HPK - Kärpät la 24.9.2005

  • 11 095
  • 77

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Rontti kirjoitti:
Minä nyt suostu ihan purematta nielemään tuota "Huonojen Purkujen Kerhoa". Vaikka jossain yksittäisessä ottelussa niistä monta kauhun paikkaa tuleekin, niin väitänpä silti että HPK ei pura kiekkoja yhtään sen huonommin kuin mikään muukaan joukkue.
Minä olen nähnyt Kerhon tämän kauden viidestä liigapelistä neljä. Joka perkeleen pelissä olen kiinnittänyt huomiota tuohon heikkoon purkupeliin. En väitä, että se olisi huonompaa kuin muiden porukoiden. Totean vaan, että se on ala-arvoista. Kärpät-pelissä se vieläpä korostui. Muuten Kerhon peliä katselee oikein mielellään tällä hetkellä.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
sopuli kirjoitti:
Tässä asiassa saisivat kerhon pakit ottaa mallia Jokelasta, joka pistää kiekon ränniin sellaisella voimalla, että viivapakilta lähtee käsi irti, jos yrittää sormiaan siihen laittaa.
Jokela on oppinut purut takuvarmasti kantapään kautta AHL:ssä.Canal+:ssan lätkälähetyksessä viimeviikolla Hakki Hagman kertoi hyvän jutun miten NHL:ssä jo silloin suhtauduttiin purkukiekkoihin ja kuinka niitä harjoiteltiin.Monta sataa kertaa lätkittiin purkuja kunnes miellytti valmentajaa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ossi kirjoitti:
Joka perkeleen pelissä olen kiinnittänyt huomiota tuohon heikkoon purkupeliin. En väitä, että se olisi huonompaa kuin muiden porukoiden. Totean vaan, että se on ala-arvoista. Kärpät-pelissä se vieläpä korostui.
Itse muistelen vaan että samaa asiaa toitotetaan joka ikinen kausi ja joka ikisen epäonnistuneen purkukiekon jälkeen. Ne onnistuneet sitten kuitataan vaan kevyellä päännyökäytyksellä ja kommentilla "noin se pitää purkaa". Ei ainakaan puhuta, että "tänäänpä purkukiekot onnistuivat hienosti".

Kärpät -pelissä purkukiekot epäonnistuivat normaalia useammin, siitä olemme samaa mieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös