Eikä kannatakaan lähteä. Kerholla on yksi Liigan parhaista valmentajista, joukko lupaavia junioreita, muutama erittäin potentiaalinen pelaaja ja mun mielestä ihan realistinen mahdollisuus mennä ensi kaudella kympin joukkoon. Lisäksi Kerholla on erittäin laadukasta juniori-toimintaa ja menestystäkin siellä on tullut kiitettävästi. Kaikki ei todellakaan ole Kerhossa paskaa. Siltikin, sitä ei kai kukaan kiellä, että viimeinen vuosi on ollut synkkä.Ei oikein jaksa lähteä siihen, että kaikki on paskaa paitsi kusi jo etukäteen.
Tästä olen eri mieltä. Hyvä urheilullinen menestyskin voi peittää alleen isoja ongelmia ja uhkia. Näkisin että koko seuran toiminnan päivittäinen laatu on se hyvä mittari. Laadukas ja kova jokapäiväinen työ yhdistettynä ammattimaisuuteen tuo myös menestystä, näin itse uskon. Uskon enemmän todennäköisyyksiin kuin yksittäiseen "onneen" tai "pomppuun".Vaikka moni asia on vinksallaan, niin kuitenkin urheilullinen tulos on se joka seuran määrittää. Toki nyt heikosti menneen kauden jälkeen voi osoitella sormella sinne tänne, mutta jos menee hyvin, niin ei ne muut tekijät haittaa juuri mitään.
Ei pidä mun mielestä toivoa mitään, vaan ottaa se mitä ansaitaan.Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Totta kai haluan uskoa uuteen hallitukseen, ei kai kukaan oikeasti Kerhoa kannattava toivo sen epäonnistuvan? Uskon ihan aidosti, että minun kaltaisen valittajan turpa kyllä saadaan tukkoon kun pistetään vähän buustia sosiaalisen median, ottelutapahtuman ja markkinoinnin suuntaan. Joukkue on ihan kiinnostava ja pelitapa tulee varmasti olemaan viihdyttävä. Nyt vaan Kerhon pitäisi osata kertoa ja viestiä se ihmisille. Absurdiahan tässä onkin se, että kaiken säädön keskellä uskon joukkueen suoriutuvan näissä olosuhteissa jopa kohtuu hyvin. Muu toiminta viimeisen vuoden aikana on sujunut vähintäänkin sinne päin- asenteella. Jään odottamaan mielenkiinnolla. Hyvinä esimerkkeinä kokonaisuuden onnistumisesta voi pitää esimerkiksi Selinin/Veteläisen kautta ja Pennanen/Toivanen ensimmäistä kautta. Silloin oli tekemisen meininkiä niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin.
Uudet jutut ja vähän hullutkin ideat vaativat aina pientä epämukavuusalueelle menemistä. Kerhon pitäisi hypätä nykyaikaan rohkeammin. Ehkä uusi hallitus tekee sen.
Valaistus on kehno, katsojien käytävätilat on heikot, myyntitiskeillä ei ole riittävää määrää palvelua/maksupäätteitä, kaukalon laidat näyttää 80-luvulta ja ylipäätänsä hallin siisteyteen voisi kiinnittää huomiota. Pientä pintaremonttia siis.Millälailla?
Irtoisiko hieman tarkennusta?
Että silleen...
Toki tämä kaikki on vaikeaa, koska halliyhtiö, Jorma Hassinen, Hämeenlinnan kaupunki, Kai Tervonen ja Hesa. Yritä nyt siinä sitten...