Oli kyllä hyvää peliä kerholta vaikka näytti ifk olevan läpsyttely mielellä.
Kyllähän se vastustajan peli aina läpsyttelyltä alkaa vaikuttaa silloin kun oma puolustuspeli on kuosissa ja ajaa pelin sinne laitoihin ja kulmiin. Kerho itsekin on saanut muutaman karvaan oppitunnin tästä tämän kauden aikana. Nyt oli asetelmat vaihteeksi päin vastoin, aloite oli IFK:lla, mutta Kerho pelasikin nyt taktisesti todella tylyn vieraspelin.
Kulminaatiopiste tuo kakkoserä, jossa siis pitkä vaihtomatka ja potentiaalia pitkiin väsyttäviin kulmaralleihin omassa päässä. Kerho pelasi tuon erän todella tiivistä ja hyvää puolustuspeli ja kun hyökättiin, hyökättiin vaarallisesti. Lopulta erä meni Kerholle ja loppu olikin sitten puolustelua ja peliajan täyttymisen odottelua.
Toi on kyllä valitettavan totta.....Kiekot hukkuu pakeilla jatkuvasti kun on lusikallinen jo housussa ja miehiä hukkuu omissa vetopaikkoihin.
Tuo kolmonen on kyllä aika kamala juuri nyt. Yksi vähän kädellinen koohottaja, yksi kädetön koohottaja ja yksi "anna minä lauon itse, nyt, joka paikasta" -kaveri. Lahti ja Nenonen kaipaisi väliin jonkun rauhoittavan kiekollisen sentterin. Riska voitaisiin siirtää täten omalle paikalleen neloseen. Siellä on nyt kaksi energistä taistelijaa ja yksi Kainulainen, mutta Riska täydentäisi kolmikon ja toisi kolmannen energiapelaajan.Kai siinä joku jäähy olisi Kärpille voitu viheltää tai Lahti/Nenonen olis voinu onnistua omista paikoistaan.
Niemeläinen ja meidän tuleva änäripakki ovat kyllä ihan yössä. Toiseen erään tasoittuu, lyön vetoa.
Väkisinkin. Huomenna uusi yritys.Pelillisesti tulee tasoittamaan varmasti, mutta kaksi maalia takamatkaa noin hyvää jengiä vastaan on luultavasti
Tuo kolmonen on kyllä aika kamala juuri nyt. Yksi vähän kädellinen koohottaja, yksi kädetön koohottaja ja yksi "anna minä lauon itse, nyt, joka paikasta" -kaveri. Lahti ja Nenonen kaipaisi väliin jonkun rauhoittavan kiekollisen sentterin. Riska voitaisiin siirtää täten omalle paikalleen neloseen. Siellä on nyt kaksi energistä taistelijaa ja yksi Kainulainen, mutta Riska täydentäisi kolmikon ja toisi kolmannen energiapelaajan.
Tulihan sieltä joo pompun kautta Nenoselle tontti keskeltä. Mutta jos halutaan syöttökuvioilla saada tilanteita aikaiseksi, ei vain "pitkä päätyyn ja perään, kyllä se sieltä pomppii" -tyylillä, niin vaatisi vähän käsiä tuohon ketjuun. Nenosen kaltainen maalintekijätyyppi tarvitsee jonkun, joka petaa hänelle ne paikat.Taisi olla kuitenkin ainoa koostumus, joka pari paikan tynkää sai aikaiseksi.
Yllättävän helposti sailio kaatui kun poikkari tuli mutta näistä pelle tunnetaan.
Tältä se näyttää kun lähdetään heikommalla materiaalilla pelaamaan naapurin peliä ja voittamaan niitä niiden omilla aseilla. Tätä tulee olemaan kaikki loputkin kauden kohtaamisista jos ei Jaloselta ole opittu yhtään mitään.
Tämä näyttää juuri siltä miltä näytti Suomi - Kanadat ennen Jalosta.