No jos tämä k.o case menee maaliin asti, niin kyllä minä ainakin olen erittäin tyytyväinen.Ollaanko lähellä sopimusta liigatasolle oikeasti kovan tason hyökkääjän kanssa?
Siinä olet oikeassa että yhdellä vahvistuksella keskikaista on hyvä. Topping SHL 9 matsia 3+1 voi oikeasti jatkua ensi kaudella Liigassa vaikka 50 pisteenä, kuka tietää.
Mutta kun lisää tarvittais laajuutta sinne…….
RukoilkaammeNo jos tämä k.o case menee maaliin asti, niin kyllä minä ainakin olen erittäin tyytyväinen.
Miksi laittaa Liiga kokemusta omaava, sentteri Korhonen laitaan ja Janhonen keskelle joka on hybridi?Skinnari-Topping-Tuulola
Rautiainen-Lundell-Kiiskinen
Korhonen-Päivärinta-Ruokonen
Sinkkonen-Janhonen-Huttunen
Nikkilä-Hietanen
Nurmi-Ketola
Kukkonen-Kangas
Rajaniemi
Saarinen
Hei,hei eipäs aleta vertailee noihin Mestis jengeihin..Vertaus Espoon keskikaistaan:
Topping < Ikonen
Lundell < Järvinen
Päivärinta < Virtanen
Korhonen < Sallinen
Jaaha, mitähän siitä sitten sanoisi. Maalivahtiosasto on lähtökohtaisesti kunnossa, ei välttämättä ole huono, että Markkanen on matkassa istumassa penkillä. Vanhemman Saarisen luulen löytävän tiensä jonnekin Mestikseen koko ensi kaudeksi. Silloin jäisi melkein nuoremman rooliksi U20, tietysti vastaavalla seurallakin on sanansa sanottavana. Toivottavasti palapeli toimii.XXX-Topping-Tuulola
Radu-Lundell-Kiiskinen
Huttunen-Päivärinta-Skinnari
Aaltonen-Korhonen-Ruokonen
Sinkkonen, Janhonen, Alitalo, Vesterinen, Järvelä, Savolainen
Nikkilä-Ketola
Nurmi-Kukkonen
Ikonen-Hietanen
Antsa-Kangas
Jokirinne-Wallenius
Rajaniemi
Markkanen
Saariset
On. Markkanen tosin tuskin montaa peliä pelaa. Rautiaisen ja Ruokosen osalta olen jo aiemmin kirjoittanut, että en usko heidän olevan noin huonoja kuin mitä viime kaudella olivat.Todellakin sitähän tässä haetaan.
MUTTA! Siellä on kuitenkin edelleen mukana pelaajat Rautiainen, Ruokonen ja Markkanen.
Patrik Virtahan on luksushankinta rikkaan joukkueen nimelliseen kolmoskenttään, mutta emmä tiedä oisko se mikään tähti tänne. Toki sinänsä varmaan parasta mitä Kepa voi kotimaisista saada.No jos tämä k.o case menee maaliin asti, niin kyllä minä ainakin olen erittäin tyytyväinen.
Joulukortin lisäksi voidaan alkaa raaputtamaan O.Salolle kolmen vuoden sopimusta. Meillä on jo valmiiksi tarpeeksi monta KooKoo taustaista.On siinä Masolla hommaa, mutta niitä näyttöjä pitää myös alkaa tulemaan, ettei marraskuussa tartte hankkia uutta päävalmentajaa.
Nyt kun senttereitä on jo joukkueessa aika paljon ja Lundell:n ja Topping:n osuessa kohdilleen, näen itse suurimman tarpeen olevan laidalla..
Patrik Virtahan on luksushankinta rikkaan joukkueen nimelliseen kolmoskenttään, mutta emmä tiedä oisko se mikään tähti tänne. Toki sinänsä varmaan parasta mitä Kepa voi kotimaisista saada.
On siinä Masolla hommaa, mutta niitä näyttöjä pitää myös alkaa tulemaan, ettei marraskuussa tartte hankkia uutta päävalmentajaa.
Miksi toisaalta pantattaisiin Kiiskistä kesään saakka, jos sopimus on tehtynä.Toimari Hämeen sanomissa sanoo, ettei joukkue ole vielä valmis, vaan yksi pelaaja tulee vielä.. Eli tulisiko Kiiskinen ja sen jälkeen ollaan valmiita, eli ei kannata odotella yllätyksiä syksyllä... Ei tää hyvältä näytä kyllä
Koska Liigassa ei ole ollut tapana julkaista pelaajia joiden kausi on vielä kesken.Miksi toisaalta pantattaisiin Kiiskistä kesään saakka, jos sopimus on tehtynä.
Toisaalta eikö tuo nyt ole loppupeleissä aika sama, tuli sinne Virran Patrik mukaan tai ei. Kokonaisuutta ajatellen.
Tuskin Pelicans kesällä jääkiekkoa pelaa. Miksi pantattaisiin Kesään saakka.Koska Liigassa ei ole ollut tapana julkaista pelaajia joiden kausi on vielä kesken.
Kyllä, ja kaikki muistaa miten viimeisin vastaava 5-vuotis lupaus päättyi."Tästä 95v. -kaudesta alkaa HPK 100-projekti jonka aikana tullaan näkemään menestyksekkäin HPK" -Jyrki Louhi
Kova on linjaus, mutta kertoo siitä että johdolla on visio ja sen verran kova luotto siihen visioon että noin uskalletaan kick-offissa ääneen sanoa.
Sai Liigalta suojatyöpaikan, tuskin on käytettävissä hetkeen millekään joukkueelle.O.Salolle kolmen vuoden sopimusta.
Toimari Hämeen sanomissa sanoo, ettei joukkue ole vielä valmis, vaan yksi pelaaja tulee vielä.. Eli tulisiko Kiiskinen ja sen jälkeen ollaan valmiita, eli ei kannata odotella yllätyksiä syksyllä... Ei tää hyvältä näytä kyllä
Tuo Topping on kyllä lyhyen tutustumisen perusteella varsin mielenkiintoinen haku. Kyseessä ollut aikanaan jopa ilmeisen potentiaalinen pelaaja ihan jopa NHL-tasolle, mutta varaus jäi häneltä vain uupumaan. Draft-profiilin perusteella saadaan vahva kahteen suuntaan pelaava pelaaja joka on kaikessa hyvä, mutta ei missään mestari.Omasta mielestä tämä Topping vaikuttaa ihan hyvältä haulta, tuolta ruotsin divari/SHL akselilta on ennenkin tullut hyviä pelaajia liigaan. Janhonen myös mielenkiintoinen pelaaja.
Kyllä!"Tästä 95v. -kaudesta alkaa HPK 100-projekti jonka aikana tullaan näkemään menestyksekkäin HPK" -Jyrki Louhi
Kova on linjaus, mutta kertoo siitä että johdolla on visio ja sen verran kova luotto siihen visioon että noin uskalletaan kick-offissa ääneen sanoa.
Seuraan on tulossa rahaa sisään, jolla tietysti paikataan tappioita ja jota käytetään suunnitelmallisesti.Kyllä!
Vuoden päästä ku tiputaan Mestikseen, niin sit alkaa dominointi ja dynastia.