Ullströmillä sopimus KHL-seuran kanssa, Repikillä ei ole sopimusta. Ainakin tällaista väittää eliteprospects.
Joo näin näyttää Ullströmilla olevan.
Ullströmillä sopimus KHL-seuran kanssa, Repikillä ei ole sopimusta. Ainakin tällaista väittää eliteprospects.
Järveläinen-Viedensky-Somervuori
Saarinen-Jalo-Vänttinen
Muutamia huomioita:En tiedä mistä johtuu, mutta itselläni on sellainen tunne, että Viedensky on se meidän kakkossena ja se ykkösen kaveri on vielä tuloillaan. Noh lähiviikot sen näyttävät.
X-X-Vihko
Järveläinen-Viedensky-Somervuori
Saarinen-Jalo-Vänttinen
Jasu-Paajanen-Koivisto
On pakko todeta, että saattoi olla ihan hyvä ratkaisu Kerholta odotella ja katsella rauhassa markkinoita ja sitä miten pelaajamarkkinat reagoivat tuohon KHL:n tilanteeseen.
Itse olen kovin tarkka kätisyyksistä, enkä usko että Kerho lähtee kolmella rightista muodostamaan ketjua. Puhe siis tuosta ylemmästä ketjusta.
Tähän samaan uskon. Ei Jasu tullut Kerhoon 3-4 ketjun paikkaa pitämään, vaan hakemaan selkeästi kiekollisempaa roolia ja vastuuta. Uskon myös Jasun siihen pystyvän, tai eihän se perkele ole mistään uskosta kiinni, Jasun on se paikka lunastettava, sen verran kapea on Kerhon kärki hyökkäyksessä. Jasu on yhdessä Saarisen, Somervuoren ja Paajasen kanssa Kerhon hyökkäyksen pelillisiä liidereitä.Juhani Jasu tuli HPK:hon keskushyökkääjäksi isomman roolin perässä. Vähän samalla tavalla kuin Matti Kuparinen lähti aikoinaan Ässien kolmosketjusta KalPan ykkösketjuun ja sieltä KHL:ään. Riippuu tietysti paljon myös pelaajakemioista, mutta luulen miehen saavan näyttöpaikan kakkosketjun keskeltä.
Fiksu ratkaisu, samaa näyttävät toteuttavan myös muut hieman rajallisilla resursseilla toimivat seurat. Itse kuulin, että Repik olisi menossa Pelsuihin. Repikissä olisi kieltämättä ollut hieman sellaista wanhan ajan värinää, hemmetin taitava ja laadukas tsekki.Janne Laukkanen kumppaneineen on tehnyt pienillä resursseilla mielestäni hienoa työtä joukkueen rakentamisessa. Juuri tämä päätös jättää paikkoja auki joukkueeseen kylmästi kesän yli on ollut loistava. Ja varmasti osittain tietysti myös pakon sanelemakin. Yritys on hankkia mahdollisimman hyvät viimeiset vahvistukset rajallisilla resursseilla. Toivottavasti natsaa.
Eliteprospects.com - Nicolas Ritz
Hpk:hon ollaan tuomassa Nicolas Ritz 22v sentteri Ranskan liigasta.
Pekka Mankila kertoili twitterissä, ja nyt ilmeisesti teki tuon jatkoajan uutisen.
Eliteprospects.com - Nicolas Ritz
Hpk:hon ollaan tuomassa Nicolas Ritz 22v sentteri Ranskan liigasta.
Pekka Mankila kertoili twitterissä, ja nyt ilmeisesti teki tuon jatkoajan uutisen.
Eiköhän tässä ole kyseessä kovempi arpa kuin toissa kaudelle Borna Rendulic. Reenataan, käydään Mestiksessä ja katsellaan, pääsiskö pelaamaan esim. loukkaantumissumassa. TPS:iin meni Lasch ja Nakladal, hiekkalaatikkolla vielä löytyy pelimiestä...Ei kyllä vakuuta Ritsa yhtään. Ranskan liigan pistepörssissä Janos Vasin ja Jouni Virpiön tasolla. Ei varmasti ole valmis ratkaisupelaaja vaan enemmän projektipelaaja, jonka kehittymiseen täytyy olla vahva usko.
Jos kuulemani huhut pitävät paikkansa niin ainakin yksi ehkä jopa kaksikin hyökkääjää tulee ennen kauden alkua sisään ellei isompi liiga vie välistä.
Dijonissa on ex-kerholainen Jarmo Tolvanen valmentajana. Hänenkin kanssa ollaan varmaan juteltu etukäteen? Luulisi, että Ranskan liigan parhaalla valmentajalla olisi jonkinlainen näkemys Ritzin mahdollisuuksista Liigassa. Oisko kaveri itse nimenomaan halunnut lähteä kokeilemaan kehittymistä ulkomailla ja siihen tarkoitukseen Kerho voi olla juuri sopivankokoinen seura. Kilpailua pelipaikoista luvassa, muttei mikään mahdoton tehtävä murtautua pelaavaan kokoonpanoon ja oikeasti onnistuessaan voi löytää itsensä Bornan tavoin vaikka ykköskentästä...
Koeaikasopimus kelpaa mainiosti!