No sitten ne jätkät pelaavat väärässä sarjassa.Siinä keskittyminen saattaa hiukan häiriintyy jos 4 pellee pilaa ottelun!
No sitten ne jätkät pelaavat väärässä sarjassa.Siinä keskittyminen saattaa hiukan häiriintyy jos 4 pellee pilaa ottelun!
Muutenkin, onko muut täällä Kerho-osiossa samaa mieltä, että ihan kuin HPK:n kausi olisi vasta pari viikkoa sitten lähtenyt kunnolla käyntiin? Nyt peleissä on tunnetta ja raivoa ja onhan panokset aivan hirveät. Näitä pelejä lisää! HPK tulee olemaan tehoton varmaan maailman tappiin asti, mutta nyt se ei enää mene tekosyiden taakse, kaikki jätetään kentälle. Silloin tulos on pelkkä seuraus. Emmehän me fanit voi muuta pyytää.
No sitten ne jätkät pelaavat väärässä sarjassa.
Kyse ei ole siitä sarjasta, vaan pelaajista. Jos pääkoppa ei kestä huonoja tuomareita, niin sitten ammatinvalinta on mennyt pieleen, tai sarjataso on väärä. Toki useimmilla läikkyy yli ajoittain, ja silloin pitää koutsin ottaa ohjat käsiin ja homma haltuun. Mikä helvetin tekosyy se on pelata huonosti, jos nallekarki eivät mene tasan?No kerros mulle mistä löytyy sarja jonka pelaajat eivät pelaa tunteella ja reagoi sen mukaan?
Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Olen kuullut ihan Liigassa viheltävältä asti tuosta HPK:n pelaajien kiukuttelusta, ollut sitä samaa jo usean vuoden ajan. Se osoittaa mielestäni sitä että valmentajalla ei ole kaikki langat käsissään. Vertaa vaikka TukkaJukkaan, niin siellä ei muuten pelaajien suut käy vaan siellä on vain yksi jonka suu käy, loppujen homma on pelata ja tehdä maaleja.Kyse ei ole siitä sarjasta, vaan pelaajista. Jos pääkoppa ei kestä huonoja tuomareita, niin sitten ammatinvalinta on mennyt pieleen, tai sarjataso on väärä. Toki useimmilla läikkyy yli ajoittain, ja silloin pitää koutsin ottaa ohjat käsiin ja homma haltuun. Mikä helvetin tekosyy se on pelata huonosti, jos nallekarki eivät mene tasan?
Minun mielestä se fokus pysyi pirun hyvin siinä pelaamisessa ja tuomarien toiminta toi Kerhon peliin oikeastaan vain lisää intoa & yritystä, vaikka jossain kohtaa kovasti purnasivatkin. En usko, että esim. nyt vaikka se Viitaluoman putkeen kilahtanut rysty olisi mennyt putken alle vaikka eivät olisikaan purnanneet.Eilen oli peli ihan voitettavissa vaikka tuomarit veti kuinka v-tuiksi jos pelaajat olisivat pelanneet sen pelin, nyt katosi fokus koko touhusta siihen miten tuomarit vihelsi.
Viime aikoina on ollut havaittavissa, että Kerhoa vastaan ei vastustaja saa pistettäkään ilmaiseksi, vaan siellä oikeasti joutuu taistelemaan.
Karjalainen on oikein pirteä jannu. Yksi kova pommi heti alkuun ja alati vaarallinen väkkärä joka hakeutui ahneesti paikoille. Eipä haittaisi vaikka liukuisi HPK:ssa ensi kaudellakin. Näin siis yhden ottelun otannalla.
Toisessa erässä Järveläinen pelasi Karjalaiselle sekunti tolkulla aikaa takatolpalle, ei saanut sisään. Mutta pirteää oli. Minusta ovat nämä edellämainitut pelaajat ne, jotka pelaavat samasta pelipaikasta, molemmille ei pitäisi löytyä tilaa. Itse vielä pitäisin Järveläisen, jos hinta on sama. Ja hyökkäävään rooliin, erityisesti ylivoimalle. Järveläinen on yrittänyt läpiajoja melkein joka pelissä, on hyvin valmiina keskialueella, mutta ei pysty polkemaan maalille, kun on niin lyhyet jalat ja pakit luistelee kiinni.Karjalainen on oikein pirteä jannu. Yksi kova pommi heti alkuun ja alati vaarallinen väkkärä joka hakeutui ahneesti paikoille. Eipä haittaisi vaikka liukuisi HPK:ssa ensi kaudellakin. Näin siis yhden ottelun otannalla.
Karjalainen on oikein pirteä jannu. Yksi kova pommi heti alkuun ja alati vaarallinen väkkärä joka hakeutui ahneesti paikoille. Eipä haittaisi vaikka liukuisi HPK:ssa ensi kaudellakin. Näin siis yhden ottelun otannalla.