HPK kaudella 2024–2025

  • 519 750
  • 3 237

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kiiskinen sitten tänään kultakypärä. Olis toki ollut ilman Toppingin putoamistakin.

Periytyykös Red Bull -kypärä tällaisessa tilanteessa toiseksi parhaalle U20 pelaajalle?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Täällä osa ilmeisesti hävinnyt jo pelin. Pelin alkuun melkein tunti..

Itse avaan nyt oluen ja lähden kohta kävelemään hallille.

Kerho!
Tietysti lähtöasetelma on Kerhoa vastaan, mutta itse haluaisin ajatella, että tämä on nyt iso mahdollisuus luoda voittava jatkumo ja kasvaa sitä kautta juurikin joukkueena.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tietysti lähtöasetelma on Kerhoa vastaan, mutta itse haluaisin ajatella, että tämä on nyt iso mahdollisuus luoda voittava jatkumo ja kasvaa sitä kautta juurikin joukkueena.
Nyt pitäisi Radun ja Tuulolan näyttää, ettei Topping ole ketjun ratkaiseva palanen.

Ja todellakin toivon Järvelän onnistuvan tänään. Olisi mahdollusuus säväyttää.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt pitäisi Radun ja Tuulolan näyttää, ettei Topping ole ketjun ratkaiseva palanen.

Ja todellakin toivon Järvelän onnistuvan tänään. Olisi mahdollusuus säväyttää.
Näytös yksi. Lahessa. Täys pannukakku herroilta.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Kerholla oli hetkensä toisessa erässä tai pitkä hetki, kunnes oli liikaa (mutta ei ollut Liigapelaajia) pelaajia jäällä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sailio ainakin pelaa tänään. Jos sytyttää joukkueen pelaamaan (etenkin hiihtelyosasto R & T:n), on ansainnut paikkansa kokoonpanossa.

Ja muistetaan nyt myös se, että herralla on try-out sopimuksessa eli päästään helposti myös hänestä eroon. Katotaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös