HPK kaudella 2015–2016

  • 298 238
  • 1 268

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tarviiko sitä huudella kun itse sen sanoit? Vainiolle luvattiin karkkirahoja jatkosta, lähti muualle kyselemään paikkaa ja joku muu haluaa maksaa Liiga pelaajalle, Liiga pelaajan palkkaa. Ei se ole sen kummallisempaa.

Ilman sarvia ja hamapaita, onko tämä sanonut näin jossain? Tulee vaan mieleen, että ei se välttämättä siitä tarjouksesta ole kiinni. Nyt vähän junnannut Vainiolla kehitys paikallaan ja voi olla ihan tarkoitushakuista hakea vähän uusia tuulia toisesta seurasta. Ei se nyt sen ihmeempää kuitenkaan ole, vaikka oma kasvatti onkin.
 

J.Petke

Jäsen
Vainio on todella jäänyt junnaamaan paikallaan ja mieluummin sitten nostetaan junnuista uusi kaveri, kuin lähdetään kilpailemaan huutokaupassa. Vainio ei ole millään muotoa korvaamaton, ainoa hyvä asia hänessä on oman kasvatin leima. Poika (näin miesten kesken) oli aika hukassa tällä kaudella.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vainio on todella hyva aihio. Valitettavasti hyokkaavia puolustajia ei voi olla liikaa olla. Tuulola ja Nikkila ajoi ohi viime kaudella ja sielta on tulossa junnuista Ventelaa ja Haarasta jne. Vainio on tyyppi esimerkki naista Kerho junnuista, jotka lahtevat: kovia vahvuuksia ja isoja heikkouksia. Vainio valaytteli ajoittain, mutta omanpaanpeli ei ollut Liigatasolla. A-junnut on finaaleissa ja B2-junnut taistelevat mitalipeleista, joten painetta tulee alhaalta pain.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ilman sarvia ja hamapaita, onko tämä sanonut näin jossain? Tulee vaan mieleen, että ei se välttämättä siitä tarjouksesta ole kiinni. Nyt vähän junnannut Vainiolla kehitys paikallaan ja voi olla ihan tarkoitushakuista hakea vähän uusia tuulia toisesta seurasta. Ei se nyt sen ihmeempää kuitenkaan ole, vaikka oma kasvatti onkin.
Mitähän sinä nyt tällä tarkoitat? Minun lähteistäni olen tälläisen viestin saanut, ihan samoista kuin Tuulolan 800€/kk tarjous tuli, sekä se että isä Tuulola lähti ovet paukkuen neuvotteluista kävelemään ja ilmoitti että kyllä niitä on tässä maassa muitakin joukkueita. En minä sen tarkemmin ala tälläisiä huutelemaan, uskoo ken haluaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mitähän sinä nyt tällä tarkoitat? Minun lähteistäni olen tälläisen viestin saanut, ihan samoista kuin Tuulolan 800€/kk tarjous tuli, sekä se että isä Tuulola lähti ovet paukkuen neuvotteluista kävelemään ja ilmoitti että kyllä niitä on tässä maassa muitakin joukkueita. En minä sen tarkemmin ala tälläisiä huutelemaan, uskoo ken haluaa.

Tarkoitan sitä mitä sanon, että onko perimmäinen syy siirtoon se raha, vai voiko olla jopa niin, että joku pelaaja kokee tarvitsevansa palkan lisäksi muitakin juttuja kehittyäkseen pelaajana?

Kai jääkiekkoilijat, etenkin nuoret ajattelevat välillä muutakin kuin rahaa. Mutta jos Vainio on näin sanonut, asia on näin. Ei siinä silloin mitään epäselvää ole. Sai enemmän rahaa muualta ja lähti, case closed.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tarkoitan sitä mitä sanon, että onko perimmäinen syy siirtoon se raha, vai voiko olla jopa niin, että joku pelaaja kokee tarvitsevansa palkan lisäksi muitakin juttuja kehittyäkseen pelaajana?

Kai jääkiekkoilijat, etenkin nuoret ajattelevat välillä muutakin kuin rahaa. Mutta jos Vainio on näin sanonut, asia on näin. Ei siinä silloin mitään epäselvää ole. Sai enemmän rahaa muualta ja lähti, case closed.
En minä tiedä mitä Vainio on sanonut, sinä ilmeisesti sitten tiedät, kerro nyt meille kaikille.

Nuori kaveri pelaa ekaa kertaa ehjän kauden Liigassa ja heti ne on lähdössä haisteleen uusia tuulia. :D
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Tänne ensi kaudeksi huhuttu Sakari Manninen pelaa tänään Kärppien ykkösen laidassa joten mielenkiinnolla kannattaa nyt seurata millanen kaveri on kyseessä.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En minä tiedä mitä Vainio on sanonut, sinä ilmeisesti sitten tiedät, kerro nyt meille kaikille.

Nuori kaveri pelaa ekaa kertaa ehjän kauden Liigassa ja heti ne on lähdössä haisteleen uusia tuulia. :D

Vainio oli lähtökohtaisesti 7-8 pakki, ja ilman loukkaantumisia ei olisi paljon pelannut. Kehitys polkenut paikalla , tehot minimaaliset eikä ole iso eikä fyysinen. Näillä tiedoilla ei niitä joista pidettävä kiinni kynsin hampain. Tusinatavaraa,jota liiga on täynnä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
En minä tiedä mitä Vainio on sanonut, sinä ilmeisesti sitten tiedät, kerro nyt meille kaikille.

Nuori kaveri pelaa ekaa kertaa ehjän kauden Liigassa ja heti ne on lähdössä haisteleen uusia tuulia. :D
Voi herran tähden. Sinä kerroit syyn lähteidesi mukaan olleen raha. Pohdin, voisiko syitä lähtöön hakea muustakin kuin palkkanauhasta. Pohdin, koska en tiedä, ei ole lähteitä tai en kaveria tunne.

Ilmeisesti ei ole muuta vaihtoehtoa olemassa kuin se, että Kerho maksaa aivan vitusti liian vähän suhteessa muihin. Pelaajien päätökseen valita tuleva seura vaikuttaa vain raha?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voi herran tähden. Sinä kerroit syyn lähteidesi mukaan olleen raha. Pohdin, voisiko syitä lähtöön hakea muustakin kuin palkkanauhasta. Pohdin, koska en tiedä, ei ole lähteitä tai en kaveria tunne.

Ilmeisesti ei ole muuta vaihtoehtoa olemassa kuin se, että Kerho maksaa aivan vitusti liian vähän suhteessa muihin. Pelaajien päätökseen valita tuleva seura vaikuttaa vain raha?
No kyllä tuo tyylisi oli varsin hyökkäävä. Tulit saman tien kimppuun vaatimaan minulta tietoja Vainion sanomisista ja heti aloit itse mutuilemaan että syy olisikin jossain muualla, kuin siinä ettei Kerho halunnut taaskaan maksaa omalle junnulleen kohtuullista korvausta. Jos sinulla olisi parempaa tietoa, niin voisin käytöksesi ymmärtää. Pelkän mutun valossa en todellakaan.

Siihen en ole ottanut pätkän vertaa kantaa mikä olisi Vainion todellinen hinta tai onko Vainio sellainen pelaaja josta tulisi pyrkiä pitämään kiinni. Olen vain todennut sen mitä tiedän asiasta.
 

Selostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En minä ainakaan keksi mitään syytä, miksi pelaaja jäisi mielummin Hämeenlinnaan, vaikka muualta tarjotaan parempaa palkkaa. Tai ehkä mahdollinen peliaika, mutta muuten ei mitään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No kyllä tuo tyylisi oli varsin hyökkäävä. Tulit saman tien kimppuun vaatimaan minulta tietoja Vainion sanomisista ja heti aloit itse mutuilemaan että syy olisikin jossain muualla, kuin siinä ettei Kerho halunnut taaskaan maksaa omalle junnulleen kohtuullista korvausta. Jos sinulla olisi parempaa tietoa, niin voisin käytöksesi ymmärtää. Pelkän mutun valossa en todellakaan.
Jep jep, vai kimppuun tultiin ja kaikkea. Tsemppiä sulle ja toivottavasti en vaatinut liikoja. Tässä on nyt oltava joku totaalinen väärinkäsitys, koska nämä sinun vastineet on hyvin erikoisia.
 

Pravda

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vainio oli lähtökohtaisesti 7-8 pakki, ja ilman loukkaantumisia ei olisi paljon pelannut. Kehitys polkenut paikalla , tehot minimaaliset eikä ole iso eikä fyysinen. Näillä tiedoilla ei niitä joista pidettävä kiinni kynsin hampain. Tusinatavaraa,jota liiga on täynnä.
Monesti seuranvaihto piristää kummasti. Toivottavasti Juusokin ottaa taas askeleen eteenpäin uudessa seurassa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuolla hitusen puhuttu Miettisestä ja Hahlistakin jokunen sana, joten ihan ajatusleikkinä mahtaisiko perunat riittää Miettiseen ja Hahliin, jos runko on muutoin kohtuu edullinen. Tosin sitten alkaa sentterit olemaan sinetöity ja hyökkäyspäähän ei mitään huikeaa olisi luvassa. Siinä olisi sitten sitä johtajuutta ainakin. Hahl nyt olisi optimaalinen kolmossentteri mutta kyllä tuo Kerhossa kakkosessakin menee. Pärjätään me Viedensky-Hahl-Paajanen-Jasu-Monto (Manninen?) viisikollakin. Olisi tuo nyt upgrade tämän vuotiseen kuitenkin, koska Paajanen nyt tuskin taantuu ainakaan viime vuoteen nähden ja tällä tasolla on jo hyvinkin kyvykäs kolmosen sentteri.

