Kun minä selvästi omaan vajaavaisen matematiikkapään tai en ymmärrä jääkiekosta hevon vattua (tämä ei yllättäne ketään) niin voisko joku selittää että miten tässä touhussa nyt voitettiin? Spangin palkka luullakseni luokkaa 150k, tästä on siis tässä vaiheessa kautta maksamatta (ymmärtääkseni) hieman alta puolet. Eli säästöä tuolla myynnillä tuli jotain 60 000€, joka siis on aikamoinen hyttysen paska valtameressä.
Tuohon päälle sitten riskialtis haku ameriikasta (ei se ilmaseks tule) ja yks pakki lisää Mestiksestä (sekään ei varmaan tuu ilmaseks). Niin siis oikeesti jonkun hassun kymmenen - kahenkytä tonnin takia tässä nyt sitten riskeerataan koko saamarin kausi ottamalla miehistöön täysiä kyssäreitä?
Ei Spang ollut hyvä, enää lopussa, mutta ainakin tiesi mitä sai ja Selin näytti silti mieheen luottavan. Joten ei vaan mee tää touhu mun jakeluun. Joku voinee selittää paremmin tän kuvion, mä kun luulin että niitä budjetteja ei ylitellä ja nolla/pinetä positiivista tulosta piti hakee sillä jollain 3600 yleisöllä ja ilman budjetoituja pleijareita...
Ei kai siellä saatana oo menty maksaan Miettis Analle ja Fehrille ziljoonia ja nyt sitten on taas ruskeet pöksyssä ja perunat loppu?