Sanokaapas arvon herrat, kumpi on enemmän oikein: Se että tekee vääryyttä, luottamalla siihen, että jotkut henkilöt ovat mukamas sopineet että vääryyteen ei puututa, VAIKO se, että joku henkilö puuttuu vääryyteen, rikkomalla muka tehdyn sopimuksen,että vääryyteen ei puututa, tekemättä kuitenkaan itse mitään väärää?
Eikös näitä herrasmiessopimuksia ole paljon muitakin ja niitä rikotaan koko ajan, ja silti niille ei täällä porata? Eikö esim. pelaajien kesken ole sopimuksia vastustajan kunnioittamisesta, jota jotkut pelaajat rikkovat säännöllisesti? Esim. on sovittu, ettei sukelleta, silti esim. Jaana rikkoo sitä jatkuvasti? Puhumattakaan esim. päähän kohdistuvista taklauksista, mailalla hakkaamisesta jne...
Itse arvostan JJ:tä vieläkin enemmän kuin ennen. Nyt viimeistään mies näytti, että tekee mitä vain silmien eteen. Hienoa!!! Kunnianhimoinen, voitontahtoinen, uskollinen!
Tuo yksi "saatu" piste voi olla vielä käsittämättöman arvokas.
Minun puolestani JJ saa mittauttaa vaikka joka pelissä mailoja, jos se tuo HPK:lle enemmän silmiä, ja päinvastoin myös tietysti.