HPK 2012–2013

  • 819 145
  • 2 694

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Häh? Eiköhän tässä nyt viitattu siihen ikuisen seurauskollisuuden kuuluttamiseen eikä siihen onko kantanut joskus narripaitaa vai ei.
Mutta mä en vaan ymmärrä, miksi yhdessä lehtijutussa joku viisi vuotta sitten lipsahtanut lause "Suomessa HPK on minun joukkueeni" tms. jaksaa kalvaa ihmisiä vieläkin? Varsinkin kun tarkkaa sanamuotoa ei tiedä kuin toimittaja ja Hahl itse, jos hekään. Harmitti se jokerisoppari muakin silloin aikanaan. Onko kellään sitäpaitsi virallista tietoa siitä, tekikö Kerho sille edes konkreettista tarjousta, ja minkälaista? No pitäisihän sen silti pelata Kerhossa, kaikki muu on huorausta. Ihan vittu oikeesti.
 

J.Petke

Jäsen
Mutta mä en vaan ymmärrä, miksi yhdessä lehtijutussa joku viisi vuotta sitten lipsahtanut lause "Suomessa HPK on minun joukkueeni" tms. jaksaa kalvaa ihmisiä vieläkin? Varsinkin kun tarkkaa sanamuotoa ei tiedä kuin toimittaja ja Hahl itse, jos hekään. Harmitti se jokerisoppari muakin silloin aikanaan. Onko kellään sitäpaitsi virallista tietoa siitä, tekikö Kerho sille edes konkreettista tarjousta, ja minkälaista? No pitäisihän sen silti pelata Kerhossa, kaikki muu on huorausta. Ihan vittu oikeesti.

Kyllä mä olen sitä mieltä, että jos mennään tuollainen lause päästämään suusta (tuskin sitä toimittajakaan päästään keksi) niin sitten pitäisi hieman sen mukaan elää. Tämä ei tarkoita sitä etteikö voisi toisessa joukkueessa pelata mutta homman voi hoitaa tyylillä. Voi kertoa kuinka paljon pitää Hämeenlinnasta mutta haluaa silti vielä suomessakin ottaa vastaan uuden haasteen. Homma voitaisiin myös seuran osalta hoitaa siten, että kerrotaan faneille ettei rahat nyt tällä hetkellä riittäneet. Ei tää hei niin vaikeeta oikeasti ole.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Onko kellään sitäpaitsi virallista tietoa siitä, tekikö Kerho sille edes konkreettista tarjousta, ja minkälaista?

Virallisesta en tiedä, mutta ainakin puolivirallisia reittejä olen antanut itseni ymmärtää, että Kerhon tarjous oli n. puolet tai jopa alle siitä, mitä Jokerit tarjosivat, eli pähkinöitä. Voin taas toki olla väärässäkin, mutta luotto tähän lähteeseen on kova.

Tästä tulikin mieleeni myös toisessa ketjussa esille otettu sikakatsomon suhtautuminen. Tietysti en kenenkään muun C5-katsojan suulla voi puhua, mutta omasta mielestäni asiassa ei ole mitään ihmeellistä. Mielestäni "oma seura"-kommentti ja rahastus on aivan hyvä vittuilun aihe. Rahastahan se siirto sinne oli kiinni. Jos tarjoukset olisivat olleet euromääräisesti samanlaiset, niin kyllä Rixa Kerhon olisi niistä kahdesta valinnut. Ja ihan yhtälailla ainakin itselle on selvää, että mies otetaan avosylin vastaan, jos on tänne tullakseen. Voisin verrata tilannetta tavalliseen työelämään. Omasta duunipaikasta jäisi kaveri sapattivapaalle vuodeksi ja lupaisi lähtiessään tulla vuoden päästä takaisin. Jos vuoden päästä meidän firma tarjoaa samasta työstä 2500 oravannahkaa ja kilpailija 5000 oravannahkaa, niin ymmärtäähän sen nyt jokainen vähänkin ajatteleva, että kaveri menee kilpailijalle. En minä kaverisuhteita poikki laittaisi, vaan mielelläni kävisin edelleen iltakaljoilla kaverin kanssa. Ja edelleen yhtä varmasti vittuilisin "lupauksen" ja todellisuuden eroavaisuuksista.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mutta mä en vaan ymmärrä, miksi yhdessä lehtijutussa joku viisi vuotta sitten lipsahtanut lause "Suomessa HPK on minun joukkueeni" tms. jaksaa kalvaa ihmisiä vieläkin? Varsinkin kun tarkkaa sanamuotoa ei tiedä kuin toimittaja ja Hahl itse, jos hekään. Harmitti se jokerisoppari muakin silloin aikanaan. Onko kellään sitäpaitsi virallista tietoa siitä, tekikö Kerho sille edes konkreettista tarjousta, ja minkälaista? No pitäisihän sen silti pelata Kerhossa, kaikki muu on huorausta. Ihan vittu oikeesti.

