Re: Re: Hermo pinnassa?
Viestin lähetti Peter Gabriel
...ja siitä huolimatta joudut kahnauksiin paikallisten kanssa? Hämmästyttävää. Suorastaan käsittämätöntä.
On myös merkille pantavaa tapasi nimitellä vastustajajoukkueen kannattajia läskipäiksi tai sioiksi. Mielestäni varsin kypsää toimintaa. Toivottavasti muistat opettaa tapasi myös 8v. pojallesi.
"Jos shanoo jotakin jokshkin, on itte she"
-Mikko 6v.
Mätä omena on yhtä lailla herjausta kuin läskipää tai sika. Edelleen, jos todella olet sitä mieltä ja seisot sanojesi takana, tervetuloa illalla poikkeamaan sikakatsomoon kertomaan näkemyksesi henk. koht kenelle tahansa ko. katsomonosan edustajalle. Huomenna sitten voit taas manata Rinkelinmäen alimpaan helvettiin. Eihän siellä saa edes rauhassa vidduilla kotijoukkueen kannatajille. Heti tulee kuonoon. Ihme paikka!
Missä vaiheessa olen väittänyt henkilökohtaisesti joutuneeni kahnauksiin paikallisten kanssa?
"Tosielämässä uhoan X-Y-Z -kertaa enemmän"
Tämä puolestaan oli ns. puolitotuus.
"Olen ollut jokaisessa ottelussa paikan päällä - ja vakuutan että en ole istunut turpa rullalla"
Tälläkään en tarkoittanut että olisin "vidduillut" hämeenlinnalaisille kannattajille. Keskitän kommenttini 99 % pelitapahtumiin. Toivottavasti näin teet sinäkin.
"Vidduilemisesta" voisi sanoa vielä sen, että kyllä siellä perjantaina "vidduiltiin", mutta "vidduilija" oli kyllä ihan joku muu kuin minä. Tosin kyseinen henkilö ei ollut nöf-nöf -katsomon jäsen (ilmeisesti), mutta muuten kylläkin edusti HPK-faniutta hienoimmillaan. Yhden erän jouduin kuuntelemaan mm. sitä, kuinka "toi Kemppi lähtee tosta kohta pyörimään rappusia alas" jne., kun en suosiolla halunnut luovuttaa seisomapaikkaani tälle älyn jättiläiselle. Itseasiassa en hievahtanut paikaltani tuumaakaan, enkä myöskään sanonut ko. henkilölle sanaakaan. Kiihdytin vain kannustustani. Mm. lievästä selkähieronnasta huolimatta.
Jos et ymmärtänyt ironiaani / itseironiaani tämän threadin LTT -pätkässäni, niin sehän ei ole minun vikani. Tarkoituksenani ei ollut todellakaan herjata sinua henkilökohtaisesti - vaan korkeintaan heitä, jotka siitä porukasta edellisellä reissulla olivat riitaa haastamassa. Korostan Paavo M. Petäjämäisesti, että pysäköintialueella sattuneessa nujakassa en ollut henkilökohtaisesti mukana.
Ja nimenomaan, miksi helvetissä pitää olla tuollainen asenne - tervetuloa vaan sikakatsomoon ottamaan kuonoon? Ei jumalauta. No jokainen todellakin taaplaa tyylillään, mutta jos ihmisen koskemattomuutta ei pystytä kunnioittamaan, niin johan on kumma. Huolimatta lievästä provoilusta. Lisäksi olen ihan varma, että jos puolipiruuttaan siellä jollekin heittäisin jonkun "läskipää" -homman, niin varmaankin ymmärrystä / sääliä irtoaisi sen verran, että kuonoon ei välttämättä edes tulisi. Paitsi tietenkin sinulta. Nyt kun kerran halusit tämän henkilökohtaisen aspektin vetää tähän mukaan.
Ehkäpä olit se sama henkilö, joka ehdotti myös eräälle toiselle tamperelaiselle tutustumista sikakatsomoon. Tämä tapahtui siten, että ko. sanoja oli poistunut kunnosta päätellen oluelle, palasi seisomokatsomoon, jossa paikan oli ottanut eräs tamperelainen fani. Lievän vittuilun jälkeen tämä tamperelainen sanoi jotain tyyliin "Se ken perseen penkistä nostaa se penkin menettää". Kauhea provo vai mitä? Tämän jälkeen hämeenlinnan ylpeys alkoi rähjätä että "..joo-joo, mee vaan sanoon toi sikakatsomoon niin katsotaan kuinka kauas lennät..." Siis mikä ihmeen into on uhota sillä nimeltä mainitsemattoman katsomon osan kovilla otteilla? Emmääjummarra.
Yleistäminen on tietenkin perseestä, sen myönnän. Mutta kuten varmasti tiedät, niin negatiivinen viesti leviää exponentiaalisesti, positiivinen vain muutaman kerran.