Mainos

HPK kaudella 2016–2017

• 474 842
  • 2 415

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kerho voisi nopeasti katkaista tällaiselta huhulta siivet, jos ei pidä paikkaansa.

Jep. Tämä ei kuitenkaan vaatisi kuin yhden twiitin asiasta, niin se olisi sillä selvä.

Jokaista huhua ei tietenkään voi lähteä kommentoimaan, mutta jos tällainen on paskapuhetta (toimistolla varmasti tiedetään tästä huhusta), niin kyllä tällaisen negaa tuovan asian voisi ampua heti alas.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minkä vitun takia mä edes kannatan koko Kerhoa? Mulla ei oo mitään siteitä kaupunkiin tai joukkueeseen, mutta niin vaan oon puolet elämästä kannattanut HPK:ta ja vuosi vuodelta tämä kannattaminen käy raskaammakis ja vittumaiseksi ja HPK tekee sen ihan ite.
Ja kysymys. Onko kyseessä vain yksi pelaaja joka olisi lähdössä vai onko niitä puolen tusinaa?

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Minkä vitun takia mä edes kannatan koko Kerhoa? Mulla ei oo mitään siteitä kaupunkiin tai joukkueeseen, mutta niin vaan oon puolet elämästä kannattanut HPK:ta ja vuosi vuodelta tämä kannattaminen käy raskaammakis ja vittumaiseksi ja HPK tekee sen ihan ite.
Ja kysymys. Onko kyseessä vain yksi pelaaja joka olisi lähdössä vai onko niitä puolen tusinaa?
Miten niin muka raskasta? Helppoohan tää on kun tiedetään jo nyt että kolmen vuoden päähän voi jo torinki varata.

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eli Oskari Mannisen hankinta oli vaan hätäratkaisu, jolla taattiin Mannisen nimi ensi kauden kokoonpanossa. Toimisto ei osannut ajatella niin pitkälle, että tätä huonompaa Mannista ei vaan voitane istuttaa ykkösnyrkin keskelle.

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On kyllä kekseliäs soppari, jos tämä pitää paikkansa. Eli HPK kasvatti Kärpille vuoden ajan huippupelaajaa, joka voi ensi kaudella vaikka räväyttää maalin tai pari. Mahtavaa.

Ralph

Jäsen
Eli Oskari Mannisen hankinta oli vaan hätäratkaisu, jolla taattiin Mannisen nimi ensi kauden kokoonpanossa.
Ja ei tartte tuhlata rahaa uusiin pelipaitoihin, kun annetaan vaan Oskarille Sakarin paita ja numero 65. Toki voi olla vähän pieni, mutta hei, rahaa säästyy.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ai-van sa-ma joku Manninen. En pitänyt jätkästä viime kaudella muutenkaan. One trick pony noin karrikoidusti. Kerhon tyylisessä joukkueessa yhtä paljon haittaa kuin hyötyä. Itsekäs kuin mikä, ei erikoinen puolustussuuntaan. Good riddance. Oikein roolitetussa joukkueessa Mannisesta saa toki paljon irti. Kerho ei ole sellainen tällä hetkellä.

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Ai-van sa-ma joku Manninen. En pitänyt jätkästä viime kaudella muutenkaan. One trick pony noin karrikoidusti. Kerhon tyylisessä joukkueessa yhtä paljon haittaa kuin hyötyä. Itsekäs kuin mikä, ei erikoinen puolustussuuntaan. Good riddance. Oikein roolitetussa joukkueessa Mannisesta saa toki paljon irti. Kerho ei ole sellainen tällä hetkellä.
Tän oli pakko olla miina?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tän oli pakko olla miina?
Ihan tosissani kirjoitin. Ei mulla toki ole kuin muutaman pelin otos, mutta mun mielestä Manninen ei ole mitenkään korvaamaton. Ei se nyt ainakaan Kerhoa kantanut reppuselässä. Toistan: itsekäs kuin perkele.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan tosissani kirjoitin. Ei mulla toki ole kuin muutaman pelin otos, mutta mun mielestä Manninen ei ole mitenkään korvaamaton. Ei se nyt ainakaan Kerhoa kantanut reppuselässä. Toistan: itsekäs kuin perkele.

No jos jostain kaivavat potentiaalisen 40 pojon sentteri/laiturin ensi syksyyn mennessä, niin hyvä. Helppoahan tuo on kuin heinänteko.

Toivottavasti on ankka.

Ralph

Jäsen
No jos jostain kaivavat potentiaalisen 40 pojon sentteri/laiturin ensi syksyyn mennessä, niin hyvä. Helppoahan tuo on kuin heinänteko.
Niin ja Mannisen hinnalla. Jos haluaa hankkia varman 40 pisteen hyökkääjän, sen palkka on varmasti vähintään 200k. Mannisen palkasta en voi tietää, mutta veikkaan sen olevan puolet pienempi.

Jos jostain HPK löytää 100k palkalla 40 pisteen hyökkääjän, jolla on selvää potentiaalia ja parivuotienn soppari, niin ei hätää vaikka Manninen lähtisi.

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Kai Korpela ja kumppanit oli laittanut sinne soppariin, että Kerho hoitaa Sakelle kämpänkin Oulusta ja antaa kassillisen rahaa mukaan että poika pääsee paremmin alkuun.

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kai kerho samalla ilmoittaa kun Manninen lähtee että seuralegenda Hahl on saatu paikattua laastarilla siihen kuntoon, että oma poika on tehnyt sopimuksen ja ottaa Mannisen paikan ykkösen keskeltä. Kapasen polvi ei enää kestä pelaamista, ja vaikka kestäisikin niin päätä on alkanut jomottamaan tuo kerhon perseily siihen malliin että ei jaksa raapustaa nimeään enää paperiin.

M10

Jäsen

Älä nyt hyvä ystävä viitsi. Manninen on HPK:n ylivoimaisesti paras jääkiekkoilija.

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Patrik Lainekin on itsekäs kuin perkele.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Älä nyt hyvä ystävä viitsi. Manninen on HPK:n ylivoimaisesti paras jääkiekkoilija.
Joo, mutta siihen ei vaadittu kuin olla Paajasta parempi. Ja siinäkin kohtaa ylivoimaisuus on katsojan silmässä. Korostan nyt vielä sitä, että minusta Mannisella on ihan liikaa puutteita kokonaisvaltaisena kiekkoilijana, että olisi korvaamaton Kerhossa. Joku siinä vaan mättää mun silmissä.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tätä tuli pohdittua / pelättyä jo pudotuspelien aikana kun Manninen pelasi niin hyvin. Kerho ei ole niin tyhmä, they said. Ei mikään mikään seura tee niin tyhmää siirtoa, they said.

Ei niin... Vaan jotain vielä tyhmempää.

TJ MACKEY

Jäsen
Näin vakavalle asialle ei saisi nauraa, mutta allekirjoittaneella tuli kyllä totaalirepeäminen. Ei kai kukaan voi tuollaista sopimusta keksiä edes läpällä? HPK vie perseilyn aivan uudelle levelille.

Pennanen ja muu valmennus vaikuttaa lupaavalta ja osaavalta. Saa nähdä kuinka pitkään jaksaa seurata sirkusta vierestä.

Mitä seuraavaksi, Lahti saa palkan tuplana jos loukkaantuu?

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kävin leikkauksessa ja toipuminen oli hyvässä vauhdissa. Nyt pitänee ottaa aika reilusti sitten Panacodia.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Korostan nyt vielä sitä, että minusta Mannisella on ihan liikaa puutteita kokonaisvaltaisena kiekkoilijana, että olisi korvaamaton Kerhossa. Joku siinä vaan mättää mun silmissä.

Manninen on vielä sen verran nuori, että tuskin ollaan kaverin koko potentiaalia edes nähty. Kyllähän totuus on, että Manninen kun tuosta lähtee, lähtee samalla varmaan 80% Kerhon hyökkäyksen juonikkuudesta. Tuota on erittäin hankala paikata, kun talous on mikä on ja budjetissa on ilmeisesti liikkumavara varsin tiukilla. Tästä tietysti voi myös kiittää tuota tolkutonta määrää hankittua rosterintäytettä

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool
Mistä tuo Mannisen paluu Kärppiin huhu on saanut alkunsa ?
Tuo sopimuksen huhuiltu kärppäpykälä kuulostaa nimittäin niin absurdilta, että ei mitään rajaa.

Ralph

Jäsen
Vaikka Manninen ei olisi joukkueen tärkein vaan vaikka toiseksi tärkein tai kolmanneksi jne, niin onhan tuo iso paukku tässä tilanteessa. Joukkueen hyökkäys kaipaa isoja hankintoja, mutta niitä odotellessa uhkaa pelaajaa lähteä toiseen suuntaan.

Manninen - Kapanen - Puustinen
Lahti - Paajanen - Somervuori
Cornet - Palve - Koivisto
Turtiainen - Sillanpää - Keränen

TAI

Lahti - Paajanen - Somervuori
Cornet - Palve - Koivisto
Turtiainen - Keränen - Hopponen
Ruokonen - Sillanpää - Tuulola

Onhan noissa kahdessa hyökkäyskalustoissa hieman eroa.

M10

Jäsen
Joo, mutta siihen ei vaadittu kuin olla Paajasta parempi. Ja siinäkin kohtaa ylivoimaisuus on katsojan silmässä. Korostan nyt vielä sitä, että minusta Mannisella on ihan liikaa puutteita kokonaisvaltaisena kiekkoilijana, että olisi korvaamaton Kerhossa. Joku siinä vaan mättää mun silmissä.

Ei Manninen ole korvaamaton. 200-300k:lla saa varmasti yhtä hyvän jääkiekkoilijan.

Manninen oli viime kaudella Kerhossa ylivertainen kiekon kanssa. Kukaan ei pääse lähellekään jos mietitään kiekollista taitoa, tilanteiden luomista tai yv:n pyörittämistä. Kun noin puukätisestä jengistä lähtee moinen pelaaja, joka oli vielä edullinen, niin ollaan kusessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy