HPK:n otteet runkosarjassa 2018–2019

  • 567 549
  • 3 586

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Voitte 2 pistettä tunkea sinne missä tähdet ei tuiki sillä sellaista perseilyä tämä viikko. Pendo voi syyttää että peliin tultiin huonosti kun muuta selitystä keksi.

Onneksi viikon tauko tästä paskasta!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Karjalaisesta on paljon puhuttu, mutta jotenkin tuo joukkue pelaa paremmin kun on Larmi maalissa.
No mikä joukkue ei pelaa jos siellä on Liigan paras veskari maalilla? Saat virheet anteeksi ja on turvallista yrittää tyhmiäkin.
 

Ralph

Jäsen
Karjalaisesta on paljon puhuttu, mutta jotenkin tuo joukkue pelaa paremmin kun on Larmi maalissa.
Tuohan Larmin tasoinen maalivahti itseluottamusta jengille, kun tiedetään millainen pelaaja takana varmistaa. Kun joukkue ei luota maalivahtiinsa, se näkyy.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Todella paskalta maistuu tämä jatkoaikavoitto, sillä niin pahasti tänäänkin sössittiin.
Todellakin. Oliko taas Laatikainen jota vietiin kuin litran mittaa tuossa tasoituksessa? Kolmannessa maalissa näytti taas kuin A.Karjalainen väistää kiekon tieltä vaan pois. 50min pelattiin hienosti sitten selkä suoristui eikä Karjalaisesta ollut valitettavasti pitämään jengiä pystyssä.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt on kyllä ihan turha syyttää Karjalaista, joukkue edessä pasko housuun ja Karjalainen teki minkä voi. Mutta syntipukki lienee silti pakko löytää ja se osoite on kaikille selvä.

Kyllä Karjalaista voi syyttää tuosta 3. maalista. Muuten pelasi varsin mallikkaan ottelun.

Nestori Laatikainen saa ottaa tuon neljännen nimiinsä. Äijällä joku tuhat peliä alla ja puolustaa tollein.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Todella paskalta maistuu tämä jatkoaikavoitto, sillä niin pahasti tänäänkin sössittiin.
No jos ei maistu muu kuin paska, niin omituiseksi on maailma mennyt. Kyllä mun on ihan pikkuisen laitettava tämä pisteen menetys myös oman pelkurimaisen loppupelin lisäksi vastustajan hyvän pelin piikkiin, ei ollut ensimmäinen kerta heiltä.
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt on kyllä ihan turha syyttää Karjalaista, joukkue edessä pasko housuun ja Karjalainen teki minkä voi. Mutta syntipukki lienee silti pakko löytää ja se osoite on kaikille selvä.
Karjalainen oli ihan hyvä. Se kolmas maali oli Antilta tosi erikoinen, lähti väärälle puolelle jotenkin kimpoileen yhtäkkiä ja kaveri ampu puoli tyhjään verkkoon.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
No jos ei maistu muu kuin paska, niin omituiseksi on maailma mennyt. Kyllä mun on ihan pikkuisen laitettava tämä pisteen menetys myös oman pelkurimaisen loppupelin lisäksi vastustajan hyvän pelin piikkiin, ei ollut ensimmäinen kerta heiltä.

Ei maistu myöskään kun näin pitää paskoa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä Karjalaista voi syyttää tuosta 3. maalista. Muuten pelasi varsin mallikkaan ottelun.

Nestori Laatikainen saa ottaa tuon neljännen nimiinsä. Äijällä joku tuhat peliä alla ja puolustaa tollein.
Tuon kolmannen jo mainitsin aiemmin että siitä voi pistää osan Karjalaisen piikkiin. Neljännessä tultiin jumalauta 5 miehen läpi keskeltä ja kukaan ei tehnyt mitään, ei hyökkääjät, ei puolustajat ei kukaan, katseltiin vain. Aivan käsittämätöntä ja kentällä vielä kaikki ne joihin eniten luotetaan, Nikkiläkin katseli Laatikaista ja Laatikainen Nikkilää, sekä ketä helvetti siinä sinisellä päästi sen jätkän käveleen alueelle, aivan käsittämätöntä touhua!

Olen sanonut sen sata kertaa ja sanon jälleen. Se on ihan se ja saatanan sama kuka tonne hommataan maaliin, jos pelaajat ei edes tuon vertaa tee omia töitään. Saa olla Vezina-tason veska illasta toiseen että tuolla ei omissa soi. Aivan järkyttävän paskaa puolustuspelaamista.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt on kyllä ihan turha syyttää Karjalaista, joukkue edessä pasko housuun ja Karjalainen teki minkä voi. Mutta syntipukki lienee silti pakko löytää ja se osoite on kaikille selvä.
Jos toi on paras mitä voi tehdä, niin sitten voi painua helvettiin HPK:sta. Kolmannen maalin riparin hallinta aivan luokaton, ei saa koskaan potkia tollasta vetoa suoraan sektoriin ja sen jälkeen sijoittua päin persettä etukulma auki. Neljännen maalin maalitilannetta ei saa päästä viimeisillä sekunneilla tapahtumaan, sen mokas koko viisikko totaalisesti. MUTTA, jälleen kerran, maali on täysin Karjalaisen piikkiin, sijoittuminen jälleen päin vittua, koko takakulma ja puolet maalista tyhjänä.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Neljä jätkää kattelee kun yksi äijä tekee henkilökohtaisen ratkaisun muutama sekunti aikaa ja meidän tähti pakki on ihan yksin peruuttelee takatolpalle.

Jos nää jätkät sitten on ihan ok ja kaikki on on pelaajien meinikiä ja valmennus antaa avaimet. Kuinka monta housuun paskomista viime minuuteilla tällä kaudella?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
. Mutta syntipukki lienee silti pakko löytää ja se osoite on kaikille selvä.
Tää sun missio alkaa saada kohtalaisen omituisia piirteitä, mutta jatka vaan.

Olipa Karjalaiselta erikoinen se kolmas maali, mitä ihmettä tuo meinasi? Tai kai se jotain syöttöä siinä jo katsoi ja vastustaja sai lyödä ranteen tyhjään. Muuten ihan ok peli veskarilta, mutta toisaalta ihan yhtä pelokas kuin koko joukkueelta taas loppuhetkillä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Karjalaista on tässä turha yksinomaan syyttää, mutta tuohan ei tarkoita, että hän olisi pelannut ollenkaan hyvin. Mielestäni aivan karmeaa työskentelyä. Jos tässä nyt sitä mystistä "näytönpaikkaa" annetaan ja tuo on tasoa "kelpo suoritus" niin voi veljet, ollaan aivan järkyttävässä kusessa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vituttaisi olla Karjalaisena maalilla tuollaisen ämmälauman takana.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kyllä Karjalaista voi syyttää tuosta 3. maalista. Muuten pelasi varsin mallikkaan ottelun.

Nestori Laatikainen saa ottaa tuon neljännen nimiinsä. Äijällä joku tuhat peliä alla ja puolustaa tollein.
Samat. Tuo sulaminen ei ole Andyn vika, 3. maali kylläkin. Tosin olisi siinäkin joku voinut myös puolustaa.

Laatikainen peräkkäisissä otteluissa kujalla. Ehkä kestää vähän, että pääsee täysin mukaan. Toivokaamme näin.

1. erä hyvä paitsi maalinteko
2. erä todella hyvä
3. erä luokaton

2 pistettä oikeutettu tulos kun ei pelattu ehkää ottelua.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tää sun missio alkaa saada kohtalaisen omituisia piirteitä, mutta jatka vaan.
Kerrotko mullekkin mikä se mun missio on? Tai no mä kerron sulle, mun missio on se että toi jengi pelaisi keväällä pitkälle vaikka siellä olisi varaveskan, varaveskan alushousut maalissa, tekemällä siitä veskasta paremman kuin se on. Ei että sen veskan pitää olla Liigan paras ja sitten haukutaan jos ei olekkaan kuin keskiverto. Siinä mun missio. Jostain syystä noissa vitun Kärpissä ja Tapparoissa se veskari näyttää aina hyvältä, se ei varmaankaan liity millään tavalla siihen sapluunaan millä pelataan ja miten paljon sitä veskaria autetaan? Täytyy olla että siellä on joka vuosi vaan just ne parhaat maalivahdit.

Kerho on ainakin helvetin hyvä tekemään vastustajan veskasta joka ilta ihan helvetin hyvän. Samaan aikaan kun ne osaa tehdä omastaan ihan saatanan seulan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toi Sportin neljäs maali oli jotain sellaista kuraa Kerholta, että sen takia tässä vituttaa oikein urakalla.
Tuliko kenellekään muulle siinä 1:1-flashbackit tästä tilanteesta? Sinällään on hämmästyttävä suoritus, että Kerho pystyi lopulta ottamaan edes sen kaksi pinnaa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kerrotko mullekkin mikä se mun missio on? Tai no mä kerron sulle, mun missio on se että toi jengi pelaisi keväällä pitkälle vaikka siellä olisi varaveskan, varaveskan alushousut maalissa, tekemällä siitä veskasta paremman kuin se on. Ei että sen veskan pitää olla Liigan paras ja sitten haukutaan jos ei olekkaan kuin keskiverto. Siinä mun missio. Jostain syystä noissa vitun Kärpissä ja Tapparoissa se veskari näyttää aina hyvältä, se ei varmaankaan liity millään tavalla siihen sapluunaan millä pelataan ja miten paljon sitä veskaria autetaan? Täytyy olla että siellä on joka vuosi vaan just ne parhaat maalivahdit.
Sori, en ihan taas ymmärrä tai juuri mitään, mutta kiitos kun yritit tyhmälle selvittää nerouksiasi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oho, tällä kertaa ei tarvinnut nukkua yön yli päästäkseen vitutuksen yli. Tajusin juuri, että tuo 3. erän sulaminen oli se, mitä Kerho on tarvinnut. Ei se, että just lähihistoriassa päästettiin kaveri vikalla minuutilla tasoihin, kun se oli työtapaturma. Nyt oli kollektiivinen sulaminen ja se pitää joukkueen käsitellä jotenkin. Parempi nyt kuin joskus oikeasti tärkeällä hetkellä. Jos ne ihan oikeasti vaikka oppisivat tuosta jotain.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sori, en ihan taas ymmärrä tai juuri mitään, mutta kiitos kun yritit tyhmälle selvittää nerouksiasi.
Oleppa hyvä. Kyllä sinäkin sitten ymmärtäisit, jos joskus pelaisit pelissä, missä se oma veskari on oikeasti ihan helvetin huono. Se avaa silmiä melkoisesti, kun vaikka mitä teet ja miten yrität auttaa, niin joka veto menee silti.

Sitten kun pelaaja voi sanoa, että: "tein kaikkeni tuossa tilanteessa auttaakseni maalivahtia" ja silti kiekko on pömpelissä, niin sitten voi alkaa haukkumaan veskaria.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Oleppa hyvä. Kyllä sinäkin sitten ymmärtäisit, jos joskus pelaisit pelissä, missä se oma veskari on oikeasti ihan helvetin huono. Se avaa silmiä melkoisesti, kun vaikka mitä teet ja miten yrität auttaa, niin joka veto menee silti.
Vittu tekisit sitten jotain sen voiton eteen etkä vain lässyttäisi tällä palstalla.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerrotko mullekkin mikä se mun missio on? Tai no mä kerron sulle, mun missio on se että toi jengi pelaisi keväällä pitkälle vaikka siellä olisi varaveskan, varaveskan alushousut maalissa, tekemällä siitä veskasta paremman kuin se on. Ei että sen veskan pitää olla Liigan paras ja sitten haukutaan jos ei olekkaan kuin keskiverto. Siinä mun missio. Jostain syystä noissa vitun Kärpissä ja Tapparoissa se veskari näyttää aina hyvältä, se ei varmaankaan liity millään tavalla siihen sapluunaan millä pelataan ja miten paljon sitä veskaria autetaan? Täytyy olla että siellä on joka vuosi vaan just ne parhaat maalivahdit.

Kerho on ainakin helvetin hyvä tekemään vastustajan veskasta joka ilta ihan helvetin hyvän. Samaan aikaan kun ne osaa tehdä omastaan ihan saatanan seulan.
Sä puhut niin paljon paskaa suu vaahdossa että ihan pakko vähän korjata taas näitä asia virheitä. Jokainen olisi varmaan tyytyväinen, jos meillä olisikin keskiverto kakkosmaalivahti. Nyt meillä on tilastojen mukaan liigan toisiksi huonoin edes yhden täyden pelin pelannut kakkosmokke. Kärpät sitä ja Tappara tätä plää plää plää, kerho on ollut lähes koko syksyn top4 jengi ja samoilla sijoilla päästetyissä maaleissa. Ihan vertailukelpoinen siis. Siitä tässä on kyse, joukkue edessä on ollut top 4 tasoa, jonka takana Karjalainen on onnistunut taikomaan itselleen liigan yhdet paskimmista statseista. Mä en tiedä minkä persesilmän päällä sä istut jos et kentällä näe niitä puutteita ja epävarmuutta pelaamisessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös