HPK kaudella 2016–2017

  • 469 917
  • 2 434

Letangi

Jäsen
Mitähän sen Mannisenkin päässä liikkuu jos oikeasti on lähdössä .Kärpissä Kai "olen päivittänyt pelikirjani" Suikanen ja kolmosketjun sentterin paikaa tarjolla. HPK:ssa nouseva huippuvalmentaja, pelikirja tällä vuosituhannella ja vastuuta niin paljon kuin maistuu. En ymmärrä..
Tuu ny Toivanen selittään totuus!!
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Mitähän sen Mannisenkin päässä liikkuu jos oikeasti on lähdössä .Kärpissä Kai "olen päivittänyt pelikirjani" Suikanen ja kolmosketjun sentterin paikaa tarjolla. HPK:ssa nouseva huippuvalmentaja, pelikirja tällä vuosituhannella ja vastuuta niin paljon kuin maistuu. En ymmärrä..
Tuu ny Toivanen selittään totuus!!
Kävi vielä kick-off tapahtumassakkin esittäytymässä. Aika outoo sinänsä muutenkin koko siirto. Toki jos lyödään nippu euroja nenän eteen niin kyllä siinä monen pää kääntyy.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitähän sen Mannisenkin päässä liikkuu jos oikeasti on lähdössä .Kärpissä Kai "olen päivittänyt pelikirjani" Suikanen ja kolmosketjun sentterin paikaa tarjolla.

Tai sitten kun Kärpät kärsii tällä hetkellä pelaajapulasta, niin Manniselle on lupailtu jopa 1-2 ketjusta paikkaa. Hänhän on aina pelannut Kärpissä paljon myös laiturin paikalla.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kärpät on niin epätoivoisessa tilanteessa hyökkäyksen suhteen että heidän puoleltaan tän kyllä ymmärtää. Muuten kyllä tulee niin kusetettu olo ja ja kuivalla kakkoseen vedetty tunne että onnea ja menestystä vaan Kerho kausikorttien myyntiin.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Kovaa vauhtia puksutetaan kohti pleijareita. Vahva on usko. Uudet tuulet puhaltaa ja näin. Ei voi kyllä Mannista syyttää vaihdosta, jos pitää paikkansa. Kärpissä on kuitenkin mahdollisuus voittaa, kun taas Kerhossa taitaa olla oikeana tavoitteena pysyä mukana suljetussa sarjassa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onks tästä nyt sitten jo tiedotettu jossain, kun täällä jo ranteita vedellään auki?
#puuhastelukerho
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Ei jumalauta. UKK voisi sanoa: Saatanan tunarit. Ihan vitun klassista jos näin on. HPK on näköjään Liigan virallinen panopuu "Tänne vaan ottakaa mitä haluatte ei tarvitse maksaa kunhan et lyö"
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Onks tästä nyt sitten jo tiedotettu jossain, kun täällä jo ranteita vedellään auki?
#puuhastelukerho

Ei ole mitään tiedotetta tullut. Mutta luotettavasta lähteestä tällainen tieto tuli, niin siksi itsellä ainakin on jo tarkoitukseen sopiva kuorimaveitsi tuossa hollilla.

Kerho voisi nopeasti katkaista tällaiselta huhulta siivet, jos ei pidä paikkaansa.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kerho voisi nopeasti katkaista tällaiselta huhulta siivet, jos ei pidä paikkaansa.

Jep. Tämä ei kuitenkaan vaatisi kuin yhden twiitin asiasta, niin se olisi sillä selvä.

Jokaista huhua ei tietenkään voi lähteä kommentoimaan, mutta jos tällainen on paskapuhetta (toimistolla varmasti tiedetään tästä huhusta), niin kyllä tällaisen negaa tuovan asian voisi ampua heti alas.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minkä vitun takia mä edes kannatan koko Kerhoa? Mulla ei oo mitään siteitä kaupunkiin tai joukkueeseen, mutta niin vaan oon puolet elämästä kannattanut HPK:ta ja vuosi vuodelta tämä kannattaminen käy raskaammakis ja vittumaiseksi ja HPK tekee sen ihan ite.
Ja kysymys. Onko kyseessä vain yksi pelaaja joka olisi lähdössä vai onko niitä puolen tusinaa?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Minkä vitun takia mä edes kannatan koko Kerhoa? Mulla ei oo mitään siteitä kaupunkiin tai joukkueeseen, mutta niin vaan oon puolet elämästä kannattanut HPK:ta ja vuosi vuodelta tämä kannattaminen käy raskaammakis ja vittumaiseksi ja HPK tekee sen ihan ite.
Ja kysymys. Onko kyseessä vain yksi pelaaja joka olisi lähdössä vai onko niitä puolen tusinaa?
Miten niin muka raskasta? Helppoohan tää on kun tiedetään jo nyt että kolmen vuoden päähän voi jo torinki varata.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eli Oskari Mannisen hankinta oli vaan hätäratkaisu, jolla taattiin Mannisen nimi ensi kauden kokoonpanossa. Toimisto ei osannut ajatella niin pitkälle, että tätä huonompaa Mannista ei vaan voitane istuttaa ykkösnyrkin keskelle.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On kyllä kekseliäs soppari, jos tämä pitää paikkansa. Eli HPK kasvatti Kärpille vuoden ajan huippupelaajaa, joka voi ensi kaudella vaikka räväyttää maalin tai pari. Mahtavaa.
 

Ralph

Jäsen
Eli Oskari Mannisen hankinta oli vaan hätäratkaisu, jolla taattiin Mannisen nimi ensi kauden kokoonpanossa.
Ja ei tartte tuhlata rahaa uusiin pelipaitoihin, kun annetaan vaan Oskarille Sakarin paita ja numero 65. Toki voi olla vähän pieni, mutta hei, rahaa säästyy.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ai-van sa-ma joku Manninen. En pitänyt jätkästä viime kaudella muutenkaan. One trick pony noin karrikoidusti. Kerhon tyylisessä joukkueessa yhtä paljon haittaa kuin hyötyä. Itsekäs kuin mikä, ei erikoinen puolustussuuntaan. Good riddance. Oikein roolitetussa joukkueessa Mannisesta saa toki paljon irti. Kerho ei ole sellainen tällä hetkellä.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Ai-van sa-ma joku Manninen. En pitänyt jätkästä viime kaudella muutenkaan. One trick pony noin karrikoidusti. Kerhon tyylisessä joukkueessa yhtä paljon haittaa kuin hyötyä. Itsekäs kuin mikä, ei erikoinen puolustussuuntaan. Good riddance. Oikein roolitetussa joukkueessa Mannisesta saa toki paljon irti. Kerho ei ole sellainen tällä hetkellä.
Tän oli pakko olla miina?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tän oli pakko olla miina?
Ihan tosissani kirjoitin. Ei mulla toki ole kuin muutaman pelin otos, mutta mun mielestä Manninen ei ole mitenkään korvaamaton. Ei se nyt ainakaan Kerhoa kantanut reppuselässä. Toistan: itsekäs kuin perkele.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan tosissani kirjoitin. Ei mulla toki ole kuin muutaman pelin otos, mutta mun mielestä Manninen ei ole mitenkään korvaamaton. Ei se nyt ainakaan Kerhoa kantanut reppuselässä. Toistan: itsekäs kuin perkele.

No jos jostain kaivavat potentiaalisen 40 pojon sentteri/laiturin ensi syksyyn mennessä, niin hyvä. Helppoahan tuo on kuin heinänteko.

Toivottavasti on ankka.
 

Ralph

Jäsen
No jos jostain kaivavat potentiaalisen 40 pojon sentteri/laiturin ensi syksyyn mennessä, niin hyvä. Helppoahan tuo on kuin heinänteko.
Niin ja Mannisen hinnalla. Jos haluaa hankkia varman 40 pisteen hyökkääjän, sen palkka on varmasti vähintään 200k. Mannisen palkasta en voi tietää, mutta veikkaan sen olevan puolet pienempi.

Jos jostain HPK löytää 100k palkalla 40 pisteen hyökkääjän, jolla on selvää potentiaalia ja parivuotienn soppari, niin ei hätää vaikka Manninen lähtisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös