HPK:ssa haisee...(täytä ite!)

• 9 382
  • 87

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Re: Re: Re: Kateelliset antenninkatkojat

Viestin lähetti Ande
Ottamatta kantaa ketjun varsinaiseen aiheeseen kysyisinkin sinulta, että oletko todella tätä mieltä?

Siis hypoteettisesti: Joku organisaatio saa yritysmaailmassa muita suurempaa hyötyä käyttämällä laittomia keinoja menestyäkseen. Onko tämä mielestäsi hyvä, vai huono asia?

Kaikki on sallittua niin sodassa kuin rakkaudessa. Eli kukin taaplaa tyylillään. Tarkoitin lähinnä sitä ,että tuskinpa se HPK:n pesä on sen likaisempi/puhtaampi kuin muillakaan seuroilla ainakaan sen Ry:n takia. Mitä taas peliin tulee niin tottakai olen tyytyväinen kun Jyp voittaa tuli se voitto kahvaamalla eli ei. Tosin kyllähän se olisi hienoa jos Jyp pelaisi samanlaista liikkuvaa hyökkäyspeliä kuin HPK ,mutta ei näillä resursseilla.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Designer
Tuolle seikalle, miksi Kerho on ry on yritetty tarjota Lintumäen siviiliammattiin liittyvää selitystä, mutta se ei oikein herätä reaktioita. Ilmeisesti siitä ei saa kunnon egonkalistelua aikaiseksi, joten se voidaan sivuuttaa... Sitten pitäisi vielä saada ruotuun Kerhon sikaileva pelityyli, pysty-idiootit fanit, mielenvikaiset järkkärit, liian pieni jäähalli, maailman halveksituin ihminen valmentajana ja umpiruma peliasu. Verottajan kanssahan ollaan jo niin suurissa vaikeuksissa, ettei mikään enää auta.

- Lintumäen siviiliammattiin liittyvä selitys ei herätä reaktioita, koska sivutoimilupa kyllä yleensä järjestyy kaikkeen lailliseen ja ei-kilpailevaan toimintaan.

- Sikaileva pelityyli on hyvää viihdettä, mutta ei teistä vielä siihen sentään ole.

- Olen tavannut kerho-faneja ja ihan järkeviltä tyypeiltä olette toistaiseksi näyttäneet. Esim. me taidettiin törmätä ohimennen Hämeenlinnan hallissa.

- Jalonen kelpaisi meille HIFK:iin koska tahansa. Saatte Alphonsen paluupostissa.

- Mä en noista peliasuista osaa ....

- Verottajan kanssa tulee Oy-muotoisena pidemmän päälle helpommin toimeen.

Sellaista, jatkakaa nyt kuitenkin sen hyvän jääkiekon pelaamista.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Johannes
- Lintumäen siviiliammattiin liittyvä selitys ei herätä reaktioita, koska sivutoimilupa kyllä yleensä järjestyy kaikkeen lailliseen ja ei-kilpailevaan toimintaan.

- Sikaileva pelityyli on hyvää viihdettä, mutta ei teistä vielä siihen sentään ole.

- Olen tavannut kerho-faneja ja ihan järkeviltä tyypeiltä olette toistaiseksi näyttäneet. Esim. me taidettiin törmätä ohimennen Hämeenlinnan hallissa.

- Jalonen kelpaisi meille HIFK:iin koska tahansa. Saatte Alphonsen paluupostissa.

- Mä en noista peliasuista osaa ....

- Verottajan kanssa tulee Oy-muotoisena pidemmän päälle helpommin toimeen.

Sellaista, jatkakaa nyt kuitenkin sen hyvän jääkiekon pelaamista.
-Haluaisin joltain ihan oikeasti asioista tietäviltä vastauksen siihen kysymykseen, voisiko Lintumäki jatkaa Kerhon toiminnassa samalla tavalla kuin nyt, jos Kerho toimintamuotoaan muuttaisi muiden haluamaan muotoon. Olisiko tuo ammatti este vai ei? Tätä asiaa puidaan tällä hetkellä aika monessa ketjussa ja tämä on ensimmäinen, jota aamulla luen. Jos kysyn asiaa, johon on jo toisaalla asiallisesti vastattu, tämä kysymys voidaan sivuuttaa.

-Kyllä varsinkin alkukaudesta oltiin yleisesti sitä mieltä, että HPK on liigan pahin sikajoukkue. Sen jälkeen onkin sitten ilmennyt muita aiheita...

-Törmättiinhän me taannoin, tosin taisin Korakin kanssa jutella paljon enemmän. Vaihdetaan kuulumisia jos satutaan samaan halliin ja nenäkkäin. Mikäli vieraskannattajien autojen mukiloinniltani ehdin.

-Ei me anneta Jalosta, eikä varsinkaan vaihdossa Alpoon.

-Kerhon asussa on mittasuhteet ihan pielessä. Joku sanoi joskus niin jossain. Ja logokin on kamalan ruma.

-Uskoisin syyn ry-muotoiselle toiminnalle olevan paljon tylsemmän ja vähemmän tunteita herättävämmän kuin valtaosa ulvojista toivoo.

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin..

Tämä Jokerien farmi/kuppaus jengi pelaa harmittavan hyvää kiekkoa.Itse olen Hämiksessä nähnyt tällä kaudella puolen kymmentä peliä ja viihdyttävää kiekkoa pakko myöntää.
Vip tilat ovat pienet mutta hyvät...Tunnelma on tiivis...Jalonen on velho...hmm...jotain huonoa...hmmm hmmm...No palaan asiaan kun keksin jotain.

Hulanen

Jäsen
HPK piikkipakalla - itku alkoi

Varsin kummallinen yhteensattuma, kun HPK kipusi piikkipaikalle niin valitus ja hampaiden kirskutus alkoin samalla kellonlyömällä.
En tarkoita vain jatkoaikaa. Muitakin löytyy netistä (huonompia).
Taas on nostettu esiin :
- Ry
- Makkaranmyynti
- Järjestysmiehet
- Yms.
Itse en tiedä miten makkaranmyynti liittyy HPK:n hienoon ja vauhdikkaaseen pelitapaan ?
Vielä tästä Summasen maalitykkitarpeesta . Jos HPK:n Jalonen
laitettaisiin Jokerien peräsimeen, niin maaleja kyllä syntyisi 2-5 kpl enemmän joka pelissä. Eihän niitä maaleja voi syntyä jos pelaajille tiukat ohjeet. Vrt HPK:n vapaaseen pelityyliin.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Ihan vaan sivuhuomautus, että näkyykö muilla paikkakunnilla oman joukkueen vieraspelit tv:n kautta? Oulussa lähes kaikki vieraspelit lähetetään Seurahuoneelle, jossa on aina monisatapäinen porukka gaameja seuraamassa ja tähän HPK:n kahvatyyliin liittyen olisi kiva kuulla, muuttuuko pelityyli tosiaan vieraissa Hämeenlinnalaisen vilpittömän seuraajan silmin? Kärppien pelissä en ole suuria eroja nähnyt koti ja vieraspeleissä. Ehkä syynä juuri aktiivinen faniporukka (Line 5), joka kiertää vieraspeleissäkin mukana ja pelien lähetys kotikaupunkiin. Kovin paskaa esitystä ei kehtaa koskaan kotiyleisölleen antaa.

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti ifota
Muistikuvani mukaan HPK:n toimistolta kysymykseen on vastattu sanomalla, että RY voi käyttää voittojaan seuraavan vuoden joukkueeseen ts. urheilullisesti, kun OY:llä on osakkeenomistajat, joille rahat kuuluu.

Nyt vois joku viisaampi kertoa H:lle totuuden. Olen luullut, että RY ei saa tuottaa voittoa. Jos näin on, kuinka HPK Ry voisi käyttää voittojaan seuraavaan kauteen, kun voittoa ei saa tehdä. En nyt tiedä olenko ymmärtänyt oikein ja joku asioista perillä oleva voisi valaista asiaa. Tämä ei nyt ole mikään provo vaan suora tiedustelu asiasta.

-H-

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Viestin lähetti Hepitus
Nyt vois joku viisaampi kertoa H:lle totuuden. Olen luullut, että RY ei saa tuottaa voittoa. Jos näin on, kuinka HPK Ry voisi käyttää voittojaan seuraavaan kauteen, kun voittoa ei saa tehdä. En nyt tiedä olenko ymmärtänyt oikein ja joku asioista perillä oleva voisi valaista asiaa. Tämä ei nyt ole mikään provo vaan suora tiedustelu asiasta.

-H-

Itse olen kuullut ihan saman asian ja käsittääkseni tämä pitää edelleen paikkansa ellei laki sitten ole muuttunut sitten Jypin Ry vuosien. Ellei HPK:lla ole pokkeuslupaa niin tuo voittojen käyttäminen seuraavan kauden joukkueeseen on peräti laitonta.

Tämän joku saatta todeta provoksi siitä syystä ,että kerho johtaa sarjaa. Todistan ettei näin ole ja toivon vilpittömästi ,että finaalissa kohtaisivat Kärpät ja Hpk. Kärpät kylläkin saisi tuon taiston voittaa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt taitaa mennä banaanit ja kebabit sekaisin joiltain. Kai se Ry nyt sentään saa omaa toimintaansa rahoittaa tuloillaan? Voiton tekeminen varmaankin tarkoittaa tässä tapauksessa rahojen jakamista johtohenkilöille tms. Tai mistä mää mitään tiärän.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti wade
Itse olen kuullut ihan saman asian ja käsittääkseni tämä pitää edelleen paikkansa ellei laki sitten ole muuttunut sitten Jypin Ry vuosien. Ellei HPK:lla ole pokkeuslupaa niin tuo voittojen käyttäminen seuraavan kauden joukkueeseen on peräti laitonta.
Niin, no mihin ne voitot sitten loppuviimein pitäisi käyttää, jollei omaan toimintaansa? Sitä paitsi, jos tilikausi on kalenterivuosi, ja jääkiekkokausi alkaa syyskuussa, niin ei tässä ole edes sellaista ongelmaa...

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti wade

Tämän joku saatta todeta provoksi siitä syystä ,että kerho johtaa sarjaa. Todistan ettei näin ole ja toivon vilpittömästi ,että finaalissa kohtaisivat Kärpät ja Hpk. Kärpät kylläkin saisi tuon taiston voittaa.

Itse väittäisin waden ja hepituksen kommentteja en provoksi vaan totaaliseksi väärinkäsitykseksi ja maalaisjärjen käytön puutteeksi. Myöskin tietous talouselämän puolelta lienee hevoskauppiaiden tietotoimiston tasolla.

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Musta_Kyy
Itse väittäisin waden ja hepituksen kommentteja en provoksi vaan totaaliseksi väärinkäsitykseksi ja maalaisjärjen käytön puutteeksi. Myöskin tietous talouselämän puolelta lienee hevoskauppiaiden tietotoimiston tasolla.

Kyy se alkaa provosoimaan ja arvostelemaan heti. Näin niitä asioita hoidetaan. Kuten aikaisemmin ilmaisin, utelin asiasta paremmin tietäviltä, mutta ei näytä menevän jakeluun. Ja kuka tässä on mikään taloustieteilijä väittänyt olevansakaan?

-H-

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
HPK:ssahan haisee se, etteivät ymmärrä että mestaruutta ei voi viedä valtatie 3:sta pitkin ei Hämeenlinnaan eikä Tampereelle.
Malja matkaa vain ykköstietä pitkin, eihän se muita titä enää muistakaan...
Nähtiinhän se viime vuonnakin, että Jokereita oli turha yrittää voittaa. Hylätyt maalit ja aiheettomat jäähyt estivät tämän viime vuonna.

Miksi siis kukaan voi luulla, että tälläkään kaudella annetaisiin mestaruuden mennä Hämeenlinnaan? Turhaa satsaatte vahvituksiin ja kaivatte viimeisetkin perunat yrityselämän pottulaarista, TE ETTE VOI VOITTAA. Sehän on jo sovittu kabineteissa.

Tyytykää siis siihen pronssipeliin, jonka liigan johto Hjalliksen ja Urpon vetämänä teille ilomielin suo.

p.s. jonkun HMV-seuran kannattaja olisi iloinen, jos omasta joukkueesta kirjoitettaisiin yhtä paljon kuin Kerhosta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy