Oma maali, ei voi antaa syöttöpisteitä. Pelaajalla oli kiekko hallussa joka veti sen oman kautta omaan maaliin, viimeinen kiekkon koskija saa maalin, ei syöttöjä.Ai Kontiola menetti syöttöpisteen siihen avausmaaliin. Nyt olisi ollut jo 39. syöttö, mutta tyydytään lukemaan 38.
Konnalta hyvä haltuunotto
Tää tulee pahimmillaan tuomaan kans oman jossittelukertoimensa, kun pistekeskiarvoilla mennään.Meinaan sitä, että ne joutuivat luovuttamaan ensi tiistain matsinsa Kärppiä vastaan, kun karanteenin loppumisesta huolimatta joukkueen terveystilanne ei oikein tue pelaamista. Ei siis peruuttamaan, kuten karanteenissa olisi toimittu.
Kyllä minä tuon Kunykin laskisin samaan kastiin, käsittämättömän hyvä vaikka oli vähän kuin Kontiola, että ne jalat ei käykkään Singerin lailla, niin pelitilannenopeus oli liki täydellinen aina.Noo Konnan tasoista taituria joka vetää pelistä peliin samalla huikealla kaavalla ei ole nähty sitten Vladimir Vujtekin ja sitä ennen oli Risto Jalo. On toi Konna kyllä hyvä, sanomattoman hyvä. Käy meille miten käy, niin kausi ainakin muistetaan Kontiolan paluukautena liigaan. On tossa ollut Kapasia ja muitakin, mutta nämä kolme heppua vetää/veti omalla tasollaan pelistä peliin.
En kyllä vielä osta tuota väittämää heti, mutta jos ensi kaudella pelaa oransseissa niin toivottavasti olen väärässä ja Kunyk hakkaa pisteitä samalla tasolla kuin Kerhossa ja Saipassa. Ehkä se Kynukin seuraaminen hukkui multa tuohon viime keväänKyllä minä tuon Kunykin laskisin samaan kastiin, käsittämättömän hyvä vaikka oli vähän kuin Kontiola, että ne jalat ei käykkään Singerin lailla, niin pelitilannenopeus oli liki täydellinen aina.
Puustinen juuri näytti miltä pitää maalipaikassa maalintekijän näyttää. Siinä ei armoa annettu.
Entäs 5g, no tuskin sentään. Se onkin taajamien juttu.Hienoa Kerho! Sattumoisin ajelin tänään Mikkelin läpi. Itä-Suomen metsissä ei oikein 4g toimi niin jäi peli seuraamatta.
Entäs 5g, no tuskin sentään. Se onkin taajamien juttu.
Jos Kunykin jalat kävisivät kuin singeri, niin pelaisi hyvin suurella todennäköisyydellä NHL:ssä. Mutta et sä parempaa sentteriä löydä tästä sarjasta kuin mitä Cody on. Helvetin kokonaisvaltainen kaveri.Kyllä minä tuon Kunykin laskisin samaan kastiin, käsittämättömän hyvä vaikka oli vähän kuin Kontiola, että ne jalat ei käykkään Singerin lailla, niin pelitilannenopeus oli liki täydellinen aina.
Puustinen juuri näytti miltä pitää maalipaikassa maalintekijän näyttää. Siinä ei armoa annettu.
Juu ja sitä vertailtaisiin Crosbyyn ja muihin ihan turhiin kavereihin.Jos Kunykin jalat kävisivät kuin singeri, niin pelaisi hyvin suurella todennäköisyydellä NHL:ssä. Mutta et sä parempaa sentteriä löydä tästä sarjasta kuin mitä Cody on. Helvetin kokonaisvaltainen kaveri.
Toivottavasti Cody pelaa ensi kaudella Hämeenlinnassa ! Tiukoille kyllä menee tuo pudotuspelipaikka hienon kirin Kerho on ottanut saas nähdä riittääkö se ?
Tarina kertoo, että sen rahtilaivan mikä veti poikittain sinne Suezin kanavaan, niin sen miehistö olisi katsonut juuri kriittisellä hetkellä liigan sarjataulukkoa ja hämmästelleet ääneen, että kuinka vitussa tuo HPK on noin helvetin hyvä ja samassa hetkessä kapteeni oli kuullut keskustelun ja juossut huutamaan, että "SE ON HALLITSEVA MESTARI JA KUULEMMA DYNASTIA PÄÄLLÄ, ETTÄ VITTU KEN YLLÄTTY, NIIN KÄTTÄ PYSTYYN!".. Se oli se ratkaiseva huomion muualle laittaminen kapulta ja kappas.. Kappaskappas.. Siellä sitä oltiin sitten rannassa jumissa.Mikäli Kerho ottaa seuraavan voiton ja Sport häviää niin varmasti alkaa Vaasan veri vapista.
Näinköhän tässä vielä viriteltäis sellasta valtamerilaivan kokoista ylläriä.
Hemmetti kun tosta noi Sport ja JYP pelit olisivat voitettaneet, niin ei tarvitsisi miettiä enää mitään.En muista koska unelma pleijareista heräsi oikeasti. Mutta se, että se heräsi ja on elänyt tavalla tai toisella illasta toiseen ja elää vieläkin, edes hiuskarvan varassa, on mulle näin kannattajana todella iso juttu. Kiitos Kerho!