Ihan vittu oikeesti joo sullekin vaan. Eivät tietenkään kaikki muualla pelaavat ole mitään maksullisia naisia, eikä itselläni ole mitään suuria kaunoja Hahlia kohtaan. Mutta onhan Hahl kuitenkin aika erityistapaus, vannonut kuitenkin Kerho-sydäntä jne, Tuulola esim. sen sijaan oli käynyt jo nuorempana pyörähtämässä Jokereissa. Eikä siinäkään vielä mitään että käy rahastamassa Narreissa, mutta kuten Jatke tuossa mainitsi, niin tämänkin olisi pystynyt niin halutessaan tekemään tyylikkäämmin. Mutta tyylinsä kullakin, eiköhän tämä kaikki unohdu siinä vaiheessa jos mies vielä joskus oranssiin pukeutuu.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
No ettikääs nyt edes se juttu, jossa Hahl vannoo sitä tuloa HPKhon. Päästään sitten oikein kunnolla spekuloimaan ja viilaamaan pilkun paikkaa. Itse en googlen ekalta sivulta tuollaista löytänyt.

Että silleen...
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Tuolla nyt vasta joku heitti Hahlista, ettei ikinä enää Kerhoon, johtuen siitä, että siirtyi narreihin pelaamaan. Hahl sanoi silloin ennen kun tuli narreihin, että ainoa joukkue jossa Suomessa pelannee on HPK. Näin ei sitten käynytkään, johtuen rahapulasta vai mistä? No en oikeasti tiedä, tuskin se rahasta oli.

En siltikään usko siihen, että Jokerit tulee olemaan viimeinen joukkue Hahlin uralla.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kyllä Riksa Kerhoon mahtuu vielä jäähdyttelemään kolmosnelosketjuun suht pienellä palkalla. Vähän niinkuin Toke aikanaan. Senkun kerää rahat Ilmalasta. Kuka meistä ei keräisi, jos ura on enemmän ehtoopuolella?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kyllä mä olen sitä mieltä, että jos mennään tuollainen lause päästämään suusta (tuskin sitä toimittajakaan päästään keksi) niin sitten pitäisi hieman sen mukaan elää. Tämä ei tarkoita sitä etteikö voisi toisessa joukkueessa pelata mutta homman voi hoitaa tyylillä.
Nimenomaan, sehän nyt ihan luonnollista, että kiekkoilja menee rahan tai vaikka jonkun omituisen mieltymyksen perässä sinne sun tänne, varsinkin kun HPK:n maksama palkka nyt vaan ei voi olla edes lähellä sitä mitä Jokerit voi parhailleen maksaa. Kyllähän tuota on vituttanut katsella narripaidassa ja ei voi väittää etteikö marraskuun kohtaamisessa Rinkelinmäellä iskemänsä maali ja tuulettelu ollut aika vitun oksettavaa seurattavaa. Ymmärrän kyllä hyvin, jos ei joku halua miestä Kerhossa enää nähdä, ei ole iso ikävä minullakaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllähän tuota on vituttanut katsella narripaidassa ja ei voi väittää etteikö marraskuun kohtaamisessa Rinkelinmäellä iskemänsä maali ja tuulettelu ollut aika vitun oksettavaa seurattavaa.
No kunhan muistaa tuuletella Kerho-paidassa tekemiään maaleja Areenalla ensi kaudella, kun Kerho hakee sieltä tapojensa mukaan helpot pinnat.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse en kyllä ymmärrä, miksi Hahl edes pitäisi tänne rontata. Kun joukkueessa on jo ensi kaudeksi Vänttinen ja Kiilholma vähän samankaltaisia duunarisenttereitä ja Paajasta täytyisi saada uralla eteenpäin.

