HPK-Ilves 20.1.2004

  • 13 659
  • 137

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Raimo
Hyvin tyypillistä Lindgreniltä on mollata vastustajan pelaajia, etenkin syyllistämällä heitä törkeyksiin.

Yleensä myös tuomari on niin Ilveksen, kuin Tapparankin peleissä puolueellinen.

Muuten selostajana pidän herran tyylistä. Erittäin osuvia sanavalintoja ja selkeäkielistä sujuvaa puhetta. Maaleja tosin aina ei tahdo huomata, sillä Jarin tapoihin ei kuulu hehkuttaminen.

Kuten hieman arvelinkin, Tuulola ei yleensä rumia taklauksia viljele. Sen sijaan kovia ja puhtaita kylläkin.
Jos olisi olemassa anti-Daespoo -palkinto, se olisi tällä kertaa jaettu Raimolle. Hieno huomata, että joukossanne on voitetun pelin jälkeen maassapotkijoiden lisäksi myös vastustajaa kunnioittavaakin kaartia vielä jäljellä. Palautit uskoni Ilves-faneihin. Siitä kiitos.
 

raipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paikallismatsi

Tämähän on tosi hienoa. Käytyjen pelien ja täällä annettujen kommenttien perusteella Kerhon ja Ilveksen väliset ottelut alkavat olla kuumia kuin paikallismatsit. Tätä tarvitaankin elävöittämään sarjaa. Tappara-pelit eivät ihmisiä sytytä kuten ennen ja tämän takia mukava saada vaihtelua.

Tämä Leino-episodi ja siihen Kerhon kannattajien antamat kommentit vain lisäävät panosta. On aina ilo voittaa joukkue, jonka kannattajat esittävät sellaisia heittoja, mitä täälläkin on esitetty.

Kiitos Ilves siitä.

Niin ja kyllä naurattaa tämä tosikkomainen suhtautuminen HN:n kirjoituksiin, lukekaas niitä vähän ajatuksella. Cup-mestari-heitto oli hauska, mutta eikös sekin pitänyt ottaa viimeisen päälle tosissaan.
 
Viimeksi muokattu:

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän Ipa kai lähinnä paikallisvastustajaa HPK:lle on. Tappara on jotenkin aina ollut mun silmissä kalsea ja kasvoton. Ipassa on ollut enemmän karismaa. Ehkä siksi että joukkueiden pelityylit ovat olleet lähempänä toisiaan? Lahtelaiset ovat menettäneet uskottavuutensa jo vähintään 10 vuotta sitten, ei niitä voi vakavasti ottaa vaikka välillä tulisi tuurilla hyväkin kausi. Sorry vaan Päijät-Hämeeseen mutta kun se vaan on niin.

Ottaen huomioon kuinka estoitta ja täysillä Ilveksen fanit täälläkin muutamaa voittoansa tuulettavat HPK:sta, ei voi kuin todeta että nauttikaa nyt estoitta kun kerrankin voitte. Taitaa olla harvinaista herkkua:) 90-luvullahan Ilves oli HPK:n mielivastustajia Ässien ohella.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Rattlehead
Millos se viimeisin Suomen Cup pelattiin, kun ei ole viime aikoina tullut tutkittua noita lätkän lähdeteoksia sen pahemmin. Varmaan joskus 50-luvulla, että ei paljon tunnu nykypäivänä.


1970.

Hymiöt hiuksista v**tuun.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Peter Gabriel
ei voi kuin todeta että nauttikaa nyt estoitta kun kerrankin voitte. Taitaa olla harvinaista herkkua:) 90-luvullahan Ilves oli HPK:n mielivastustajia Ässien ohella.

Kauteen lähdettäessä Ilveksellä oli (ainakin) kolme kammoa.
Turkukammo, Rinkulakammo sekä hiljattain kehittynyt tapparakammo.
Kahdesta on päästy eroon, kolmannen hoidamme playoffeissa :)

HPK olkoon uusi paikallisvastustajamme,
tappara-pelit eivät enää sytytä niinkuin ennen.

Raimo, minulla on sellainen kuva että Linkku olisi Ilveksen miehiä, vaikka onkin tapparan pelejä selostanut ties kuinka kauan.
Itse koen pelin seuraamisen Linkun avustuksella vähintäänkin mahdottomaksi, lähinnä juuri tuon puolueellisuuden sekä huonon ulosannin takia.

Tälläistä oli kuulemma kuulunut Jokeri-pelissä.
"Toporowski takatolpalle ja SIELLÄ ON............................. Jantunen joka vispaa kiekon keskialueelle."
Uuh.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Paikallismatsi

Viestin lähetti raipe
Niin ja kyllä naurattaa tämä tosikkomainen suhtautuminen HN:n kirjoituksiin, lukekaas niitä vähän ajatuksella. Cup-mestari-heitto oli hauska, mutta eikös sekin pitänyt ottaa viimeisen päälle tosissaan.
Itse suhtaudun melko tosikkomaisesti HN:n kirjoituksiin, en ole niistä huumoria löytänyt. Vain ylimielistä perineet ja Raipe kunniaan paatosta. Toisaalta eipä ihme että en ole löytänyt huumoria koska olen niin sokea että en ole löytänyt myöskään kirjoituksistaan sanakaan Cup-mestaruudesta.

Tämähän on hieno tilanne. Molempien leirien mielestä itse ollaan hauskoja ja toiset tosikoita. Optimitilanne jännitteiden syntymiselle, mutta paikallisottelutunnelmasta ollaan kyllä kaukana. Harmi että Kerholla ei oikeasti ole paikallisvastustajaa. Siis sellaista että tunnelma olisi kiihkeä virtuaaliavaruuden sijaan siellä missä sen sitä kuuluu olla: jäähallissa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Minussa Ilves ei herätä oikein mitään tunteita ja tämän keskustelupalstan Ilves-kannattajien kanssakaan ei ole edes hauska väitellä, kun eivät jääkiekosta mitään edes ymmärrä. Ovatkohan ikinä jäähallissa käyneet. Epäilen...
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti raipe
Tämä Leino-episodi ja siihen Kerhon kannattajien antamat kommentit vain lisäävät panosta. On aina ilo voittaa joukkue, jonka kannattajat esittävät sellaisia heittoja, mitä täälläkin on esitetty.
Tästähän pitikin vielä kysyä! Eli, tekikö Leino siinä pelissä jotain, joka todistaisi Kerhon värvänneen miehen ensi kauden joukkueeseensa kaikkie muiden tahojen - Leino itse mukaan lukien - vastaisesti?

Minunkin mielestäni näitä keskusteluja on nyt hauskempi käydä kuin viime kaudella. Viime kaudella Ilves-leiristä erottuivat hyvät häviäjät huonoista, nyt hyvät voittajat huonoista. Tulokset ovat osittain odotettuja, osittain hämmentäviä.
 

Raimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jatketaan nyt vielä ketjua, vaikka pelistä jo pari päivää onkin.

Nimenomaan haluan korostaa sitä, että minusta Ilves-HPK pelit ovat jossain määrin paikallispelien tyylisiä. Varsinkin nyt, kun Tappara kohdataan peräti kahdeksan kertaa. Lisäksi HPK:n muutamana viime vuonna käyttämä hieno pelityyli, on herättänyt joukkueen kiinnostavuutta.

Ilves-HPK ottelut ovat huomattavasti keskitasoa kiinnostavampia!
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Rontti
Minussa Ilves ei herätä oikein mitään tunteita ja tämän keskustelupalstan Ilves-kannattajien kanssakaan ei ole edes hauska väitellä, kun eivät jääkiekosta mitään edes ymmärrä. Ovatkohan ikinä jäähallissa käyneet. Epäilen...

Tosi huono provoyritys. Olen pettynyt.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Viestin lähetti Rontti
Minussa Ilves ei herätä oikein mitään tunteita ja tämän keskustelupalstan Ilves-kannattajien kanssakaan ei ole edes hauska väitellä, kun eivät jääkiekosta mitään edes ymmärrä. Ovatkohan ikinä jäähallissa käyneet. Epäilen...

Viestin lähetti dude [/i]
Tosi huono provoyritys. Olen pettynyt.

En usko että kyseessä on provo. Kas Rontti ei vain tunnista jäähallia sellaisen nähdessään. Kerholassahan pelataan ladossa, joten ei ihme ettei ymmärrä ihmisten menevän kiekkopeliin kun he jonottavat Hakametsään .
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Stop the press, dude pettynyt hpk-kirjoittajaan!!!

Viestin lähetti dude
Tosi huono provoyritys. Olen pettynyt.
Hyvin näyttää osuneen kuitenkin. Etkä ole näemmä edes ainoa johon 'huono provo' upposi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös