Kuvittelenko vai eikö Laavaista ole tänään hirveästi kentällä näkynyt?
Turusen maalit lämmitti.
On ollut koko päivän tunne, että tänään tulee turpaan ja lujaa. Ja hienostihan se lähtikin.
Seiska pakkina aloittanut Lingren pystyi pelaamaan täysipainoisesti loukkaantumisen jälkeen niin Laavainen siirrettiin 7 pakiksi. Breijac kun tuosta tervehtyy niin Karjalainen ottaa seiskapakin roolinKuvittelenko vai eikö Laavaista ole tänään hirveästi kentällä näkynyt?
Näyttais siltä että kuntopuoli on nyt tosiaan kunnossa ja jaksetaan painaa vielä kolmannessakin erässä ja kun vastustajat väsähtävät on helpompi itse tehdä peliä. Nenosen työmäärä on kyllä jotain säälittävän rajamailla tällä hetkellä joten en ihmettele siirtoa neloseen. Ei se paljon muuta kentällä tee kun parkkeeraa ylivoimalla b-pisteellä ja vetää heti kun saa kiekon lapaan.Vaikka peli alkoikin aneemisesti niin löytyy se ylimääräinen pykälä, vähän niin kuin jukureitakin vastaan. Molemmissa peleissä kolmansissa erissä tilannenopeudet ja rytmitykset alkoi paukkumaan kuntoon ja sen jälkeen kutonen sisään ja motarilla karkuun. Hyvä silti että se voitto tuli. Nenonen tosin huolestuttaa, mutta hyvä että reserviä on vielä parempaan. Hiukan säälitti Ässiäkin, tuo tuska on vaan valtava siellä. Jotenkin osaa viime kauden jälkeen ymmärtämään.
Vaikka keskushyökkääjä olisi kivoin, niin ei hyvin ampuva ja kiekkoa liikuttava pakkikaan huono olisi.
Se oli se poppamiehen vetämät kesäreenit, nyt on vedetty kieli pitkällä apparan mäkiä koko kesä ja löytyy jaloista potkua kolmannessa erässä! Hyvä Kerho!Ohhoh! HPK puskee tuloksellisesti eteenpäin ja näyttää epäilijöilleen närhen munat. Pennanen on palannut harharetkeltään ja homma vaikuttaa taas siltä niin kuin pitää. Minua ei ihmetytä niinkään se, että HPK pärjää nyt. Minua ihmetyttää se, mitä tapahtui viime kaudella ja miksi?!
Jos vahvat huhupuheet luokattomasta kesäharjoittelusta pitävät paikkaansa, niin varmasti jonkun verran myös siihen liittyi. Käsittääkseni keväällä 2017 remmiin liittynyt fysiikkavalmentaja ei saanut toivottua tulosta aikaiseksi ja potkittiinkin pois jo heti hyvissä ajoin syksyllä. Olisiko kunto ollut oikeasti jätkillä niin heikko, että yksinkertaisesti ei ollut potkua? En tiedä.Ohhoh! HPK puskee tuloksellisesti eteenpäin ja näyttää epäilijöilleen närhen munat. Pennanen on palannut harharetkeltään ja homma vaikuttaa taas siltä niin kuin pitää. Minua ei ihmetytä niinkään se, että HPK pärjää nyt. Minua ihmetyttää se, mitä tapahtui viime kaudella ja miksi?!
Minua ihmetyttää se, mitä tapahtui viime kaudella ja miksi?!
Se oli se poppamiehen vetämät kesäreenit, nyt on vedetty kieli pitkällä apparan mäkiä koko kesä ja löytyy jaloista potkua kolmannessa erässä! Hyvä Kerho!
Summa summarum, kun päästät vähän maaleja, se näkyy sarjataulukossa. Ei siis ole mikään ihme tuo kolmen kärki.HPK on muuten päästänyt kolmanneksi vähiten maaleja, 15 ottelussa 34 kappaletta. Kaukana edessä, tai siis takana, on TPS 25:llä ja Kärpät vaivaisella 19 päästetyllä maalilla. Ja tämä siitä huolimatta, että esimerkiksi huikean raikas Ilves, mahtavan puolustuksen Pelicans ja kaikkien sympparisuosikki SaiPa on pelannut vähemmän pelejä.
Otto on ihana ja Nenonen tosiaan turha ja turhemmaksi tulee koko ajan. Hakee aina samaa laukausta. Ei toimi.Tärkeä maali kapulta! Nenonen on todella turha tällä hetkellä...