Jos hyökkäyspäähän jotain vaaditaan, se on jälleen kerran sitä kärkiosaamista. Syvyyspelaajista se ei jää kiinni. Hahl ei ole mikään hyökkäyspesialisti eikä sellaiseksi muutu. Ja hintalappukin lienee kuitenkin duunarisentteriksi ainakin kohtuullisen kova kerhon talous huomioiden.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse en kyllä ymmärrä, miksi Hahl edes pitäisi tänne rontata. Kun joukkueessa on jo ensi kaudeksi Vänttinen ja Kiilholma vähän samankaltaisia duunarisenttereitä ja Paajasta täytyisi saada uralla eteenpäin.

Juurikin näin. Se, että kyseessä sattuu olemaan omaa perua oleva entinen NHL-hyökkääjä, ei tee miehestä automaattisesti pakkohankintaa. Kyseessä on kuitenkin varsin kallis mies, joka ei ole edes sen tyylinen pelaaja, jota rosterissa eniten tarvitaan. Näin ollen tähän olisi pakko sanoa legendaariset sanat: "Meillä ei ole juuri nyt käyttöä tämänkaltaiselle pelaajalle".
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hahlin kaltaiselle pelaajalle on käyttöä ihan kaikissa joukkueissa. Ja kotimaan liigassa hän mahtuu samaan rooliin ihan mihin tahansa jengiin. Se on eri asia, kohtaako kysyntä tarjonnan hinnan osalta.
 

Crank

Jäsen
JA:n raportissa Seliniltä sitaatti "- Lopussa nähtiin taas, että kaikki eivät välitä joukkueesta." Keihinkähän mahdollisesti viittaa..
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
JA:n raportissa Seliniltä sitaatti "- Lopussa nähtiin taas, että kaikki eivät välitä joukkueesta." Keihinkähän mahdollisesti viittaa..
Oli varmaan käynyt justaansa vessassa ja nähnyt naamansa peilistä, mikään muu ei voi selittää tuollaista sulamista vuosi toisensa jälkeen. Tuo kun oli jo SaiPassa lähes legendaarista tasoa, jotta aina tullaan rinnalle ja ohi. Sitä on aika saatanan turha syyttää pelaajia kun samoja ei siellä ole kuin kourallinen mutta meininki on aivan tasan tarkkaan sama.

En ymmärrä miten fanit jaksaa kusta hunajaa tuosta paskavalmentajasta. Ei se nyt ole mitään niin uskomatonta osoittanut tuolla penkintakana. Viitaluoma, Sallinen, Fehr ja huippu maalivahtivalmentaja taikoneet joukkueelle pinnoja. Muutama jätkä antaa AV:lla kaikkensa ja muut hiihdelleet ihan missä sattuu. Ei kauheasti hurraahuutoja pitäisi aiheuttaa, vaan faneille on riittänyt kun tuonut hieman erilaisen peli-ilmeen ja parin vuoden taaperruksen jälkeen kaikki on tyyliin "Selin on supervalmentaja"... Paskat.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
En ymmärrä miten fanit jaksaa kusta hunajaa tuosta paskavalmentajasta. Ei se nyt ole mitään niin uskomatonta osoittanut tuolla penkintakana.

Ei tässä nyt varmaan monikaan ole hunajaa pissinyt, vaikka alkukausi olikin todella lupauksia herättävä. Kylmä totuus (jota hiljaa pelättiin) alkaa pikkuhiljaa valjeta. Itellä jäänyt muutama viime peli väliin ja jää SaiPa-matsikin lauantaina, eikä oikeastaan edes harmita. Pikku tauko tekee hyvää penkkiurheilijallekin, ei sitä pomminvarmaa pitkän kaavan mukaista tappiota jaksa aina olla todistamassa.

Tuo Seniilin kommentti oli kyllä aika kysymyksiä herättävä, eikös tämä porukka ainakin ollut hyvällä joukkuehengellä ja joukkueelle taistelevalla asenteella varustettu? Tosiaan keihinköhän tuossa mahdollisesti viittaa?

Suvantovaiheitahan tulee joka jengille, mutta jotenkin tuntuu, että nyt ollaan vasta kohta saapumassa suvannon pohjalle. Fehrin lähtö vaikuttaa niin perkeleesti, kovin montaa kertaa ei mutulla Kerho ole viimeiseen 10-15 matsiin yli kolmea maalia tehnyt. Jotain tarttis tehdä vaikka ylemmän viivan päällä ollaankin. Sääleistä putoamiseen on enää 7 pojoa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Voi vittu teidän nega-niilojen kanssa! Kerho oli millin päässä runkosarjan nelostilasta ja te dissaatte valmentajaa aivan täysillä. Tolla materiaalilla pitäisi käytännössä tapella säälipaikasta eikä suorasta kotiedusta, kuten tällä hetkellä on tilanne. Haistakaatten vaikka Rönnin kalsarit.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Voi vittu teidän nega-niilojen kanssa! Kerho oli millin päässä runkosarjan nelostilasta ja te dissaatte valmentajaa aivan täysillä. Tolla materiaalilla pitäisi käytännössä tapella säälipaikasta eikä suorasta kotiedusta, kuten tällä hetkellä on tilanne. Haistakaatten vaikka Rönnin kalsarit.

"Like" jos tämä olisi Facebook.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Kerho oli millin päässä runkosarjan nelostilasta ja te dissaatte valmentajaa aivan täysillä. Tolla materiaalilla pitäisi käytännössä tapella säälipaikasta eikä suorasta kotiedusta, kuten tällä hetkellä on tilanne. Haistakaatten vaikka Rönnin kalsarit.

En nyt mitenkään halua viisastella ja olen samaa mieltä, että jos kauden alussa olisi sanottu, että ollaan pisteen päässä nelossijasta 40 pelin jälkeen, olisin kyllä mennyt nurkkaan hihittelemään. Mutta nythän tapellaan nimenomaan säälipaikasta samalla kun tapellaan kotiedusta, hermoja raastava tilanne. Ja saa kai sitä joskus vituttaa, kun tälläinen yleensä hyvähermoinen ihminen ja kannattaja, joka ei yleensä maatansa myy parin tappion jälkeen vähä kiehahtaa kun tyritään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mutta nythän tapellaan nimenomaan säälipaikasta samalla kun tapellaan kotiedusta, hermoja raastava tilanne. Ja saa kai sitä joskus vituttaa, kun tälläinen yleensä hyvähermoinen ihminen ja kannattaja, joka ei yleensä maatansa myy parin tappion jälkeen vähä kiehahtaa kun tyritään.
Mr. Glass half empty ;)

Kyllä mun on pakko myöntää, että eilen meni telkkari ja kone nanosekunnissa kiinni, kun Ikonen niittasi jatkoajalla. Kokeilin nyt aamulla, että vieläkö vituttaa ja kyllähän se edelleen on päällimmäinen tunne, vaikka kuinka yritän katsoa kokonaistilannetta. Ja se on tasaisen sarjan ansiota, että Kerho noista tötöilyistään huolimatta kolkuttelee edelleen suoran kotiedun porteilla. Menee viimeinen neljännes aika jännäksi tällä menolla. Jos multa kysytään, niin unohdetaan se laituri ja etsitään se peruspakki loppukaudeksi. Spangista ei saa kuin harmaita hiuksia. Tai jos saadaan vaihdettua Spang kelvolliseen pakkiin, otetaan se Vihkokin siinä tapauksessa, jos on edelleen tarjolla.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Voi vittu teidän nega-niilojen kanssa! Kerho oli millin päässä runkosarjan nelostilasta ja te dissaatte valmentajaa aivan täysillä. Tolla materiaalilla pitäisi käytännössä tapella säälipaikasta eikä suorasta kotiedusta, kuten tällä hetkellä on tilanne. Haistakaatten vaikka Rönnin kalsarit.

Eli huolestunut ei saa olla näistä johtoasemien menetyksistä ja maalinteko-ongelmista? Väärin huolestuttu.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kyllä minua vituttaa ainakin, varsinkin kun taisi olla Selinin joukkueen sulaminen vol. 125. Jos yhden valmentajan joukkue sulaa vuodesta toiseen samalla tavalla, niin jossain on vikaa kaverin pelikirjassa. Vaikka joukkue johtaisi sarjaa, mutta joka kolmannessa pelissä 2 maalin johto sulaa päätöserässä, niin siltikin vituttaisi, varsinkin kun tuntuu olevan saman valmentajan tiimi joka näin tekee ja luulisi jo oppivan. Joukkueen tavoite on sääliplayoff paikka, mutta kannattaa katsoa, että 11. sijalla oleva Ässät on vain 7 pisteen päässä. Jos joukkue valahtaa vielä ulos sääliplayoff otteluista näillä otteilla, niin se on ainakin minulle karmaiseva pettymys. Joukkueen säännöllinen housuunpaskominen on vähän kuin jos Teräsmiehellä olisi kaksi tehtävää samanaikaisesti, joihin molempiin Teriksen kyvyillä kerkeisi pelastushommiin, mutta mies käy hoitamassa vain toisen tehtävän. Vaikka Teris hoiti homman hyvin, niin kansa ei hurraa, kun Teris olisi voinut hoitaa molemmat.

A-P Selin on ammattilaisvalmentaja, mutta jos meinaa olla hyvä valmentaja niin hänen täytyisi tämä iso ongelma ratkaista. Jos taas Kerho valahtaa ehkä jopa säälien ulkopuolelle, niin ei tarvitse enää miettiä vastausta kysymykseen: "Johtuiko SaiPan pitkä playoffien ulkopuolinen taival A-P Selinistä?". Nyt on Atulla paikka näyttää onko hän ylemmän keskikastin, tai jopa liigan kärkivalmentajia, vai sitten ihan peruslaatuinen alemman keskikastin valmentaja.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Sen verran voisi heitellä tänne arvailuja, että Ässissä erittäin hyvin ja tehokkaasti esiintynyt, mutta kymmenen ottelun sopimuksensa tällä viikolla päättänyt Dragan "Ruotsin Raipe" Umicevic on kuulemma saanut loppukautta koskevan tarjouksen myös joltain toiselta liigaseuralta kuin vain Ässiltä. Tuli vain mieleen että mahtaisiko Kerho olla tuo toinen joukkue, on ainakin mielestäni yksi aivan potentiaalisimmista vaihtoehdoista, nyt varsinkin Fehrin lähdön vapautettua rahavaroja käyttöön. Ja hyökkäyspään haku on taatusti muutenkin päällä..
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Useampi SaiPan pelaaja ihmetteli Selinin aikana sitä, että jos johdetaan kahden erän jälkeen niin kolmanteen ei lähdetä tekemään vielä yhtä ja lyömään luu kurkkuun, vaan "tätä ei hävitä". Jos toinen pelkästään puolustaa, niin kyllä lähes mikä tahansa joukkue tekee sen yhden maalin ja jatkoajalla ollaan. Mutta ei jääty ilman pisteitä. SaiPalla meni play-off paikka nimenomaan näihin jatkoaikoihin menetettyihin pisteisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös