, mutta mielestäni usein on tullut vain Jalosen haastattelu, ei siis koko lehdistötilaisuus. Uskoakseni kuitenkin tämä lausumani tullaan kumoamaan valheellisena tänään kello 17 mennessä.
MuTuna heitän, että pelkkä Jalosen haastattelu kuullaan vierasmatseissa. Kotimatseissa on ollut tapana radioida koko lehdistötilaisuus. Tietysti juuri tällä kertaa jätin sen itse kuuntelematta, kun siellä rupesi tapahtumaan keskimääräistä enemmän. Kai se sentään tuli lähetyksessä normaalisti?

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Ossi
MuTuna heitän, että pelkkä Jalosen haastattelu kuullaan vierasmatseissa. Kotimatseissa on ollut tapana radioida koko lehdistötilaisuus. Tietysti juuri tällä kertaa jätin sen itse kuuntelematta, kun siellä rupesi tapahtumaan keskimääräistä enemmän. Kai se sentään tuli lähetyksessä normaalisti?

Lehdistötilaisuutta ei tullut ollenkaan, mikä on tullut aina muulloin kotiotteluiden yhteydessä tällä kaudella. Vierasmatsien yhteydessä on taas aina tullut vain Jalosen haastattelut, niinkuin "mutuilit". Näinhän se on ollut jo monena kautena.

nimi. "Aina radion ääressä, jos ei pelissä"

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti eagle
Ainiin ja mikään muu ei itseäni ärsytä enempää kuin itkevä valmentaja ottelun jälkeen. Oli se sitten oma tai vieras. Tuomaria kohtaan voi vielä esittää kritiikkiä, mutta jos aletaan itkeä vastustajasta niin se on kyllä turhinta mitä on. Ennemmin sitten muutama kiva taklaus(tosin liigassa niistä saa jäähyn) tai nenän hierominen(niistä saa varmaan kyllä myös) ens ottelussa vastustajille. Saarinen siis voisi jatkossa keskittyä vain tuomareiden kritisointiin, jos aihetta on ja muuten pitää turpansa tukossa. Huomautettakoon vielä se, että ei tuomareistakaan tarvitse itkeä muodossa "hävittiin tämän takia", vaan jos syytä on niin huomauttaa tuomarin linjattomuudesta tai virheistä.

Nyt olen kyllä täysin eri mieltä. Minusta se linja, että ollaan tuppisuina, vaikka ottelussa olisi tapahtunut mitä, on väärä. Tappion selitteleminen vastustajan pelityylillä menee aivan liiallisuuksiin(vertaa esimerkiksi Jalonen), mutta kyllä tuommoisia tilanteita, joita tämän pelin lopulla oli, on aivan täysi oikeus kommentoida. Saarinen ei selitellyt tappiota vastustajan rikkeillä, vaan kommentoi nimenomaan noita varsin kyseenalaisia tappelutilanteita. Ja miten tuomarin kritisointi eroaa toisen joukkueen pelaajan kritisoinnista? Minusta ennemminkin on niin, että tuomarien kritisointi on aivan liiallista melkeinpä kaikilla liigavalmentajilla.

------------------------------------------------------------------
Niin, niistä "munasuojista". Tottakai, jos sinne mailalla lujaa lyödään, niin se sattuu, mutta on täysin eriasia lyödä, kuin vähän tökkäistä mailalla. Minun on vaikea kommentoida, koska en ole tilannetta nähnyt, mutta siis kyllähän siitä rikkeestä olisi noussut paljon isompi meteli, jos se olisi ollut törkeä, sellainen josta olisi voinut ihan oikeasti menettää pelkästään hermonsa. Tosin Mäkiaho on erityistapaus, mutta ei hän omaa kuitenkaan erityisoikeuksia.

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Re: Tuomarityöskentely HPK-Tappara pelissä

Viestin lähetti Twite
Illan high light: Virran 4-1 maali. Louhi luisteli hyökkäyssinisellä, blokkasi Tapparan miehen ja vieläpä blokatessaan siirsi jalkaansa sopivasti hyökkäysalueelle -> Viheltämättä jäivät aivan selvä estäminen sekä melkoisen selvä paitsio.

Tilanne ei ollut paitsio. Tämä tilanne katsottiin "kuva-kuvalta" hidastuksena erätauolla. Jykä käy siniviivan sisäpuolella, mutta sillä hetkellä, kun Virta tuo kiekon yli, on Jykän toinen jalka jo ulkopuolella. Tämä on täysi totuus asiasta, mutta en olisi ihmetellyt mikäli se olisi vihelletty, koska paitsioksi sitä itsekin luulin.

P.S...Millainenkohan kooste tästä Tappara-pelistä syntyy seuraavaan kotiotteluun? ;)

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Viestin lähetti Axel K.
Lehdistötilaisuutta ei tullut ollenkaan, mikä on tullut aina muulloin kotiotteluiden yhteydessä tällä kaudella. Vierasmatsien yhteydessä on taas aina tullut vain Jalosen haastattelut, niinkuin "mutuilit". Näinhän se on ollut jo monena kautena.

Tällä kertaa lehdistötilaisuutta ei tullut sen vuoksi, että selostuslaitteistossa oli vikaa ja peliä selostettiinkin ainakin jossain vaiheessa gsm-yhteydellä.

theref

Jäsen
Myönnetäänpäs tähän ketjun loppupuolelle vielä oma moka.

Hutkin ennen kuin tutkin ja haukuin Jukka Jalosta tässä ottelussa itkijäksi.

MTV3:sen sivujen uutisointi olikin siinä mielessä harhaanjohtavaa, että Jalonen ei ollut tässä ottelussa se pahin itkijä, vaan Tapparan puolelta sitä itkua olikin tullut.

Eli pahoittelen omaa mokaani. Ja kuten jo tuolloin kirjoitin, tarkoitukseni ei ollut provosoida.

tsei_tsei

Jäsen
Re: Re: Re: Itkemistä

Viestin lähetti odwaz
Quottaa lisää tälläisiä kaksi päivää vanhoja, kaikkien unohtamia viestejä ja kirjoita lisää viiltäviä kommentteja, niin siitähän se riemu lähtee RAIkaamaan. rairairai...

No itsellänihän ei ole aikaa ja intoa kahlata jatkoaikaa läpi päivittäin ja jatkuvasti. Kaksi päivää vanha viesti ei missään tapauksessa ollut, sillä vastasin su-ma yönä ja peli pelattiin lauantaina. Taisi olla vielä sunnuntain puolella tuo alkuperäinen kommentointi. Kerrotko mikä on se oikea aika, jolloin vielä saa vastata viestiin ja koska on liian myöhäistä?

Vastasin viestiin tasan siksi, että ihmetyttää nämä jampat, jotka tulevat palstalle kertomaan kuinka keskustelu on lapsellista ja turhaa ja kertovat "totuuden". Helvetin rakentevaa toimintaa.

tsei_tsei

Jäsen
Viestin lähetti masaman
Lue nyt herran JUMALA se koko viesti:) Vai eikö sisälukutaito ole vielä kehittunut?? ehheh...

Kun kerran joku väittää, että makko mäkinen ei koskaan ole tiputtanut hanskojaan pienempäänsä vastaan niin eikö sitä sitten saa sanoa... arvoisa jay jay...

Luin toki koko viestin. Itse vaan ihmettelen tässäkin ketjussa vallitsevaa konsensusta siitä, että Mäkinen on raukka, koska on pudottanut hanskansa pienempiä vastaan, mutta muuten ei tappele. Sen sijaan selvästi pienikokoisempaa taitopelaajaa ahdistellut Toivonen on suuri sankari, joka pitää vaan huolen siitä, että sitä saa mitä tilaa. Enkä kai mitenkään ole kieltänyt sinua sanomasta mitään tuosta.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti TBK
Millä tavlla? Silläkö ettei lähtenyt mukaan yli 30cm pitemmän ja 20kg painavamman kaverin kanssa hippasille? Olisi sieltä löytynyt kookkaampiakin kavereita. Kyllähän se tietysti itsetuntoa olisi kovasti nostanut, kun puolet isompi, 26-vuotias nuorimies hakkaa kohta 38-vuotta täyttävän vaarin. Pellejä ja pellejä.
Jos Stapleton on noin avuton otus kun mitä annat ymmärtää, niin mielestäni häntä ei tule oman turvallisuutensa puolesta päästää kaukaloon.

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Luin toki koko viestin. Itse vaan ihmettelen tässäkin ketjussa vallitsevaa konsensusta siitä, että Mäkinen on raukka, koska on pudottanut hanskansa pienempiä vastaan, mutta muuten ei tappele. Sen sijaan selvästi pienikokoisempaa taitopelaajaa ahdistellut Toivonen on suuri sankari, joka pitää vaan huolen siitä, että sitä saa mitä tilaa. Enkä kai mitenkään ole kieltänyt sinua sanomasta mitään tuosta.

Minä en taas ole sanonut Toivosesta juuri mitään, mutta kun joku sanoi, että Mäkinen ei ole tiputtanut koskaan hanskojaan pienempiään vastaan, niin ajattelin pistää sen kerran kun sen näin. Makko Mäkistä vastaan minulla ei ole mitään, kuten varmaan tuolta ylempää näet...

Ja mitä tulee Toivoseen niin tuskin hänestä on poliisiksi... vaikka paakia ja hulluutta löytyy. Tasapaino horjuu ja nopeilla nykäisyillä näkisin hyvän mahdollisuuden horjuttaa hänen suojaustaan ja sitten tempoa pataan parhaaksi katsomallaan tavalla... Mikäköhän on syynä siihen, että Laitilan pojat ovat tuollaisia isoja kaappeja?:)

Toisaalta, mikäpä minä olen arvioimaan miehen tappelutaktiikkaa, kun en ole nähnyt kuin muutaman hassun (1 tai 2)

Jees "Ja eikun etiäpäi!" sanos mummo lumes ku ulkohuussia pimeellä etti

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti dana77
Jos Stapleton on noin avuton otus kun mitä annat ymmärtää, niin mielestäni häntä ei tule oman turvallisuutensa puolesta päästää kaukaloon.
Kärjistin vain asioita. Eihän Stapleton avuton ole. Yritin saada selvää, että miksi Stapleton on pelle ja siksi iskin pöytään faktoja pelaajien koosta ja kärjistin asiaa. Tuo koko juttukin kertoo omaa kieltään tuosta pelle nimityksestä.

Olin muuten näkevinäni, että Toivonen pudottaa hansakat ensin. Hän mielestäni tekee sen vasta kun toinen linjatuomari on välissä. Olisihan siinä kai ollut aikaa heitellä niitä hanskoja aikaisemminkin. En katsonut tämän kohdan videolta muuta kuin pari kertaa, joten en nyt ihan varma asiasta ole. Siitä kuitenkin olen varma, että Clarke ei tipahda eikä edes kaadu Mäkkärin lyönnin seurauksesta. Mäkkäri työntää ohi menneen lyönnin jälkeen Clarken polvilleen jäähän ja kaatu itse perässä. Tämän jälkeen Clarke nousee vielä Mäkkärin päälle, minkä jälkeen linjatuomarit tekevät ihan oikein eli tulevat väliin kun tappelu on jäässä ja toinen pelaaja alla.

Haluaisin katsoa tilanteet vielä uudestaan ja olenkin yrittänyt päästä mtv3:n sivuilta katsomaan videoita, mutta jostain syystä en saa maksettua pankkisiirrolla tuota laskua. En tiedä onko vika minun koneeni asetuksissa vai mtv3:llä.

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti masaman
Minä en taas ole sanonut Toivosesta juuri mitään, mutta kun joku sanoi, että Mäkinen ei ole tiputtanut koskaan hanskojaan pienempiään vastaan, niin ajattelin pistää sen kerran kun sen näin.
Itse asiassa Mäkinen on heittänyt hanskat pois myös Tapio Sammalkankaan edessä. Tosin Sammalkangas teki sen ensin. Mäkinen piti hanskat kädessä vielä jonkin aikaa ja yritti pitää Sammalkangasta loitolla, mutta loppujenlopuksi heitti itsekkin hanskat ja veti paidan Sammalkankaan silmille.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti theref
Eli pahoittelen omaa mokaani. Ja kuten jo tuolloin kirjoitin, tarkoitukseni ei ollut provosoida.
Itse itselleni suomin valtuuksin totean pahoittelut vastaanotetuiksi, asian loppuunkäsitellyksi ja mainitsen vielä erikseen, että arvostan tällaista suoraselkäistä tapaa myöntää oma mokansa ja pahoitella sitä. Sitä nimittäin näkee näissä keskusteluissa harvinaisen vähän.

Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Katsaus liigatilastoihin:

26.2.2000 - 27.9.2002 välisenä ajanjaksona Tappara voitti Kerhon 10 kertaa peräkkäin.

Syyskuusta 2002 lähtien Kerholla Tapparasta (runkosarjassa:) 8 voittoa ja kolme tasuria, ei tappioita.

Kiehtovaa.

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Viestin lähetti TBK
Olin muuten näkevinäni, että Toivonen pudottaa hansakat ensin. Hän mielestäni tekee sen vasta kun toinen linjatuomari on välissä. Olisihan siinä kai ollut aikaa heitellä niitä hanskoja aikaisemminkin. En katsonut tämän kohdan videolta muuta kuin pari kertaa, joten en nyt ihan varma asiasta ole. Siitä kuitenkin olen varma, että Clarke ei tipahda eikä edes kaadu Mäkkärin lyönnin seurauksesta.
Tehtäisiinkö sillälailla että
a)Clarke päihitti upealla suorituksella Mäkkärin. Mäkkärin pelasti vain linjatuomarit.
b)Toivonen on ämmä, jota Staple koulutti koko ottelun. Ei reppana uskalla hanskata edes vanhuksen ja juniorin kloonin kanssa.
c)Tappara voitti ottelun suvereenin näytöksen jälkeen 4-3

Ei oikeasti jaksa enää. Edes lukea näitä saatika sitten kommentoida.
Toivotaan herrojen ottavan uusinnan joskus. Nämähän piristää tylsääkin tylsempää Sm-liigaa.

Niin ja tämä ei ole tarkoitettu vain sinulle TBK. Vaikka sinua lainaankin. Vaan kaikille niin Tampereelle kuin Hämeenlinnaankin.

Niin ja
d) Jutta on ämmä, mutta Minttu Saarinen on ÄIJÄ

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy