HPK 2012–2013

  • 818 473
  • 2 694

Ralph

Jäsen
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Aika jännä, että Marko Tuulola menettää kapteeninarvonsa juuri sopivasti ennen uran päättymistä.

Kun Viitaluoma on kapteeni, varakapteenit lienevät Tuulola ja Piispanen, Vänttinen tai Luomala.
 

d2uce

Jäsen
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Aika jännä, että Marko Tuulola menettää kapteeninarvonsa juuri sopivasti ennen uran päättymistä.

Tässä ei kannata varmaan alkaa mitään piruja maalailemaan seinälle. Mistään valtataistelusta ei ole kyse.
 

mr.Zou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota, Florida
Tässä ei kannata varmaan alkaa mitään piruja maalailemaan seinälle. Mistään valtataistelusta ei ole kyse.

Niimpä. Eiköhän tässä haeta vain jatkuvuutta, koska Viitaluoman sopimus loppuu vasta 2015. Omasta mielestäni hyvä ratkaisu.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Eiköhän Tuulolalta ole kysytty sekä johdon, että Viitaluoman toimesta. Tuuski on A, samoin kuin Vänttinen, veikkaan minä.
 

Vele

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Leijonat
Eiköhän Tuulolalta ole kysytty sekä johdon, että Viitaluoman toimesta. Tuuski on A, samoin kuin Vänttinen, veikkaan minä.

Itse veikkaan Vänttisen tilalle Kiiholmaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tykkään Kerhon uudesta peliasusta. Varsinkin tuo musta väri, mitä siihen on lisätty, sopii peliasuun hyvin. Ja tietysti ihan loistavaa, että kattilapäästä päästiin eroon vieraspaidassakin.
 

J.Petke

Jäsen
Tykkään Kerhon uudesta peliasusta. Varsinkin tuo musta väri, mitä siihen on lisätty, sopii peliasuun hyvin. Ja tietysti ihan loistavaa, että kattilapäästä päästiin eroon vieraspaidassakin.

Kieltämättä paidat ovat hienot. Ainoa asia mikä minua häiritsee on ne valkoiset osat siinä hihojen kyljessä. Ne kun olisivat vielä muuttaneet mustiksi olisi paidasta tullut vieläkin hienompi.

Hieno väri tuo oranssi, kerrassaan.
 

Rolli92

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kai tää siitä kertoo että uudet äijät on sopeutunut jengiin hyvin kun arvostusta ropisee?
Ei siinä, mulle melko se ja sama ketkä siellä tuomareille käy niitä syöttöpinnoja vaihtamassa.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Kai tää siitä kertoo että uudet äijät on sopeutunut jengiin hyvin kun arvostusta ropisee?
Ei siinä, mulle melko se ja sama ketkä siellä tuomareille käy niitä syöttöpinnoja vaihtamassa.

Ainakin itselle tästä välittyy kuva erittäin esimerkillisestä kapteenistosta, sen mitä tuosta Amur pelistä huomasi. Vänttinen ja Aarnio kovalla yrityksellä luovat varmasti henkeä porukkaan. VV taas on selkeä joukkueen ykköshahmo joka on tällä hetkellä seuran pelillinen johtaja ja tärkeissä paikoissa kaikki katsovat häneen.

Aiemmin oli puhetta kapteenistosta puhuttaessa jatkuvuudesta, Tuuski varmaan itse halunnut siirtyä kapteenistosta pois "one more year Teemu"- tyyppisen uran tarkastelun kannalta?
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Aiemmin oli puhetta kapteenistosta puhuttaessa jatkuvuudesta, Tuuski varmaan itse halunnut siirtyä kapteenistosta pois "one more year Teemu"- tyyppisen uran tarkastelun kannalta?

Niin tai sitten vaan joukkue on valinnut kapteeniston ja tuuski ei kuulu siihen. Ei Tuuski nyt ole oikeasti mikään järjen jättiläinen ja pelillinen identiteetti. Se on vaan hönö - Tuuski, joka ei lopeta edes koskaan.. Tietysti arvostettu on, mutta ei ehkä vakavasti otettava kapteenistossa.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Niin tai sitten vaan joukkue on valinnut kapteeniston ja tuuski ei kuulu siihen. Ei Tuuski nyt ole oikeasti mikään järjen jättiläinen ja pelillinen identiteetti. Se on vaan hönö - Tuuski, joka ei lopeta edes koskaan.. Tietysti arvostettu on, mutta ei ehkä vakavasti otettava kapteenistossa.

Joo kyllä vain tottahan tämäkin. Ja kaikki vaikuttaa kaikkeen, uudet pelaajat ja uusi valmentaja.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Joo, sellainen sitten tuo kapteenisto. Hyvä tuo on, ei siinä mitään. Ihme tietysti, kun Tuulola ei siellä ole, mutta sama tuo minulle.

On kyllä oikeasti mahtavaa, kuinka paljon hehkutettu taisteleva ilme ja taisteleva joukkue todellakin vaikuttaa siltä, että tuumaakaan ei anneta periksi. Montako kertaa tulevalla kaudella A-kapteeni lentää ulos? Heh.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Montako kertaa tulevalla kaudella A-kapteeni lentää ulos? Heh.
Epäilenpä, että jokusen kerran tietyt puusilmät pistää miehen ulos puhtaasta ja kovasta taklauksesta! Mutta toisaalta, niillä taklauksilla on positiivista vaikutusta enemmän, kun taas edelliskausien A-kapu otti joka pelissä tyhmän koukun tms. ja usein turhautuessaan itseensä pelin kriittisillä hetkillä näitä otettiin sitten todella pahoihin saumoihin.
 

Kennedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Noutajat
Yllätyin että Tuuskia ei valittu kapteenistoon, tosin positiivisesti. VV:n valinta ei yllätä kapteeniksi, mutta Aarnion ja Vänttisen valinta on todella hieno homma. Tällä kaudella meillä on jäällä esimerkillä johtavia pelaajia, sillä varakapteenit tuskin suoristavat selkäänsä kovin helposti.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Kovalla Tunteella sitähän se toimisto mainostaa ja se näkyy kapteenistossa. Vänttinen, Viitaluoma ja Aarnio ovat varmasti se oikea valinta, koska kaikki ovat miehiä jotka antavat aina kaikkensa sille logolle rinnassa ja mitä Tuulolaan tulee niin ei Tuuski sitä kirjainta tarvitse jotta saisi arvostusta kopissa.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aamun Häsa tiesi, että Arsin polvi vain venähti ja mies palaa ensi viikolla jäälle.
 

Crank

Jäsen
Etukäteen vähän ounastelin, että Aarnio saattaa saada A:n rintaansa. Paljon samaa Kolehmaisen kanssa, ei ole niitä ykköspistemiehiä, mutta on kova tekeen töitä ja taklaa kovaa. Yksi tykkää tästä.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän tässä maalivahtipeluutuksessa on ollut tietty haju ilmassa ja kun ollaan rehellisiä niin Pesonen/Saros kaksikko on niin lupaavia että heihin pitää luottaa, vaikka riskilläkin . Tiedossa on high reward hyvin pian.

Mielenkiintoista olisi tietää onko uusi mv-valmentaja todennut tilanteen vai Järä itse ei ole tyytyväinen, jos on huomannut jäävänsä heti kättelyssä kakkoseksi.

Jenkkipakki kuulostaa lupaavalta, mutta toivon että ei ole pelkkä lupaus vaan omaa näyttöä Euroopasta/kovan AHL-NHL kokemuksen. Sitten vielä lakua rosteriin niin hyvältä näyttää.
 

Ralph

Jäsen
Tuleeko jenkkipakki ja onko Mika Järvinen jäämässä Kerhoon? Mielenkiintoisia aikoja.

Niin, lisätietoa tästä olisi kiva saada kun edes jotain uskallat kertoa. Minne Järvinen menisi, Venäjällekö? Ja minkalainen jenkkipakki sieltä tulisi, joku AHL-jyrä riskihankintana vai joku ennenkin Eurooppaa nähnyt tai valmiiksi tuttu, tyyliin David Schneider?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tuleeko jenkkipakki ja onko Mika Järvinen jäämässä Kerhoon? Mielenkiintoisia aikoja.

Onko tämä nyt ihan sun omaa spekulointia, vai onko tälle olemassa jotain pohjaa?
Olis ihan mukava tietää edes vähän lähteitä näille huhuille. Älä pidä meitä hulluja jännityksessä, vaan avaa lähdettäsi edes hiukan.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Mika Järviseen liittyvä juttu on ihan omaa spekulointia. Järvinen ei ole pelannut ainuttakaan harjoitusottelua tähän mennessä ja ei tainnut olla esim. Lappeenrannassa edes luukkua avaamaassa? Toki voi olla joku loukkaantuminen.

Puolustajatilanteesta kuulin juttua suht luotettavasta lähteestä. Mitään nimeä tai varmuutta asialle ei käsittääkseni vielä ole.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Päivän Kaupunkiuutisissa on mainittu, että Järvisellä oli viime viikonloppuna niskajumia ja se esti torjumisen.

Ben_D:lle vielä mainitsen, että oli Järä ensimmäisessä ottelussa ainakin merkitty luukkua aukomaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös