Ollaanko nyt pelkästään kaikkitietävän Veikkajan tietojen armoilla, vai onko Simin tilanteesta kerrottu jollain muullakin (inside kenties...) sektorilla? Syystä tai toisesta elättelen edelleen toiveita...
Jo vain matkamme käy pikkujoulujuhliin Rinkulalle.Tarjoillaanko siellä vai pitääkö ottaa omat eväät?Pukeutuminen ei kai ole niin justiinsa mutta punainen on kuulemma tämän vuodenajan SE väri.Viestin lähetti Designer
Onko punapaitaisia Jatkoaikalaisia aikeissa saapua Rinkulaan perjantaina?
Mikä mikä mikä kumma?! Sakke ei ole pelannut vielä tällä kaudella yhdessäkään matsissa yhtä varmoin ottein, kuin Juuso. Antaa nyt hyvänen aika Juuson pelata, kun kulkee! Vaikka edellisessä matsissa tulikin dunkkuun, niin Juuso päästi vain yhden. Kaikki kunnia Sakelle, mutta se tuli viimeistään mestaruuskaudella '98 nähtyä, että Sakesta ei ikävä kyllä enää ole liigajoukkueen ykkösmaalivahdiksi. Korkeintaan luukkumieheksi ja pukukopin tsemppaajaksi.Viestin lähetti Janos
Vika matsi ennen joulutaukoa on ainakin HIFKille melko tärkeä. Jos Kaarela ja kumppanit tajuaa laittaa Saken maaliin niin IFK pärjää paremmin. Tätä mieltä olen minä! :mad:
Kumpaas päähän ne IFK-fanit aina menevätkään? Sikanäyttely siis löytyy.. :)Viestin lähetti Johannes
...vettiä, onko Hämeenlinnan hallissa istumapaikkoja. Kummassa päässä on kiinteä maatalousnäyttely. ;) ;) ;) ;)
Viestin lähetti Ice-hockey
Niin paljon kun HPK:n fanaattinen kannattaja olenkin, niin
Hifk-faneja voi lohduttaa sillä että ainakin edellinen Kerhon
kotiottelu Ässiä vastaan oli AIVAN hirveää katseltavaa.
Ei kyllä luistin kulkenut sitten senkään vertaa.
Siltikin positiivisena veikkauksena heitän 4-3.
(sais olla vaikka jatkoaikamaali niin HIFKikin sais
pisteen, enkö oo reilu?)
Viestin lähetti starcat
Sitä pelintasoa jolla viimeksi hävittiin Lukolle, on absoluuttinen mahdottomuus minkään muun joukkueen alittaa. Mikään mitä yritettiin ei tuntunut onnistuvan..... Joten se teidän pelinne jota edellä sanot hirveäksi niin uskallan väittää että se oli ainakin 100 kertaa parempaa peliä mitä meillä oli lukkoa vastaan...... Tosin sinun lopputulos veikkauksesi kaltaista tulosta olen tässä ruvennut itsekin toivomaan....:rolleyes: