flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti cobol
Ymmärrät asian joko tahallasi väärin tai sitten et ymmärrä sitä lainkaan. Rautalangasta: Heleniuksen osuus Lepistön ja Filppulan koskemattomuuteen viime kaudella on kiistaton. Jos on riittävän pätevä kuittaaja, kuitteja ei tarvita lainkaan. Näin se vaan menee ja on mennyt aina ennenkin.
Kyllä minä ymmärrän mitä sinä haet. Mutta minä en näe meillä tuossa aivan niin akuuttia ongelmaa kuin sinä. Ja ei Jokerit ole imagollisesti varsinaisesti mikään kuittivihko joukkue, ei ole koskaan ollut eikä sen mielestäni sellainen tarvitse ainakaan itse aloitteellisesti ollakaan. Eikä meidän lukuisat loukkaantumiset tällä kaudella johdu siitä että meidän pelaajia olisi ajeltu rumilla otteilla lasarettiin.
Viestin lähetti tuuski
Nokelaisen tapausta en kommentoi, koska en nähnyt, mutta melko yksin sinä mielipidettäsi puolustit, omasta leiristänne tuli silloinkin kommentteja tyyliin "rauhoitu nyt, saa niitä jokeripelaajiakin taklata".
Miten mä muistan että mä en suinkaan ollut yksin mielipiteineni tuossa tilanteessa vaan kyllä sen näki laitataklauksena moni muukin. Silti sinun mieleesi on siis jäänyt vain tuo meidän leiristä tullut demitran toteamus.
Viestin lähetti tuuski
Ilmeisesti "rapatessa roiskuu" sanonta ei ole Sinulle tuttu?
Tarkoittaako tuo sitä ettei näistä jutuista saa puhua, vai sitä että tarkoitus pyhittää keinot ?