"Väistyvä toimitusjohtaja Antti Toivanen on pessyt käsiään puhumalla uusille hallituksen jäsenille, että taloudellisissa tappioissa esimerkiksi Michael Jolyn lauenneet korkeat bonuskorvaukset ikään kuin vain entisen urheilujohtajan Mika Toivolan syytä. Siitäkin huolimatta, että hän on itse ollut tarkastelemassa bonusten yksityiskohtia.
Toivanen on pessyt käsiään Jolyn sopimuksesta ja sysännyt vastuuta Toivolalle, vaikka hän on ollut mukana tarkastelemassa bonusten yksityiskohtia. Toivola vahvisti, että operatiivinen johto on ollut Jolyn sopimuksen sisällöstä täysin tietoinen.
Olisikin ollut erikoista mikäli toimitusjohtaja ei olisi tietoinen sopimuksista, jotka hän itse allekirjoittaa."
Mm. tuollaista höpöttelevät tuoreessa Hämeen Sanomien jutussa..
Toivanen on pessyt käsiään Jolyn sopimuksesta ja sysännyt vastuuta Toivolalle, vaikka hän on ollut mukana tarkastelemassa bonusten yksityiskohtia. Toivola vahvisti, että operatiivinen johto on ollut Jolyn sopimuksen sisällöstä täysin tietoinen.
Olisikin ollut erikoista mikäli toimitusjohtaja ei olisi tietoinen sopimuksista, jotka hän itse allekirjoittaa."
Mm. tuollaista höpöttelevät tuoreessa Hämeen Sanomien jutussa..