Ja maalissa on Jere Myllyniemi.Jauhetaan nyt sitten Paskaa siihen joukkueen julkistamiseen asti:
P. Paskalev - A. Paska - "Hampaaton Kanukki"
J. Paska - "Luuta"
Ok, ymmärrän mielipiteesi. Ilmeisesti ajattelet, että kun Manninen ja Paajanen pelasi niin hyvän kauden, niin ei niiden palkat voi olla noin paljon pienempiä kuin vaikka Somervuoren.En yleensä jaksa vaivata itseäni näillä palkkaspekulaatioilla, mutta tuohon on pakko tarttua. Ainakin omaan silmään tuo ei voi olla realistinen arvio.
Myös Manninen ja Paajanen yhden Somervuoren hinnalla? Ehkä tuo 150-180k tasokkaasta hyökkääjästä on realismia, mutta joku tuossa tökkii.. tosin ei mua haittaa, vaikka luvut olisivat 100% oikein.
Ja kun Paska suuttuu huutelevalle kannattajalle, lehdissä lukee "Paska hits the fan". Sori, en keksinyt huonompaa.
Se on aina kiva lukea, kun joku lähtee liikenteeseen posin kautta.Minä en Palvesta tiedä, mutta toi Pennanen on alkanut kevään mittaan ottamaan pattiin aina enempi ja enempi. Kerholla on muutenkin jo maine, täytenä itkijä-paska sakkina, aina junnuja myöten, niin siihen kyllä osuu toi Pennasen palkkaaminen aika perhanan hyvin.
..
Kerholla on muutenkin jo maine, täytenä itkijä-paska sakkina, aina junnuja myöten,
..
Mitenkäs sinä vääntäisit positiivista tuosta, että itketään lehdistötilaisuuksissa tuomareista, saati siitä puusilmäisyydestä, kun joukkue ottaa 50 ottelun runkosarjassa toiseksi eniten jäähyjä, sitä nyt ei ihan yhden tai kahden virheen varaan voi laskea, kyllä se tilasto vaan kertoo silloin totuuden. Mutta sinähän saat tulkita asiat miten haluat, en minä Pennasta ole tuominnut valmentamisen osalta, minua vain ärsyttää keskimäärin tuollaiset ihmiset, jotka syyllistää muut, ennemmin kuin pyrkii astumaan ulos siitä laatikosta ja miettii hetken. Toki voihan se olla, että tämä on Pennaselta ollut mediapeliä, minusta se on vain aika halpamaista sellaista.Se on aina kiva lukea, kun joku lähtee liikenteeseen posin kautta.
Palve kuulostaa taitoluistelijalta, mutta luisteluliigaahan tässä pelataan.
Mitenkäs sinä vääntäisit positiivista tuosta, että itketään lehdistötilaisuuksissa tuomareista, saati siitä puusilmäisyydestä, kun joukkue ottaa 50 ottelun runkosarjassa toiseksi eniten jäähyjä, sitä nyt ei ihan yhden tai kahden virheen varaan voi laskea, kyllä se tilasto vaan kertoo silloin totuuden.
..
Mitä näitä itkijöitä nyt on ollut tässä nykylätkäskenessä; Hannut Jortikka & Aravirta, Erkka Westerlund, Raimo Summanen ja Jukka Jalonen tulee mieleen ja viimeisimpänä listaan on näissä pleijareissa mainittu Lauri Marjamäki. Ihan kelpaa mulle tuohon listaan täydennyksenä Pennasen Antti - saa ottaa talteen muttei oo pakko.Mutta sinähän saat tulkita asiat miten haluat, en minä Pennasta ole tuominnut valmentamisen osalta, minua vain ärsyttää keskimäärin tuollaiset ihmiset, jotka syyllistää muut, ennemmin kuin pyrkii astumaan ulos siitä laatikosta ja miettii hetken. Toki voihan se olla, että tämä on Pennaselta ollut mediapeliä, minusta se on vain aika halpamaista sellaista.
Jokainen saa muodostaa omat kantansa asioista, minun kommenntini viittasi kyllä koko joukkueen toimintaan, ei vain valmentajiin. Tämä usein toki lähtee valmentajien toimintatavoista liikkeelle, sekä koko organisaation toimintamalleista, kun samaa on liitettävissä myös niihin junioreihin. Eikä se ole minulta pois, jos jonkun mielestä se on jotenkin positiivinen asia, minä vain en jaa samaa käsitystä. Eikä minusta se, että muut perseilee, tarkoita että itsekkin tarvisi perseillä. Varsinkin kun tuollaisella maineella tuottaa itselleen enempi hallaa kuin hyötyä.Mitä näitä itkijöitä nyt on ollut tässä nykylätkäskenessä; Hannut Jortikka & Aravirta, Erkka Westerlund, Raimo Summanen ja Jukka Jalonen tulee mieleen ja viimeisimpänä listaan on näissä pleijareissa mainittu Lauri Marjamäki. Ihan kelpaa mulle tuohon listaan täydennyksenä Pennasen Antti - saa ottaa talteen muttei oo pakko.
Pedataanko tässä nyt jotain uutta vääntöä tuleviksi vuosiksi, jos peli lähteekin kulkemaan, niin voidaan vääntää tuomarilinjoista ja niiden arvostelusta? Luulen ettei päästä out of the box.
Tuo on tietysti valitettavaa. Ilmeisesti Henriksonin Hannu ja Favorinin Timppa ainakin on sitten saanut tästä organisaatiosta jossain välissä jotain lokaa, eikä miesten muisti ole lyhyt...Jokainen saa muodostaa omat kantansa asioista, minun kommenntini viittasi kyllä koko joukkueen toimintaan, ei vain valmentajiin. Tämä usein toki lähtee valmentajien toimintatavoista liikkeelle, sekä koko organisaation toimintamalleista, kun samaa on liitettävissä myös niihin junioreihin.
Totta toki tuo, että jatkuva natkutus on turhaa. Itsekin toivon, ettei lähde tuolle linjalle. Malttamattomana sitä jo odottelee ensi kautta, kun saataisiin joukkue tietoon. Tavallaan oletan, että Pennanenkin pääsee siihen ikään kuin alusta, kun onhan tää sillekin eka kerta Liigaa ykkösenä. Kaikki vanha "paha" pyyhkiytyy muistoista pois.Enkä minä mitään ole pedannut, kunhan vain alkoi ärsyttämään toi Pennasen ulina aivan naurettavuuksista. Ihan saa kukin vapaasti taaplata tyylillään ja ei siinä, minusta joskus on myös sille kritiikille paikkansa, mutta tuollaiset lauseet kuten Pennasen, että kokoajan on sorsittu, kun toiseksi eniten jäähyjä runkosarjassa ja kuitenkin liikenteessä varmaan Mestiksen parhaalla materiaalilla, niin on sitä luokkaa, että vähän arveluttaa millanen jamppa sieltä sitten tuleekaan.
Enkä minä mitään ole pedannut, kunhan vain alkoi ärsyttämään toi Pennasen ulina aivan naurettavuuksista. Ihan saa kukin vapaasti taaplata tyylillään ja ei siinä, minusta joskus on myös sille kritiikille paikkansa, mutta tuollaiset lauseet kuten Pennasen, että: − "Miten se voi mennä noin? Alan oikeasti epäillä, kun se jäähytasapaino on ollut koko kauden ajan noinpäin. Me ollaan saatu koko sarjassa toiseksi eniten kakkosia. Miten sinä vittu selität sen.", kun joukkueella toiseksi eniten jäähyjä runkosarjassa ja kuitenkin liikenteessä varmaan Mestiksen parhaalla materiaalilla. On kommentti sitä luokkaa, että vähän arveluttaa millanen jamppa sieltä sitten tuleekaan. Edelleen se koko perhanan runkosarja on sellanen määrä pelejä, että kyllä ne tilastot nyt vaan kertoo sen totuuden. Tai toki jos joku haluaa uskoa, että siellä systemaattisesti tuomarit päättää kopissa ennen joka matsia, tai jossain kauden alussa, että "tänä vuonna sit Jukureille annetaan jäähyjä hih hih", niin saa vapaasti uskoa ja kannattaa ostaa kaupasta lisää foliota hattuja varten.
