Porukka vähenee ja pidot senkun paranee. Sanotaanko näin.
Pääasia on, että säästetään.
Tosin nyt taas säästetään väärästä paikasta, minun mielestäni.
Täällä on niin paljon kaikentyylistä viestittelyä, että vaikea enää tunnistaa missä puhutaan tosissaan. Tuota. Voooihan tätäkin mieltä olla Kerhon tilanteesta ja siis, posin kautta... *yläpeukku*HPK:n tilannehan näyttää itseasiassa varsin kelvolliselta. Alakerta on miestä vaille valmis ja hyökkäyskalustoon on rutkasti pelimerkkejä käytössä. Ensi kaudella on luistimilla ainakin totaalisesti uudistettu joukkue. Ja se on viime kauden paskahousuilun jälkeen ainoa oikea tapa toimia.
Se mitä olen näissä Kannattajien asioiden yhteydessä nähnyt kumpaakin ns. töissä niin Laamasesta on kyllä jäännyt ihan positiivinen kuva, mutta Savolainen vaikka mukava kaveri onkin niin hänen roolinsa/tarpeellisuutensa on jäännyt hieman pimentoon.On se hyvä, että on edelleen Savolainen ja Laamanen. Heillä on kovat näytöt markkinoinnin osalta.
Boldasin tuon olennaisen sanan ja vastaan siihen, että ei päästetty vaan kyllä ihan itse ilmoitti eroavansa. Ja siihen pitäisikö ostaa osake vastaan, että kyllä koska itse ajattelen niin, että nyt pitää antaa tukea logolle jos koskaan, koska ei se Kerhonkaan johtoporras ikuinen ole.Jos tämä on nyt totta niin on Kerholla kyllä hyvin pullat uunissa. Ihan hyvä päästää pelaajakoordinaattori pois tässä vaiheessa joukkueen rakentamista, vaikuttaa valmiilta joukkueelta jo. Kerhon viestittäminen ja markkinointi on muutenkin ollut viime aikoina suhteellisen hyvää, että jonkinlaiset bonukset olisi varmasti paikallaan niille henkilöille, jotka ovat onnistuneet tämän positiivisen hypen joukkueen ympärille. Nyt voin sanoa, että odotukset ensi kauteen on aivan äärimmäisen korkealla. Pitäsköhän tota ostaa pari osaketta?
Ja tyhmintä tässä on se, että jos hänen paikalleen ei etsitä uutta kaveria. Kyllä nykypäivänä pitää olla kaveri joka kiertelee pelejä katsomassa ja juttelee pelaajien kanssa ei se voi olla kauden aikana pelkästään valmentajan homma.
Ja tyhmintä tässä on se, että jos hänen paikalleen ei etsitä uutta kaveria. Kyllä nykypäivänä pitää olla kaveri joka kiertelee pelejä katsomassa ja juttelee pelaajien kanssa ei se voi olla kauden aikana pelkästään valmentajan homma.
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Olisihan se ihan kiva temppu, kun julkaisivat joka päivä (ma-pe) tällä viikolla yhden hyökkääjäsopimuksen.Huomenna julkaistaan taas uusi sopimus.
Ja siihen pitäisikö ostaa osake vastaan, että kyllä koska itse ajattelen niin, että nyt pitää antaa tukea logolle jos koskaan, koska ei se Kerhonkaan johtoporras ikuinen ole.