Arvaus vai tietoa?Hentunen.
Hentunen olisi kyllä hyvä. Oli pelaajana työteliäs ja jos en väärin muista, niin kova harjoittelemaan.
Arvaus vai tietoa?Hentunen.
Tieto. On vahvana vaihtoehtona pöydällä.Arvaus vai tietoa?
Hentunen olisi kyllä hyvä. Oli pelaajana työteliäs ja jos en väärin muista, niin kova harjoittelemaan.
Niin miksi siirtyä apuvalmentajasta päävalmentajaksi, varsinkin jos valmentaminen kiinnostaa ja haluat edetä valitsemallasi tiellä.Hentunen on KalPan valmennusryhmässä. Miksi tulisi sieltä Kerhon U20?
Petri Karjalainen on KalPan uusi päävalmentaja
Petri Karjalainen ottaa KalPan Liiga-joukkueen vetovastuun 2+1-vuotisella valmentajasopimuksella. 42-vuotias Karjalainen on valmentanut edelliset ...kalpa.fi
"Uutena valmentajana Karjalaisen ohella mukaan hyppää Jukka Hentunen, joka on toiminut Karjalaisen aisaparina KalPan U20-joukkueessa. Hentusen tausta U20-joukkueen valmennusryhmässä on pitkä, sillä Joroisten Härkä on ollut joukkueen mukana kaudesta 2015-16 alkaen."
Että silleen...
Niin miksi siirtyä apuvalmentajasta päävalmentajaksi, varsinkin jos valmentaminen kiinnostaa ja haluat edetä valitsemallasi tiellä.
Sillee kai...
Kapanen?
Hentunen.
Tämän lisäksi Vesterinen #96 ja Kopiloff #122. Kovia hommia, jos nämä varaukset toteutuvat.Kim Saarisen ranking ensi kesän draftiin Euroopan maalivahdeista #1
Tämän lisäksi Vesterinen #96 ja Kopiloff #122. Kovia hommia, jos nämä varaukset toteutuvat.
"In the year twooothousaaand..." näyttäisi menneen sillä hetkellä kerhossa pelanneet Antti Miettinen (#224) ja Jukka Hentunen (#176). Toki Hentunen ei virallinen kerhokasvatti, vaikka kerhokasvatti onkin. Samana vuonna itse asiassa näköjään myös kerhokasvatti Roman Simicek (#273). Elikkäs kolme.Todella kova juttu. Olisiko ensimmäinen kerta kun Kerhosta menee samassa draftissa enemmän kuin yksi pelaaja?
"In the year twooothousaaand..." näyttäisi menneen sillä hetkellä kerhossa pelanneet Antti Miettinen (#224) ja Jukka Hentunen (#176). Toki Hentunen ei virallinen kerhokasvatti, vaikka kerhokasvatti onkin. Samana vuonna itse asiassa näköjään myös kerhokasvatti Roman Simicek (#273). Elikkäs kolme.
Lähde (ei Nestori)
Oon tosi yllättynyt tästä. En ole tajunnut minkälainen lupaus Kerholla on omissa riveissä. Toivottavasti kehitys jatkuu suotuisasti, ja ensi kaudella Kim pääsisi kokeilemaan jo Liigassa.Kim Saarisen ranking ensi kesän draftiin Euroopan maalivahdeista #1
Mieluummin oma kasvatti kuin Markkanen.Oon tosi yllättynyt tästä. En ole tajunnut minkälainen lupaus Kerholla on omissa riveissä. Toivottavasti kehitys jatkuu suotuisasti, ja ensi kaudella Kim pääsisi kokeilemaan jo Liigassa.
Oon tosi yllättynyt tästä. En ole tajunnut minkälainen lupaus Kerholla on omissa riveissä. Toivottavasti kehitys jatkuu suotuisasti, ja ensi kaudella Kim pääsisi kokeilemaan jo Liigassa.
Oon tosi yllättynyt tästä. En ole tajunnut minkälainen lupaus Kerholla on omissa riveissä. Toivottavasti kehitys jatkuu suotuisasti, ja ensi kaudella Kim pääsisi kokeilemaan jo Liigassa.
Sama tuli itselleni mieleen. Mielenkiintoista nähdä miten taso riittää.Vili Alitalo tänään FPS:n kakkosen keskellä, näinköhän häntä alettiin ajamaan sisään miesten peleihin.
Ja Pärssiselle kans syöttö!Alitalo painaa yv maalin ja karjis saa syötön!
Nää muuten pyörittää ensi viikolla Kerhon paidassa kakkosylivoimaa..Alitalo painaa yv maalin ja karjis saa syötön!