Nää Harrin kommentit pelistä tosiaan poikkeaa aika lailla kaikkien muiden näkemyksistä, hyvä esimerkki Kalpan veskarin suusta: "– No kyllähän tuo oli aikamoista dominointia. Helpolla sinänsä pääsin. Toisessa erässä ensimmäinen veto tuli muistaakseni vartin kohdalla. Siitä aika kummallinen peli, mutta hienoa oli katsoa kun jätkät pyörittää toisessa päässä, Toivonen paukautti." Ja jatkoa seuraa:
"Kumi tulee kohti samalla tavalla joukkueesta riippumatta?
– No joo, paitsi että tänään ei tullut kyllä juuri yhtään, jos kärjistetysti voidaan sanoa, Toivonen naurahti.
Ja mitkä oli Harrin kommentit pelistä??? Ei jumalaut, jos mä tekisin oman duunini yhtä paskasti kuin tää herra tekee Kerhossa, olisin saanut potkut jo aikoja sitten, kyllä minunkin pitää tulosta tehdä, Harrin näköjään ei? Mä olen itseasiassa aika kateellinen Harrille, sillä on parempi palkka kuin mulla, mitään tulosvastuuta ei ole, eli kohtuullisen hyvä "suojatyöpaikka" sillä tuntuis olevan! Ja tää Laukkasen duuni etsiä pelaajia 24/7...nyt kun herra Mäkelä loukkaantui, kas kummaa, Laukkanen löysi pari päivää sen jälkeen "vahvistuksen"...puoli vuotta tehny duunia ja tossa tulos??? Aika hyvä ajoitus tolle "vahvistuksen" löytymiselle? Kerhon johto pitää meitä kannattajia kyllä ihan urpoina/tyhminä/idiootteina jne jne. jos luulevat että nuo kauniit puheet hyvästä yhteishengestä, pelaajien etsinnästä ym menevät läpi, EI mene! Olispa kivaa nähdä että Kerhon johdosta joku oikeesti astuis meidän kannattajien eteen, ja sanois nuo samat lorut silmästä silmään, eipä taida kenelläkään olla pokkaa siihen? Saati kertomaan julkisesti että ovat epäonnistuneet pahemman kerran, kun joskus olisivat edes rehellisiä, mä nostaisin kyllä hattua sellaiselle! Mutta tää kaiken tiedon salailu, kannattajien suoranainen kusetus ym ym...saa ainakin minut vittuuntumaan entistä enemmän!