Viestin lähetti Master God
oma mielipiteeni on, että SaiPan joukkue oli Machuldaa ja Kuokkasta lukuunottamatta aika harmaata massaa
Niinpä, näin käy, kun on riittävästi jonkun joukkueen fani. Silloin ei pysty vastustajasta löytämään mitään hyvää (pistepörssin johtajan lisäksi), koska oma joukkue pelasi suurimman osan ajan pelistä paremmin.
Itse pelistä olen oman juttuni kirjoittanut sinne minne sen aina kirjoitan. Siihen haluan vain lisätä, että jos Master God todellakin pidit SaiPaa kahvaavana joukkueena niin .. niin siitä vaan. Mielipiteitä on monia.
Machuldassa _jatkuvasti_ 1-2 mailaa kainalossa. Pajusen pilli ei soi. Kolmannessa erässä HPK koukki, roikkui, repi ja raastoi minkä ehti, pilli ei soi. Sitten kun kerran SaiPan pelaaja katsoo vihaisesti HPK:n pelaajaa -> Kauppinen jäähylle -> HPK (tietysti) rankaisee.
Toisessa erässä Bombicin jäähy tuli Miettisen sopivasta kaatumisesta. Ihme että Pajunen sen Somervuoren jurkan edes tajusi viheltää pois.
Muut SaiPan jäähyt tulivat aiheesta. Varmasti jäi monta viheltämättä mutta niin jäi kotijoukkueeltakin. Älkää (jotkut) aina itkekö, samanlaisia ne on teidänkin joukkueenne.
HPK muuten tulee loppukaudella olemaan todella kova, mikäli puolustus saadaan kasaan.
SaiPalla on edessään peiliin katsominen. Liika itseluottamus ei ole hyväksi.
Ja vielä asiasta toiseen. On hauska, miten asiat voi nähdä kentällä monella tapaa. Jotkut oikein ja jotkut väärin. Varsinkin kun luulee tekevänsä todella tarkkaa työtä raporttia varten, saattaa jokin asia tulla selostettua miten sattuu. Esimerkkinä käytän JA:n raportin kohtaa Machuldan maalista.
"Samaan aikaan puolustajien taakse hiipinyt Vladimir Machulda sai millintarkan syötön Vaicilta ja rynnisti läpiajoon. Machulda näytti kaikille miksi mies on niin pelätty hyökkäyspäässä ja nosti hallitusti kiekon Joni Puurulan pään vierestä ylämummoon."
"millitarkka syöttö" oli oikeasti metrin verran Machuldan taakse, jonka tämä sitten taidolla ja onnella sai mukaansa.
"ylämummoon" ei ihan vastaa totuutta, kun Machulda laukoi kiekon jäätäpitkin alanurkkaan.
Itse olen tällaisia virheitä tehnyt lukuisia. Hauska huomata hokinaittia katsoessaan, että tulipa kirjoitettua juuri päinvastoin, mitä tapahtui.. :)