Samaa myös mietin. Alitalolla meni jalka rikki kun taas Skinnarilla tosiaan selkävaivaa.Onkohan tässä mennyt Skinnari ja Alitalo nyt sekaisin.
Samaa myös mietin. Alitalolla meni jalka rikki kun taas Skinnarilla tosiaan selkävaivaa.Onkohan tässä mennyt Skinnari ja Alitalo nyt sekaisin.
Tietysti lähtöasetelma on Kerhoa vastaan, mutta itse haluaisin ajatella, että tämä on nyt iso mahdollisuus luoda voittava jatkumo ja kasvaa sitä kautta juurikin joukkueena.Täällä osa ilmeisesti hävinnyt jo pelin. Pelin alkuun melkein tunti..
Itse avaan nyt oluen ja lähden kohta kävelemään hallille.
Kerho!
Nyt pitäisi Radun ja Tuulolan näyttää, ettei Topping ole ketjun ratkaiseva palanen.Tietysti lähtöasetelma on Kerhoa vastaan, mutta itse haluaisin ajatella, että tämä on nyt iso mahdollisuus luoda voittava jatkumo ja kasvaa sitä kautta juurikin joukkueena.
Näytös yksi. Lahessa. Täys pannukakku herroilta.Nyt pitäisi Radun ja Tuulolan näyttää, ettei Topping ole ketjun ratkaiseva palanen.
Ja todellakin toivon Järvelän onnistuvan tänään. Olisi mahdollusuus säväyttää.
Kiitti tästä heiHPK:n toisiksi viimeinen vierasvoitto 3.1 Ilvestä vastaan.
HPK:n viimeisin vierasvoitto 22.10 Ilvestä vastaan.
On tää areena kiva paikka
On parantunut ekoista peleistä selvästi! Teki poppari komennuskin varmaan ihan hyvää.Omasta mielestäni Nurmelle jatkolappua, Kerhon top 2 puolustaja (mielestäni tällä hetkellä top 1) Potentiaalia on paljonkin jos vaan saa sen baarissa notkumisen vähennetyksi ja fysiikkaa kehitettyä. Taitoa on, muutenkin mielestäni ollut aliarvostettu pelaaja lähiaikoina, sillon 3v sitten kaikki kehui, välillä ilman konkreettista syytäkin, ja nyt kun on hyvä niin ei yhtäkkiä kehutakkaan? Muutenkin Kerhon ensi kauden runko näyttää heikolta. Toivottavasti lähiaikoina julkaistaisiin jatkot jollekkin tärkeälle pelaajalle, tai sitten HäSa tai muu uutistoimisto julkaisisi mahdollisia ensi kauden pelaajia.
Ei taida olla Kerhosta tämä asia kiinni.. Eli Mamballe sitä jatkosopimusta käteen!
Kiiskinen ja Vesterinen varmaan matkaavat U20 kisoihin vuodenvaihteessa? Eli iso osa tuloksentekijöistä tovin pois.
Kiiskinen tuonne nyt varmasti lähtee ja vaikeaa on Vesteristä laskea ulos näillä näytöillä.
Kuin usein alkulämmöissä jäällä on pelaajia, jotka eivät ole 7. pakki tai 13. hyökkääjä? Eilen Ilves matsissa alkulämmöissä oli #44 Oliver Kopiloff. Sattuiko, kukaan muu bongaamaan tätä kuin minä?
Hämeenlinna on Euroopassa!Ei taida olla Kerhosta tämä asia kiinni.
Mamba hamuaa Eurooppaan ja on sinne kovaa vauhtia menossa, mikäli otteet jatkuvat yhtä hyvänä.
No sanotaan se sitten selkeästi..Hämeenlinna on Euroopassa!
Kerholla on kohtuullisen hyvät asetelmat ensi kautta ajatellen, nuoria pelaajia on parhaillaan tekemässä läpimurtoaan, vanhoja kalliita sopimuksia päättymässä ja otteet ja sijoitus kohentumassa.No sanotaan se sitten selkeästi..
Mamba haluaa Euroopan tasolla oikeasti kunnioitettuun ja laadukkaaseen sarjaan- ja seuraan. Tätä HPK ei ole.
Siinä on itse asiassa aika monta sarjaa nykyään edellä ja kymmenittäin joukkueita. Ainoa toivon kipinä varmaan olisi myydä jonkin näköisenä projektina, joka pitäisi viedä loppuun sekä ISOLLA rahallisella panostuksella ensi vuoden joukkueeseen.