Paskaa tässä.
Se ei ole meitä varten...
Onnea Tappada. En koita ottaa MITÄÄN teiltä/ tai siis joukkueelta pois.
Tuli sanottua jo se mitä piti.
Luojalle kiitos meikäläiset eivät kaatuneet suoranaiseen vääryyteen a'la käsimaali. Pelityylit on puitu niin moneen kertaan että nyt ei enää pysty...
Tai pystyy: "Änärissä" the Pelien alkaessa peli kovenee, Suomessa pelí... ei ole sanaa. "Painiintuu"? Tähän mennessä (ainoa peli jota en ole nähnyt on 4-0 Turuus) olen nähnyt pleijareissa kahdessa pelissä TAKLAUKSIA (pelit 5 & 7 vs. TPS). Noin yleisesti siis. Kyllähän joka pelissä aina joku "pommi" on.
Taklauspeli vaatii liike-energiaa, mutta jos sitä liikettä ei energiasta huolimatta pääse toteuttamaan... No, mikä on jääkiekkoa ?
Ja edelleen: Hyvät Tappadalaiset, EN koeta viedä joukkueeltanne MITÄÄN pois. He ovat pelanneet kuten "pitääkin", OIKEIN, kai...? Play-offs rutiinia vissiiin. Mitä on play-offs?
Nyt sitten sanon sen, mitä olen koettanut välttää koko sarjan/play-offsien ajan: JONI. Sinä otit tänäänkin monta LOISTAVAA koppia. Unelmakoppeja. Istuit perseelläsi ja otit 3-1 hyökkäyksen kiinni. Minä EN pystyisi noihin. En koskaan, vaikka veskari olen joskus ollutkin.
Mutta Joni: Pudotit jo TPSää vastaan yhden the Kaitsun kudin. Silloin se putosi ohi. Nyt se putosi sisään. Sama kirvesrintainen kaveri, joka totesi "yläbaarissa" pelin numero 3 toisella erätauolla:"Eihän meirän raukoilla ollut mitään sanaa." sanoi myös: "Hommatkaa veskari niin tuo jengi menee loppuun asti." Maalivahdin osa on PASKAMAINEN. Sitä se on. Kun raa'asti sanotaan niin siihen Kerho nyt kaatui.
Ensi vuonna olemme vahvempia.
Jonain päivänä koossa on joukkue joka liikkeellä, liikkeellä, taidolla ja kynällä peittoaa vastustajan, huolimatta yleisistä suuntauksista kiekossa, totaalisesti nippuun. Se päivä lähenee. Kerholla on jo maine "pienten mutta vikkelien" valtakuntana. Ja heti perään ristiriitainen viesti:
Tuukka M. laitahyökkääjäksi koko ensi kaudeksi JJ. Erkki ja Y-J rinnalle. Terolle jatkopahvi, vaikkapa muotoa 1+1.
Koska tämä on peliä käsittelevä ketju:
Siirryin kolmanteen erään THE KATSOMOON, koska tiesin Kerhon tulevan ylle lujaa. Kun jotain tapahtuisi höökipäässä, näkisin varmasti. Ja jos lähtö tulisi, kaatuisin "omien" joukossa, vaikka aivan diehard en olekaan.
Olen arvostellut Erkki Rajamäen otteita kauden aika, lähinnä niitä korkeita käsiä. Tänään Erkki kärsi kolmannessa erässä pahasti maineestaan. Se 2+10 oli puhdas olkapää vs. olkapää. Se Tappada- jalkakampitus oli ulosajon, ellei jopa KOLMEN (3) ottelun pelikiellon arvoinen suoritus (jossain olen nähnyt vastaavan... ;).
Rönn oli väärässä paikassa. Kun seurasin kaksi erää vanhassa kellopäädyssä "repputytön" kanssa (terveisä kirvesrinnalle), huusi kumpikin samasta tilanteesta "ET SÄ VOI ANTAA!" Plus T. Aallon kakkoset versus kolmas erä.
Joka tapauksessa se on nyt mennyttä. Omiin (no juu, varmaan Pirnes sen teki) tehty 100-0 aloitusvoitto pisti nimimerkki Gagnen poistumaan hallista.
Enää ei ole TUUBAN aika. Saipahan pilli tänäkin keväänä yhden lommon (kiitos Tuuski). Olisin voinut kyllä romuttaa samoista syistä koko paskan. Vielä ei ole kausi ohi, play-offsit ovat. Mitä väliä jos ei näe (taaskaan) pronssipeliä vaikka paikalla olisin?
Nim. Merk. 0,5 l. Mustaaryssää.
Kotikisat: MITÄ SITTEN? Tai juu... Raipe kisoihin! Kai sitä jokusen Suomi-Itävalta pelin jaksaa katsoa...
Aletaan ajelemaan Kuplalla ja grillailemaan makkaraa. Kesää kaikille.