No se vaan kuulosti alkuun vähän oudolta, mutta kun nyt selitit asian tosi hienosti, niin uskonhan minä, kun sinä kerrot. Kiitos myös sananselvityksestä, nyt on helpompi taas olla hetken aikaa valaistuneena.Miksi eivät voisi arvostaa?
No se vaan kuulosti alkuun vähän oudolta, mutta kun nyt selitit asian tosi hienosti, niin uskonhan minä, kun sinä kerrot. Kiitos myös sananselvityksestä, nyt on helpompi taas olla hetken aikaa valaistuneena.Miksi eivät voisi arvostaa?
Subjektiivinen mielipidehän minulta tuli, en minä ole mitään Mensan testejä Arvosen osalta nähnyt, kuten en ole kenenkään valmentajan osalta. Kai mullakin mielipide saa olla? Toki iso osa asiassa ja ulosannissa on myös turhautumisella tuohon touhuun ja taaperrukseen. Rautiota pidin ihan kohtuu osaavana koutsina, kentällä näkyviltä osin, ennen kuin sieltä paljastui tuo Summanen potenssiin kyvyttömyys toimia muiden ihmisten kanssa.No se vaan kuulosti alkuun vähän oudolta, mutta kun nyt selitit asian tosi hienosti, niin uskonhan minä, kun sinä kerrot. Kiitos myös sananselvityksestä, nyt on helpompi taas olla hetken aikaa valaistuneena.
No eipä tietenkään, pelaajat varmasti arvostavat yleensä korkealle kaikkia täydellisiä idiootteja ja kyvyttömiä paskoja.
No niin, nyt näkisin, että olet asian ytimessä. Pääasia että olo helpottaa.Toki iso osa asiassa ja ulosannissa on myös turhautumisella tuohon touhuun ja taaperrukseen.
Mahto olla hieno päivä joukkueella, turpaan tuli 7-0 ja joukkueen bussi tuli bongattua kahden aikaan yöllä hylättynä motarilla Hyvinkään ja Riihimäen välissä, eli bussikin lahosi?
Mitä kautta ne sieltä Oulusta on tullu, kun bussi on jossain Hyvinkää-Riksu välillä? Mäkkäri ollu roudaamassa koko jengiä satamaan ja ekalla laivalla kauas pois?Mahto olla hieno päivä joukkueella, turpaan tuli 7-0 ja joukkueen bussi tuli bongattua kahden aikaan yöllä hylättynä motarilla Hyvinkään ja Riihimäen välissä, eli bussikin lahosi?
Mitä kautta ne sieltä Oulusta on tullu, kun bussi on jossain Hyvinkää-Riksu välillä?
Onko ne oikeesti lentäny? Ei luulis et on varaa. Olisivat voineet kävellä takaisin.Olisko lentskari?
Itse olin ymmärtänyt, että Arvonen peluutti hyökkääjiä. Täällä kuitenkin oltu sitä mieltä, että pakkeja se peluutti viime kaudella. Tässäkö vastaus tuohon hyytymiseen? Hyvinhän se on tuon ylivoimankin hyydyttänyt, ja nyt koko joukkueen.Onko kukaan pistänyt merkille että Spang ja Schira hyytyivät aika samassa vaiheessa kautta? Spang tais pelata joulukuuhun asti hyvin kunnes hyyty.
En usko että johtuu kyseisistä pelaajista vaan epäilen kerhon "henkeä" tai johtamista.
Onko kukaan pistänyt merkille että Spang ja Schira hyytyivät aika samassa vaiheessa kautta? Spang tais pelata joulukuuhun asti hyvin kunnes hyyty.
En usko että johtuu kyseisistä pelaajista vaan epäilen kerhon "henkeä" tai johtamista.
Niin, ehkä olisi parempi puhua puolustuksen jäätymisestä yhden yksittäisen pakin sijasta. Schira ei tietenkään yksin pysty ihmeisiin ja on kaiken paskan keskellä yksi niistä onnistujista. Onhan hänen menonsa hieman hiipunut matkan varrella, joka johtunee joukkueen yleisilmeestä sekä johtamisen tasosta/laadusta. Ei kukaan jaksa vetää täysillä kun muita ei kiinnosta, eikä valmentaja ole kykenevä saamaan heitä kiinnostumaan.Mielestäni siis Schira ei ole hyytynyt yhtään, huono tuossa jengissä on mitään positiivista tehdä.
Ihan totuutta noissa jutuissa. Mutta ei Spang mikään huono mun mielestä ollut. Hyytyminen nyt molemmilla osui samaan aikaan.
Koko jengi nyt paria ukkoa lukuunottamatta paska ja mielestäni Schira vajoamassa tuonne paskan puolelle. Varmaan Schira myyntiin laitetaan vaikka en sitä toivo.
Kakkosentterin hakeminen kannattaa lopettaa koska ei se mitään muuta ja tietää vaan rahan menoa.
Missä se Rinkinen on? Loukkaantunu?
Aivan. En kuitenkaan Kerhon sivuilta nähnyt mitään tietoa siitä, että Rinkinen ei olisi kokoonpanossa? Onko tämä joku kannattajien oma koirankoppi?
Täysin oma ja vilpitön unohdus. Käsi pystyyn virheen merkiksi.