Kolme jatkosopimusta: Kainulaiselle 1+1+1-vuotinen jatko.
Julkaisupäivä. Ei tuosta mitään muuta eroa nopealla vilkaisulla löytynyt aikaisempiin haastatteluihin verrattuna..Onkohan tässä mitään uutta?
Kovissa paineissa keitetty HPK:n päävalmentaja toivoo harjoittelutauon tuovan joukkueelle uuden alun – "Ei tähän ole yhtä syyllistä, mutta ei Tiilikainenkaan syytön ole"
Koronavirustilanteen heikkeneminen pakotti liigaseurat keskeyttämään kautensa, mutta HPK:n päävalmentaja Matti Tiilikainen toivoo harjoittelutauon tarjoavan jumbojoukkueelle uuden ponnahduslaudan loppukaudeksi.www.hameensanomat.fi
Oman käsitykseni mukaan iso osa junnukoutseista ei Timon johtamistyylistä pitänyt ja loppujen lopuksi oltiin siinä tilanteessa, että joko suurin osa koutseista lähtee tai Timo lähtee.Onko kellään vastausta siihen että Miks Timo lähti tai sai lähteä jos oli kova ukko ?!
Kieltämättä ei tämä Kenig miltään tekijämieheltä vaikuta ?!
Juniorit ehtivät romahduttaa laadukkaan tekemisen tason Marko Rahikaisen, Max Kenigin ja Pasi Arvosen johdolla sen jälkeen, kun Timo Lehkonen savustettiin ulos seurasta.
Minun mielestäni rahallisesti aika kohtuullinen tulos nimistä, jos vertaa muiden seurojen kampanjoihin, joissa osassa ei ole esim. erikseen yrityspaketteja ollut tarjolla. Plus Kerholla on myös fanituotekamppis aiheesta menossa, minkä osa kokee varmaan miellyttävämmäksi, koska siitä saa fyysisen vastineen rahalle.1038 nimeä paitaan. Mitä se maksoi, 15€ per ”nimi”? Diplomit tuli postissa, kiitos niistä!
Mutta että tää määrä saatiin? En varmaan ollut ainoa joka osti tonne useamman ”ankkalinnalaisen”? Joko jengi on köyhää tai välinpitämätöntä. Kumpi?
1038 on alle viidesosa täydestä hallista. Jää kysymys, et olisko ollut jotain tehtävissä?
1038 nimeä paitaan. Mitä se maksoi, 15€ per ”nimi”? Diplomit tuli postissa, kiitos niistä!
Mutta että tää määrä saatiin? En varmaan ollut ainoa joka osti tonne useamman ”ankkalinnalaisen”? Joko jengi on köyhää tai välinpitämätöntä. Kumpi?
1038 on alle viidesosa täydestä hallista. Jää kysymys, et olisko ollut jotain tehtävissä?
Olisikohan kampanjanssa ollut hieman parempi tulos jos HPK olisi sen aikana voittanut otteluita tai edes näyttänyt yleisölle yrittävänsä? Jos kentällä oiisi pelaajilta näkynyt sitä "ikuisesti oranssi" -meininkiä niin väitän, että se olisi tarttunut hieman paremmin myös satunnaiseen seuraajaan. Nyt tosiaan saatiin enemmänkin vain niiden HC-fanien tuki.
Itse myös harmittelin, että pelaajat itse eivät millään tavoin osallistuneet kampanjaan. Itse ostin kolme osuutta ja lopussa mietin lisäpanostusta Tiilikaiselle kenkää -tekstillä, mutta se tuskin olisi mennyt sensuurista läpi. Paremmilla peliotteilla olisi kerätty luultavasti tuplasti rahaa.Jos kentällä olisi pelaajilta näkynyt sitä "ikuisesti oranssi" -meininkiä niin väitän, että se olisi tarttunut hieman paremmin myös satunnaiseen seuraajaan. Nyt tosiaan saatiin enemmänkin vain niiden HC-fanien tuki.
Nyt vasta tajusin, että kampanjan kokonaistuotto oli tosiaan vain 15 € * 1038 (+firmat). Aluksi luulin, että osallistujia olisi edes ollut 1038 ja yksittäinen panostus 15 €:sta ylöspäin - todella iso pettymys. Tällä kaudella ei onnistu mikään!
Edit: Nyt vasta tajusin, että kampanjan kokonaistuotto oli tosiaan vain 15 € * 1038 (+firmat).
Minusta tuo 1038 erillistä nimeä olisi ollut ihan mukava suoritus. Toki kun kampanja lanseerattiin odotin suurempaa suosiota tälle, koska idea oli hyvä ja minimisumma todella maltillinen. Ihan mielenkiinnosta, oletko itse tyytyväinen nimimäärään ja mitkä olivat ennakko-odotukset kampanjalle?Mikä olisi ollut hyvä / tyydyttävä suoritus nimien osalta?
Päällehän tulee luonnollisesti tuotemyynti ja paitojen huutokauppatuotot, joten kokonaispotti on toki vielä hieman auki.