Onko noin? Todistusaineistoa, löytyykö? Jos löytyy, niin mä häpeän.
Heh, videota tai allekirjoitettua tunnustusta minulla ei ole. Luotettava tieto. Kaiken kaikkiaan on maailman vanhin selitys ja jopa sisäpiirivitsi urheiluhahmoilta sanoa, etteivät he lue juttuja tai seuraa heistä kertovia kirjoituksia. Ja sitten kahvilassa tai toimistossa on lehti, some tai Jatkoaika auki...
Ja sitten täällä vatvotaan päiväkausia, TERVEHTIKÖ noviisi-UTJ jotakuta vai ei, ja kuuliko mahdollisesta tervehtimättä jättämisestä milloin. Ja kertoiko kenelle. Niin kuin se olisi nyt the ongelma tässä roskaläjässä. :D
Olen tästä osasta paljolti samaa mieltä. Tuo tervehdyshän tosin oli vain yksi nyanssi siellä Haapean ja muiden kangerreilleista väleistä kertoneissa kiukaassa/kirjoituksessa. Sen suurentelu tapahtui täällä, missä osalle kirjoittajista oli vaikea uskoa hänestä mitään negatiivista.
Mitä tulee näihin seuran sisäisiin suhteisiin: onhan kehutusta Viitaluomastakin negatiivista kuultu - kaikki eivät ole nähneet oman pojan ansainneen peliaikaa nähdynlaisesti. Siitä kautta voisi vähän vähätelläkin, että kaikista löytyy jotain, mihin kaikki eivät ole tyytyväisiä.
Haapean kaltaisen uuden johtajan kohdalla ON kuitenkin huolestuttavaa, kun muista toimijoista on löytynyt tyytymättömyyttä erikoisen käytöksen takia (enkä nyt puhu tervehtimisestä). Siinä kohden olisi hyvä etenkin viimeisenä taloon tulleen ottaa lakki kouraan ja miettiä josko on hieman väärällä sävelellä tullut taloon. Ehkä muutosta on tapahtunut? No katsotaan miten ovet lähivuosina käyvät ja mihin suuntaan.
Ehkä paras juttu menneiltä vuosilta oli se, kun (ilmeisesti) huoltajat polttivat hermonsa ex-maalivahdin, sanotaan nyt vaikka "Voona Joutilainen", kitinään varusteista. Yhdessä vaiheessa mailatyyppejä oli tullut iso läjä, muttei mikään ollut kelvannut. Oli pitänyt vielä uutta versiota tilata. Jonkun päivän päästä "Joutilaiselle" oli tarjottu "uutena mallina" aiempia mailoja. No nyt se olikin niin perkeleen hyvä...