Miettinen-Viedensky-X
Arkiomaa-Hahl-X
Liedes-Paajanen-X/Salminen?
Vuoti-Jasu-Koivisto
Monto yms

Maalintekijät tuo huutaa näihin kärkiketjuihin ja Arkiomaa/Liedes/Vuoti vähän kehityksen mukaan ripoteltuna.

Tuulola-Niemi
Nikkilä-Saari
X-X
Haapanen, Haaranen

Profiilipakki sekä pari liigatason puolustajaa tarvittaisiin tännekin. Iso mutta Jyri Niemen kohdalla, koska siinä on tuo optio.

Myllyniemi-Järvinen

Pelottavaa, mutta näin nyt sitten kaiketi.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Jaahas sitä sai tänään muutaman kerran hierasta silmiä kun reskalla käveli vastaan Laamanen, Savolainen ja Ville Leino. Oli vähän sellainen what the fuck fiilis mutta kyllä se vaan Leino oli. Kysymys kuuluukin enään että pelaamaan vai sjoittamaan? Itse veikkaan jälkimmäistä.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Jaahas sitä sai tänään muutaman kerran hierasta silmiä kun reskalla käveli vastaan Laamanen, Savolainen ja Ville Leino. Oli vähän sellainen what the fuck fiilis mutta kyllä se vaan Leino oli. Kysymys kuuluukin enään että pelaamaan vai sjoittamaan? Itse veikkaan jälkimmäistä.

Mulle kävis kumpikin. Voihan se olla että esim. Jokerit ei ole valmis ottamaan riskiä hänen kanssaan (tai Jokereissa ei ole edes tilaa hänelle) ja Leino haluaa saada isoa vastuuta, jolloin vaihtoehtona on Liiga.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jaahas sitä sai tänään muutaman kerran hierasta silmiä kun reskalla käveli vastaan Laamanen, Savolainen ja Ville Leino. Oli vähän sellainen what the fuck fiilis mutta kyllä se vaan Leino oli. Kysymys kuuluukin enään että pelaamaan vai sjoittamaan? Itse veikkaan jälkimmäistä.
No olisit mennyt kysymään ja vähän voitelemaan miestä oranssiin nuttuun.
 

Naalinpaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeeenlinnan Pallokerho, Jon "Nasty" Mirasty
Jaahas sitä sai tänään muutaman kerran hierasta silmiä kun reskalla käveli vastaan Laamanen, Savolainen ja Ville Leino. Oli vähän sellainen what the fuck fiilis mutta kyllä se vaan Leino oli. Kysymys kuuluukin enään että pelaamaan vai sjoittamaan? Itse veikkaan jälkimmäistä.

V.Leino nähty myös omin silmin hetki sitten hallilla katselemassa mestoja Savolaisen ja Laamasen kanssa.
Korpela veti muutaman kerran täyttä ravia käytävällä, liekö kuulakärkikynä ollut kadoksissa?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Poltsarin liikenneympyraan heti joku feikki poliisinasu paalle ja puomi, jos sattuu Ville liian aikaisin lahtemaan, niin ohjaamaan saman tien takaisin.
 
Suosikkijoukkue
Kerhon Pallo, Capitals, Liverpool, Real Madrid
Onko poltsarin liikenneympyrän kipinävuorot jo jaettu? Mulle ei käy tänään, mutta huominen vapaa.

itse pääsen Pääsiäisenä pitkästä aikaa käymään Hämeenlinnassa niin voin ottaa pyhävuorot jos ei siihen mennessä ole mitään kuulunut. Poliisiasun tarvitsen kyllä lainaksi.

Nyt ei muuta kuin mainostamaan että "kyllä se Villekin sijoitti" ja sitä kautta raapimaan Kapasilta, Mietsuilta, Hietasilta ja kumppaneilta lisää pääomaa. Ja auta armias jos kyse onkin pelaajasopimuksesta niin voidaan sanoa että sijoitti konkreettisesti itsensä.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
No nyt on puskajussit päässy vihdoin kunnon jutun juurille... Muutama vuosi sitä onkin jo puskakyyläilyä harjoiteltu enemmän tai vähemmän huonolla menestyksellä.

Ei savua ilman tulta. Avaanko jo uuden viskipullon tän kunniaksi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös