Nyt se on sitten julkista: Ville Viitaluoma on HPK:n kapteeni kaudelle 2012-13.
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Aika jännä, että Marko Tuulola menettää kapteeninarvonsa juuri sopivasti ennen uran päättymistä.
Tässä ei kannata varmaan alkaa mitään piruja maalailemaan seinälle. Mistään valtataistelusta ei ole kyse.
Eiköhän Tuulolalta ole kysytty sekä johdon, että Viitaluoman toimesta. Tuuski on A, samoin kuin Vänttinen, veikkaan minä.
Tykkään Kerhon uudesta peliasusta. Varsinkin tuo musta väri, mitä siihen on lisätty, sopii peliasuun hyvin. Ja tietysti ihan loistavaa, että kattilapäästä päästiin eroon vieraspaidassakin.
Kai tää siitä kertoo että uudet äijät on sopeutunut jengiin hyvin kun arvostusta ropisee?
Ei siinä, mulle melko se ja sama ketkä siellä tuomareille käy niitä syöttöpinnoja vaihtamassa.
Aiemmin oli puhetta kapteenistosta puhuttaessa jatkuvuudesta, Tuuski varmaan itse halunnut siirtyä kapteenistosta pois "one more year Teemu"- tyyppisen uran tarkastelun kannalta?
Niin tai sitten vaan joukkue on valinnut kapteeniston ja tuuski ei kuulu siihen. Ei Tuuski nyt ole oikeasti mikään järjen jättiläinen ja pelillinen identiteetti. Se on vaan hönö - Tuuski, joka ei lopeta edes koskaan.. Tietysti arvostettu on, mutta ei ehkä vakavasti otettava kapteenistossa.
Epäilenpä, että jokusen kerran tietyt puusilmät pistää miehen ulos puhtaasta ja kovasta taklauksesta! Mutta toisaalta, niillä taklauksilla on positiivista vaikutusta enemmän, kun taas edelliskausien A-kapu otti joka pelissä tyhmän koukun tms. ja usein turhautuessaan itseensä pelin kriittisillä hetkillä näitä otettiin sitten todella pahoihin saumoihin.Montako kertaa tulevalla kaudella A-kapteeni lentää ulos? Heh.
Tuleeko jenkkipakki ja onko Mika Järvinen jäämässä Kerhoon? Mielenkiintoisia aikoja.
Tuleeko jenkkipakki ja onko Mika Järvinen jäämässä Kerhoon? Mielenkiintoisia aikoja.