Jos sinä oikeasti kuvittelet, että tuolla dumarit lähtee "tasoittelemaan" peleissä, eivätkä vihellä rikkeitä, niin ihan vapaasti saat tällä tavalla uskoa jatkossakin. Minusta se kyllä kertoo enempi ihan muista asioista kuin tuomarien ja otteluvalvojien tasosta, jos tälläisten ajatusten kanssa on liikenteessä. Silloin ei kauheasti kannata tuomareista huudella yleensäkkään missään, edes kaverien kesken saunassa, jos oma käsitys tuomarien puolueettomuudesta on tuolla tasolla. Vai että oikein tasoitellaan. Kerhokin varmaan viimekaudella oli ihan sysipaska, kun tuomarien piti tasoitella ja antaa vastustajille jäähyjä. Pelsut siis voittaa tänävuonna kultaa, kun niiden 252 kakkosta oli ylivoimaisesti kovin määrä ja täten he olivat niin ylivoimaisia, että tuomarit tasoitteli, Ilves tulee hopealle ja SaiPalle pronssia.Oletko sina sitten seurannut Mestista enemmankin, kun voit sanoa suoralta kadelta Mestis valmentajan puheet vaariksi? En usko. Toisekseen minakin voin sanoa samalla mutulla kuin sinakin, etta aika erikoista on etta selvasti Mestiksen paras jengi on ottanut toiseksi eniten kakkosia sarjassa. Eikos parempi ja hallitsevampi jengi yleensa ota vahemman kakkosia, nain loogisesti? Ehka siella on tasoiteltu tietamattaan, kun Jukurit on ollut niin ylivoimainen? Yhta selva logiikka minun mielestani on omissa pohinnoissani.
Jos sinä oikeasti kuvittelet, että tuolla dumarit lähtee "tasoittelemaan" peleissä, eivätkä vihellä rikkeitä, niin ihan vapaasti saat tällä tavalla uskoa jatkossakin. Minusta se kyllä kertoo enempi ihan muista asioista kuin tuomarien ja otteluvalvojien tasosta, jos tälläisten ajatusten kanssa on liikenteessä. Silloin ei kauheasti kannata tuomareista huudella yleensäkkään missään, edes kaverien kesken saunassa, jos oma käsitys tuomarien puolueettomuudesta on tuolla tasolla. Vai että oikein tasoitellaan. Kerhokin varmaan viimekaudella oli ihan sysipaska, kun tuomarien piti tasoitella ja antaa vastustajille jäähyjä. Pelsut siis voittaa tänävuonna kultaa, kun niiden 252 kakkosta oli ylivoimaisesti kovin määrä ja täten he olivat niin ylivoimaisia, että tuomarit tasoitteli, Ilves tulee hopealle ja SaiPalle pronssia.
Kaikista eniten vituttaa suoraan sanoen, etta kyseisen kommentin perusteella tuomitset Pennasen. Jos on noin herkasti tuomitsemassa niin saa tuomita aika helvetisti kovia valmentajia, mukaan lukien meidan vapahtajamme Jalosen Jukan. Tuo oli oikeasti jopa helvetin kesya puhetta valmentajalta.
Olet täysin asian ytimessä.Samalla tavalla kun nimim. BlackWolf luulee Pennasen olevan tuomareista valittava itkijä, niin minäkin luulen että kys. nimimerkki on täydellinen idiootti, kun hän sellaista luulee yhden yksittäistapauksen perusteella. Näin ne ennakkoluulot syntyy.
Jos kyseisen henkilön viestit eivät sisällä muuta kuin pelkkää höpöhöpöä, niin sitten vain profiilista valinta "Älä huomioi". Pysytään itse asian ja aiheen kommentoinnissa, ei nimimerkkien.Olet täysin asian ytimessä.
Ko. nimimerkiltä tekstiä kyllä tulee, mutta sisältö on pelkkää höpöhöpöä. Ei kannata välittää herran(?) jorinoista.
Älä huoli, hän löytyy jo "älä huomio"-listalta.Jos kyseisen henkilön viestit eivät sisällä muuta kuin pelkkää höpöhöpöä, niin sitten vain profiilista valinta "Älä huomioi". Pysytään itse asian ja aiheen kommentoinnissa, ei nimimerkkien.