Paitsi Markkanen mystisesti "ei paikalla". Eiköhän Markkasen diili mene purkuun.Kyllä mä luulen että purkujen kanssa olisi jo tultu ulos. Tuskin siellä olisi kick-offiin muuten tuotu koko joukkuetta patsastelemaan
Paitsi Markkanen mystisesti "ei paikalla". Eiköhän Markkasen diili mene purkuun.Kyllä mä luulen että purkujen kanssa olisi jo tultu ulos. Tuskin siellä olisi kick-offiin muuten tuotu koko joukkuetta patsastelemaan
On suorittamassa varusmiespalvelusta urheilujoukoissa.Paitsi Markkanen mystisesti "ei paikalla". Eiköhän Markkasen diili mene purkuun.
Noni piti tämäkin juttu tulla sitten pilaamaan faktoilla..On suorittamassa varusmiespalvelusta urheilujoukoissa.
Mingoista on kaksi versiota. Se KooKoo-vuosien Mingoia teki hyvää tulosta, mutta Toppingin joukkuekaverina pelasi viime kauden Mingoia. Ja se viime kauden Mingoia sai nopeat potkut Kärpistä, kun kävi ilmi, ettei taso enää riitä Liigaan.Näistä nyt ei juuri mitään voi päätellä mutta Kyle Toppingin seurakaverina pelasi viime kaudella Trevor Mingoia joka veti hieman heikommalla pistekeskiarvolla kuin Topping ja eikös tämä Mingoia tehnyt hyvää jälkeä KooKoossa? Alkaa kokoajan vaikuttamaan vain paremmalta haulta tämä Topping.
Luulen että olis taso liigaan löytynyt jossain muualla kun laten joukkueessa.Mingoista on kaksi versiota. Se KooKoo-vuosien Mingoia teki hyvää tulosta, mutta Toppingin joukkuekaverina pelasi viime kauden Mingoia. Ja se viime kauden Mingoia sai nopeat potkut Kärpistä, kun kävi ilmi, ettei taso enää riitä Liigaan.
Ei taso riitä liigaan xDDMingoista on kaksi versiota. Se KooKoo-vuosien Mingoia teki hyvää tulosta, mutta Toppingin joukkuekaverina pelasi viime kauden Mingoia. Ja se viime kauden Mingoia sai nopeat potkut Kärpistä, kun kävi ilmi, ettei taso enää riitä Liigaan.
Mites hampaat, onko putoillu?Youtuben perusteella Kyle on kyllä ihan ok peluri. Hanskat putoo ja taitoa tuntuu olevan. Toivottavasti on iso apu Kerholle.
No joo, ehkä parempi sanamuoto olisi se, että Mingoian taso ei riitä enää olemaan se KooKoo-vuosien pelaaja. Hän hyytyi Saksassa ja siksi hän päätyi Kärpistä Allsvenskanin kautta Norjaan. Allsvesnkanissakin kaiken maailman Teemu Lepaukset ja Eero Savilahdet tekivät pisteitä kovemmalla keskiarvolla kuin Mingoia.Ei taso riitä liigaan xDD
Onko sieltä odotettavissa vielä Kiiskisen lisäksi hyökkäykseen ketään?
Sen mitä henkilökohtaisesti näin, niin suurin ongelma Rautiaisella oli äärettömän mielikuvitukseton yv-pelaaminen, mikä vaikutti suuresti joukkueen tulokseen kaikella tapaa.Rautiainen <-> "joku selkeä vahvistus" olis kyllä hauiksen näyttöä tähän väliin.
Ainahan sitä voi uskoa, että tää oli Rudin uran pohjakosketus ja ensi syksynä paukahtaa.
Tai sitten olla realisti.
Kyllä Rautiainen koko kauden harrasti sen verran hyvin tuota aktiivista kiekosta luopumista, että en kyllä herran usko tulevalla kaudellakaan joukkuetta pahemmin vahvistavan.
Huhujen mukaan yhtä kaveria haetaan Kiiskisen lisäksi.
Keräys kokoon ja saatte molemmat...Huhut kertoo myös kaksi nimeä on pöydällä ja että pää märkänä arvotaan kumman kanssa lähdetään etenemään..
Tähän tonnin seteli -ilme.
Uskon kun näen.Eli Kiiskinen + yksi ok tason hyökkääjä. Eihän tuo sitten edes kovin pahalta vaikuta.
Samaa mieltä, nuori ja nälkänen jengi. Odotusarvo on, et ollaan pleijareista ulkona, mutta toivotaan monen yllättävän.Eli Kiiskinen + yksi ok tason hyökkääjä. Eihän tuo sitten edes kovin pahalta vaikuta.
Tätä odotan eniten itsekkin.Kuitenkin, nyt kun moni uusista nuorten sopimuksista on vähintään parivuotisia, pakko on lähteä siitä, että ensi vuosi ensisijaisesti kehitytään ja seuraavalla kaudella odotetaan jo kohtalaista tulosta. Ja sen kehityksen pitää olla todellista eikä vain näennäistä - sekä yksilö-, joukkue- että organisaatiotasolla.
Lisäisin vielä sen Skinnarin tähän joukkoon. Tulee breikkaamaan kunnolla Kerhossa.Kovimmat kasvut odotan Lundell, Kiiskinen kaksikolta. Molemmat pystyvät olemaan isoja pelaajia Liigassa.
Mietin samaa, mutta jotenkin uskon vielä tekevän sellaisen 9+10 pisteen kauden ja ensikaudella sitten lyö läpi. Toki saa mun puolesta tehdä vaikka 50pistettäLisäisin vielä sen Skinnarin tähän joukkoon. Tulee breikkaamaan kunnolla Kerhossa.
Lisäksi mielenkiintoista on seurata Saarisen veljeksiä.Lisäisin vielä sen Skinnarin tähän joukkoon. Tulee breikkaamaan kunnolla Kerhossa.