Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Toivotaan, ettei mene kurinpitokäsittelyyn.Riska tsemppaa Nenosta penkillä ja Nessu melkein putoaa penkiltä. Nauroin hieman.
Toivotaan, ettei mene kurinpitokäsittelyyn.Riska tsemppaa Nenosta penkillä ja Nessu melkein putoaa penkiltä. Nauroin hieman.
Painiko Riska yksin vai miksi vain Riska lähti jäähylle?Kiitos Riska. Olipa fiksu jäähy. Jukureilla sama pakkipari jäällä koko toisen erän ja piti alkaa painimaan.
Oli ihan vitun älytön vihellys ainakin hidastuksen perusteella.Painiko Riska yksin vai miksi vain Riska lähti jäähylle?
Pakkien pistepörssin kärki, hei.
Edelleenkään ei mitään hätää, kunhan Tuulola, Riska ja kumppanit pitäisi nyt päänsä kylmänä, vaikka faneillakin karkaa jo käsistä.
Innalan pelaaminen alkaa muistuttamaan erästä entistä HPK-pelaajaa. En sano nimeä, mutta pelaamisessa toistaiseksi vielä se ero, että Innala ei osaa käyttää potkulautaa. Muutoin samanlainen pelaaja.
Sekä palstalla että hallissa. Minä itse ja muutama muu vähän jo innostuu tuomaritoiminnasta otteluseurantaketjussa. Samoin hallissa nyt huudetaan joka tilantessa kun Jukuri-pelaaja koskeekin HPK-pelaajaan. Mutta antaa faneilla seota, kunhan pelaajille pysyy pää kylmänä. Riska ja Tuulola ollut jo vähän kuumana.Mites faneilla homma karkaa?
Sekä palstalla että hallissa. Minä itse ja muutama muu vähän jo innostuu tuomaritoiminnasta otteluseurantaketjussa. Samoin hallissa nyt huudetaan joka tilantessa kun Jukuri-pelaaja koskeekin HPK-pelaajaan. Mutta antaa faneilla seota, kunhan pelaajille pysyy pää kylmänä. Riska ja Tuulola ollut jo vähän kuumana.
Nenonen on kyllä varsin turhauttava tapaus, järjestäen vääriä valintoja kentällä. Syöttää kun pitäisi vetää ja päinvastoin. Ottaisi mallia vaikka Cornetista.
Ja sillähän kesti todella pitkään päästä pelisysteemiin sisään. Joten jos tosiaan ottaa Nenonen mallia Cornet'sta, ei hätiä mitiä.Cornethan on ajettu sisään jo toissa kaudella.
Ja peliajoissa neljäntenä. Tehotilasto vain +4, joten siinä on nyt kaukana kärjestä.Ja siis Nikkilä on pakkien pistepörssin ykkönen. Huh huh.