Tuulola tekee tilaa ja pystyy sitomaan kaksikin pelaajaa itseensä. Jos Eetua ei pidetä, pääsee tämä tekopaikkoihin. Hyvä juttu siis Turuselle, jolla tilaa kikkailla.Turunen olis kyllä yksin pystyny jo niputtamaan tän pelin. Ei sa kyllä mistään sisään.Tuulolan tulo kyllä tehny hyvää Paajasen kentälle.
Rauhotu. Etkö tosiaan huomannut otteluiden aluissa mitään eroa? Peliin valmistautumisessa valovuoden eron eiliseen verrattuna.Jännästi se mielipide muuttuu kun Lukko tarjoaa kaksi täysin lahjamaalia ja joutuu niiden takia takaa-ajoon. Omista ei päästy pois, edelleenkään, osuta ei kuin säkällä, hyökkäykset puuroutuu ja menee ajokoiraksi. Tänään vaan oli säkää puolella, jeee olipa hyvä peli.
3 pinnaa toki siis kelpaa, mutta ihan oikeasti että nyt oli muka asennetta ja pelattiin paremmin yms. vaikka tosiasiassa mikään muu ei muuttunut kuin ne kaksi lahjamaalia ja yks YV pelaajan paikka. Ai niin ja tossa oli Kainulaiselle sitä hyvää vetoa. Meni kohti. Koko kuvio oli muuten ihan vitun älytön. Nyt ihan oikeasti sinne joku joka ymmärtää YV pelaamisesta edes alkeet. Noppaviitosta ja niin että muut pelaajat ei ole noppana, vaan salmiakissa (takakolmio ja maskimies). Keskimies seisoo laitamiehestä 2 metrin päässä maila pystyssä. Uskomatonta.
Laukausten laatuhan se on isoin probleema. Kannattaa katsoa vaikka tämäniltaisen HIFK-TPS-matsin maalikoosteesta mallia, miten Rask tekee puolittaisesta läpiajosta maalin: painavalla, tarkalla laukauksella. Esim. Nenosella riittävät kyllä vastaavaan rahkeet.Nyt on takana kolme aika tasalaatuista ja hyvää peliä. Tuon maalinteon tehokkuuden kun saisi ruuvattua edes vähän korkeammalle niin olisin todella tyytyväinen.
Laukausten laatuhan se on isoin probleema.
Rask kyllä hukkaa n. 90 % tekopaikoistaan, välillä menee toki sisäänkin. En käyttäisi esimerkkinä.Laukausten laatuhan se on isoin probleema. Kannattaa katsoa vaikka tämäniltaisen HIFK-TPS-matsin maalikoosteesta mallia, miten Rask tekee puolittaisesta läpiajosta maalin: painavalla, tarkalla laukauksella. Esim. Nenosella riittävät kyllä vastaavaan rahkeet.
Ihan rauhallinen minä olen. Ei en todellakaan nähnyt mitään eroa pelien alussa. Kyllä se Kerho tuli eilenkin kovaa ekaan kymppiin ja loi tilanteita. En tiedä mitä peliä sinä katsoit.Rauhotu. Etkö tosiaan huomannut otteluiden aluissa mitään eroa? Peliin valmistautumisessa valovuoden eron eiliseen verrattuna.
Jännästi se mielipide muuttuu kun Lukko tarjoaa kaksi täysin lahjamaalia ja joutuu niiden takia takaa-ajoon. Omista ei päästy pois, edelleenkään, osuta ei kuin säkällä, hyökkäykset puuroutuu ja menee ajokoiraksi. Tänään vaan oli säkää puolella, jeee olipa hyvä peli.
Lukko-osion kirjoituksia lukiessani sain käsityksen, että Lukko oli telineissä, eivät päässeet Kerhon aggressiivisen paineen alta pois eivätkä päässeet edes maalintekosektoriin.
Jos joku on mahdotonta, niin jatkoajan forumin kirjoitusten pohjalta käsityksen saaminen pelistä, jota ei ole itse nähnyt.
Sitä yritin viestiä, vaikka ehkä unohdin sanoa. Kerho tekeminen on ollut voitoissa ja tappioissa hyvin samankaltaista. Hyökkäyspäässä kova paine vastustajaan, välillä omasta päästä lähtö on tosi vaikeaa. Vähemmän se peli silti Kerhon päässä pyörii kuin huonompina vuosina. Hassua vaan, että tähän lyhyen aikavälin sisään on sattunut kolme eri asioihin ratkennutta peliä. KalPa voitettiin tehokkaalla viimeistelyllä, Sportille hävittiin tehottomuuden takia ja Lukko voitettiin halvoilla maaleilla. Muuten peli on näyttänyt kaikissa minusta hyvin samalta, vastustajasta riippumatta.Lukko-osion kirjoituksia lukiessani sain käsityksen, että Lukko oli telineissä, eivät päässeet Kerhon aggressiivisen paineen alta pois eivätkä päässeet edes maalintekosektoriin.
Siis olihan Lukko huono, ei siitä pääse yli. Mutta niin Kerhokin eilen loi paikkoja yms. toki sitten kolmannessa Sport tappoi Kerhon pelin. Ihan samalla tavalla Kerho oli kusessa kun vastustaja antoi painetta. Siksi kirjoitinkin siitä että Tuulola paras pakki, otti omassa päässä kiekon piti sitä pitkään ja melkein syötti läpiajoon oman maalin kulmalta, nimen omaan rauhotti peliä ja piti kiekkoa paineessa, mistä hybridipitkällä paine vastustajan päähän. Samat ongelmat siellä oli edelleen. Se että vastustaja on huonompi ei pitäisi noin pahasti peittää sitä miten peli oli Kerholla aivan samaa räpeltämistä mitä edellinenkin.Lukko-osion kirjoituksia lukiessani sain käsityksen, että Lukko oli telineissä, eivät päässeet Kerhon aggressiivisen paineen alta pois eivätkä päässeet edes maalintekosektoriin.
Jos joku on mahdotonta, niin jatkoajan forumin kirjoitusten pohjalta käsityksen saaminen pelistä, jota ei ole itse nähnyt.
No hyvä, että täältä löytyy edes yksi valveutunut asiantuntija "fani", joka näkee mikä tilanne todellisuudessa on. Olin erittäin yllättynyt, kun tämän päiväistä peliä noin paljon täällä hehkutettiin(itse en nähnyt/kuullut peliä), mutta onneksi löytyi totuus.Jännästi se mielipide muuttuu kun Lukko tarjoaa kaksi täysin lahjamaalia ja joutuu niiden takia takaa-ajoon. Omista ei päästy pois, edelleenkään, osuta ei kuin säkällä, hyökkäykset puuroutuu ja menee ajokoiraksi. Tänään vaan oli säkää puolella, jeee olipa hyvä peli.
3 pinnaa toki siis kelpaa, mutta ihan oikeasti että nyt oli muka asennetta ja pelattiin paremmin yms. vaikka tosiasiassa mikään muu ei muuttunut kuin ne kaksi lahjamaalia ja yks YV pelaajan paikka. Ai niin ja tossa oli Kainulaiselle sitä hyvää vetoa. Meni kohti. Koko kuvio oli muuten ihan vitun älytön. Nyt ihan oikeasti sinne joku joka ymmärtää YV pelaamisesta edes alkeet. Noppaviitosta ja niin että muut pelaajat ei ole noppana, vaan salmiakissa (takakolmio ja maskimies). Keskimies seisoo laitamiehestä 2 metrin päässä maila pystyssä. Uskomatonta.
Olenko minä jossain väittänyt olevani joku asiantuntija? Melkoinen avautuminen jos kerran et tosiaan itse edes peliä nähnyt.No hyvä, että täältä löytyy edes yksi valveutunut asiantuntija "fani", joka näkee mikä tilanne todellisuudessa on. Olin erittäin yllättynyt, kun tämän päiväistä peliä noin paljon täällä hehkutettin(itse en nähnyt/kuullut peliä), mutta onneksi löytyi totuus.
Eli samaa paskaa vuodesta toiseen. Me ollaan hävitty tää kausi, ja seuraava, ja varmasti sitä seuraavakin.
Vai oliko vain väärin voitettu?
Astetta ehjempi kokonaisuus. Pidettiin kiekkoa paremmin, vaikka eihän se kaunista ollut.Jännästi se mielipide muuttuu kun Lukko tarjoaa kaksi täysin lahjamaalia ja joutuu niiden takia takaa-ajoon. Omista ei päästy pois, edelleenkään, osuta ei kuin säkällä, hyökkäykset puuroutuu ja menee ajokoiraksi. Tänään vaan oli säkää puolella, jeee olipa hyvä peli.
Ylivoima oli sitä Lindgrenin maalia lukuunottamatta kuraa. Lukko pelasi hyvää alivoimaa, ei siinä mitään. Oli se Kerhon oma yv-pelaaminen kuitenkin melko luokatonta. Roiskimista, vailla järkevää suunnitelmaa.3 pinnaa toki siis kelpaa, mutta ihan oikeasti että nyt oli muka asennetta ja pelattiin paremmin yms. vaikka tosiasiassa mikään muu ei muuttunut kuin ne kaksi lahjamaalia ja yks YV pelaajan paikka. Ai niin ja tossa oli Kainulaiselle sitä hyvää vetoa. Meni kohti. Koko kuvio oli muuten ihan vitun älytön. Nyt ihan oikeasti sinne joku joka ymmärtää YV pelaamisesta edes alkeet. Noppaviitosta ja niin että muut pelaajat ei ole noppana, vaan salmiakissa (takakolmio ja maskimies). Keskimies seisoo laitamiehestä 2 metrin päässä maila pystyssä. Uskomatonta.
Parempihan se 90 % on kuitenkin kuin esim. 95 %. ;)Rask kyllä hukkaa n. 90 % tekopaikoistaan, välillä menee toki sisäänkin. En käyttäisi esimerkkinä.