Mannisen en kyllä usko enää Hämeenlinnassa pelaavan kuin vierasjoukkueen paidassaManninen, Leino ja Paajanen. Innalakin sitten joskus.
Mannisen en kyllä usko enää Hämeenlinnassa pelaavan kuin vierasjoukkueen paidassaManninen, Leino ja Paajanen. Innalakin sitten joskus.
Puustisesta taas olen 98% varma että tulee vielä Kerhossa pelaamaanJos Innala pelaa Liigassa vielä joskus, niin se on HIFK. Ainakin ennen HPK:ta ja tästä täysin varma.
Tästä sama, tuntuu muistelevan edelleen lämmöllä Hämeenlinnan vuosiaan, ja arvostavan oppejaan jotka täältä tarttuivat miehelle mukaan.Puustisesta taas olen 98% varma että tulee vielä Kerhossa pelaamaan
Joni on niin suuresti arvostettu tapparassa sekä nykyisen valmennuksen että ennenkaikkea fanien kesken ja kun kentälläkin kulkee, niin vielä saadaan hämeenlinnassa odottaa.Joni vois kyllä tehdä paluun jo seuravaalle kaudelle. Liian pitkään ollut jo muualla.
Juu, ja jos näistä vielä keikkoileviesta Tuuloloista pitäisi valita, niin ehdottomasti katselen Eetua mieluummin Kerhossa kuin Jonia, vaikka eri paikkaa pelaavatkin. Ei siinä, kyllä tuonne molemmat puolestani mahtuisivat.Joni on niin suuresti arvostettu tapparassa sekä nykyisen valmennuksen että ennenkaikkea fanien kesken ja kun kentälläkin kulkee, niin vielä saadaan hämeenlinnassa odottaa.
Jotenkin on vahva kutina että Paajanen tekee paluun aitoon oranssiin ensi kaudeksi...Kyllä mä voisin Paajasen istuttaa tuohon Vesterisen ja Kiiskinen väliin ensi kaudeksi. Mutta muita omia poikia ei tarvitse sitten näkyäkkään pl. Nikkilä.
Kyllä Robert Leino siihen ykkösen keskelle maistuisi. Itse vain luulen ettei halua ainakaan vielä Kerhoon, jos ylipäätään haluaa koskaan tulla takaisin.Kyllä mä voisin Paajasen istuttaa tuohon Vesterisen ja Kiiskinen väliin ensi kaudeksi. Mutta muita omia poikia ei tarvitse sitten näkyäkkään pl. Nikkilä.
Jotenkin on vahva kutina että Paajanen tekee paluun aitoon oranssiin ensi kaudeksi...
Menee mainiosti yhä 4 kentän keskellä, ja miksipä ei stunttaamassa ylempänäkin.Voi hyvinkin olla, koska pelipaikka muualta alkaa olemaan aika tiukassa.
Menee mainiosti yhä 4 kentän keskellä, ja miksipä ei stunttaamassa ylempänäkin.
Noh ei tuo tämän kauden alku varsinkaan (1+1) edes oikeuta mihinkään kovaan palkka pyyntöön.Menee kyllä. Isoin ongelma on varmaankin siinä suostuuko Paajanen Kerhon neloskentän tason palkkaan.
Noh ei tuo tämän kauden alku varsinkaan (1+1) edes oikeuta mihinkään kovaan palkka pyyntöön.
Noh ei tuo tämän kauden alku varsinkaan (1+1) edes oikeuta mihinkään kovaan palkka pyyntöön.
No tämä. 40-50k, ehkä vielä 60k, olisi mielestäni optimi hinta Paajasesta. Vaikka kuinka Oton tahtoisin jälleen Kerhossa nähdä, en kuitenkaan millään 80-100k lapulla. Rooli menisi hyvin kolmosen keskellä kunhan eteen saadaan vain kaksi varmasti suorittavaa sentteriä, joista toinen voisi hyvinkin oĺla Topping. Mitähän KooKoo miehelle nyt maksaa kaudessa?Ei. Kyseessä silti oma kasvatti ja mestarikapteeni niin vähän pelottaa, että liikaa joutuu maksamaan.
Mannisen en kyllä usko enää Hämeenlinnassa pelaavan kuin vierasjoukkueen paidassa
Johtajuutta tuo jengi huutaakin, huutanut jo useamman kauden. Siinä mielessä Otto on juuri mitä lääkäri määrää. Paajaselle tuossa tilanteessa ehdottomasti C rintaan ja A:t vaikkapa Sailiolle ja Nikkilälle/Ikoselle, jos kaikki jatkaisivat.Jos Paajanen tekee paluun, niin toivottavasti hintalappu on järkevää luokkaa. Ja C rintaan totta kai, kun on kyseessä pelaaja, joka sitä todella osaa kantaa.