Tamperelaispuolustaja Karri Aho, 20, on jääkiekkoilija, joka ei vielä tiedä, kenen värejä hän ensi viikolla harjoituksissa ja peleissä kantaa.
– En usko, että kovinkaan moni tietää sitä asiaa. Itse en ainakaan tiedä, hän toteaa.
Aho saattaa saada vastauksia jo viikon varrella tai sitten vasta viikonloppuna. Mahdollisesti vasta sunnuntainakin, juuri uuden työviikon alla.
....
Aho on jo kolmannella lainasopimuksellaan Kerhossa. Tai ainakin se taitaa olla kolmas. Lainat ovat alkaneet ja päättyneet, riippuen seurojen kokoonpanotilanteista, ja sitten toisaalta niitä on esimerkiksi kolmannen pestin aikana myös pidennetty useamman kerran.
– En ole edes pysynyt mukana laskuissa! Voi olla kolmas tai neljäs.
– Jos ei tule peliaikaa Ipassa, niin totta kai haluan jatkaa.
Ainakaan ilmiselvää tarvetta ei näyttäisi Ilveksellä tällä hetkellä olevan.
– Kyllä siellä näyttäisi olevan kaikki ehjänä. Kyllä sitten infotaan, jos tulee jotain pientä loukkia. Niillä on se oikeus soittaa takaisin, jos tulee tarvetta.
....
– Ensimmäinen laina päättyi silloin loukkaantumiseen, mutta se oli onneksi vain parin viikon keissi. Hyvin olen viihtynyt.
– Se on ollut se tärkein juttu saada se peliaika Liigassa, kun on pelannut jo muutaman vuoden Mestistä.
....
– Alkukaudesta vähän heitteli peliaika Ilveksessä. Välillä oli kuuden pakin joukossa ja ei ollut seiskapakkia ollenkaan mukana, kun oli silloin loukkaantumisia. Pääsi silloin pelaamaan hyvin. Välillä olin seiskapakkina ja pelasi alle sen kymmenen minuuttia.