Tarttis varmaan avata tällekkin ottelulle ketju. Ei vain tunnu hirveästi olevan sanottavaa kenelläkään.
Voipi olla, että tulee taas rikottua ennätyksiä kyseisessä pelissä. Tuleeko pohjat tähänastisissa katsojamäärissä Rinkelinmäellä?
Kun en itse osannut kirjoittaa, niin laitetaanpa tuollaisen paremman kirjoittajan tekstiä toisesta ketjusta.
Itse pelistä odotan kunnon maali-iloittelua viimeisimmän kotipelin tyyliin. Toivoen tietysti, että Pelicansin maalit jäävät siihen nollaan Kerhon lätkiessä noin 9-11 maalia.
Mutta parempien ajatusten viettäessä lomaa tai muuten vain vapaapäiviä, niin huomiseen...
Että silleen...
Voipi olla, että tulee taas rikottua ennätyksiä kyseisessä pelissä. Tuleeko pohjat tähänastisissa katsojamäärissä Rinkelinmäellä?
Viestin lähetti Tribal
Oliver Setzinger palaa huomenna Pelicans-ottelussa Kerhon kokoonpanoon ja ottaa odotetusti paikan Voutilaisen rinnalta.
Janne Lahti ja Joni Lappalainen siirtyvät neljän pelin ajaksi hakemaan peliaikaa Mestiksen Haukkoihin. Kerho pelaa huomenna tutuilla ketjuillaan, ainoastaan Setzinger ottaa Väisäsen paikan Voutilaisen ketjusta ja Väisänen ottaa Lahden paikan Keinäsen ketjusta.
Kun en itse osannut kirjoittaa, niin laitetaanpa tuollaisen paremman kirjoittajan tekstiä toisesta ketjusta.
Itse pelistä odotan kunnon maali-iloittelua viimeisimmän kotipelin tyyliin. Toivoen tietysti, että Pelicansin maalit jäävät siihen nollaan Kerhon lätkiessä noin 9-11 maalia.
Mutta parempien ajatusten viettäessä lomaa tai muuten vain vapaapäiviä, niin huomiseen...
Että silleen...