HPK - Ässät to 12.1.2006

  • 70 508
  • 448
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Toimitus kirjoitti:

Yllä oleva journalistinen ulostus oli kyllä kauheinta paskaa mitä olen ikinä lukenut.
Sen ymmärtää jos teinit huutelevat omia mielipiteitään otteluketjussa, mutta jos henkilö joka on olevinaan jonkin sortin toimittaja kirjoittaa tuollaisen tuotoksen niin ei saatana.
Toivottavasti jutun kirjoittaja saa nukuttua yönsä ilman painajaisia, sen verran traumaattinen tapahtuma tuo Nickersonin näkeminen hänelle on näköjään ollut.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Toimitus kirjoitti:
Uskomattoman puolueellinen näkemys tosiaan "toimittajalta".

Ihan oikein toimittu Nickersonilta mielestäni. Vittu sieltä sikalan katsomosta on vuosia lentänyt räkää vierasjoukkueen pelaajien päälle, jossain menee raja. Tänään Nickerson otti ihan oikein ohjat omiin käsiin, harmi vaan ettei päässyt pleksin yli kouluttamaan kyseistä urpoa. On se niin vitun helppo sieltä pleksin takaa räkiä ja huudella, mutta kun vastuuseen teoistaan on joutumassa menee paskat housuun!

Toivolan kommentit olivat juuri sellaisia kun pitääkin olla.

Täältä peukku ylös Poriin päin, vaikka vittumaista porukkaa olettekin.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen varmaan erilainen nuori, kun minusta tuo Liljaniemen juttu on ihan silkkaa faktaa. Toivolan käyttäytyminen lehdistötilaisuudessa ei ole radion perusteella tippaakaan väritetty. Nickerson hölmöili itsensä suihkuun ja kiistatta teki uhkaavan eleen katsojaa kohtaan. Ja yhtä kiistattomasti oli heilutellut merkkejään katsomoon jo sitä ennen. Mikä tuosta jutusta siis tekee väritetyn?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Rontti kirjoitti:
Juuri näin. Turvallisen välimatkan päästä kaveria oli hauskakin seurata, mutta kyllähän jannu vaikuttaa oikeasti häiriintyneeltä. Itse en olisi uskaltanut siitä pleksin takaa edes katsoa silmiin moista mörökölliä, saati sitten huutaa jotain sinne suuntaan. Sanoin jo hetkiä aikaisemmin, että kohta se perkele tulee yli pleksien kun ilme muuttui täysin kaistapäiseksi ja huusi yksikseen kaukalon kulmassa suoraa huutoa missä ei ollut mitään järkeä.

Tarkkana olin myös hallista poistuestani ja katselin koko ajan taakseni ja kurkin parkkipaikalla autojen taakse, jos vaikka olisi kytännyt siellä jossain. Erikoinen tyyppi.

Itse olen nähnyt Nickersonilta lukuisia pelejä sekä haastatellutkin kyseistä miestä, eikä minua pelota mies pätkääkään ;)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Helpolla lähti suihkuun, mutta jos joku vielä pitää Nickersonia mahtavana tai kovana niin kannattaa miettiä kahdesti. Jo aiemmin hän perääntyi Heleniuksen haasteesta, käänsi selän Schnabelille joka oli jo heittänyt hanskat ja teki saman Ben-Amorille.
 

SuperMario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Arvon toimittajan olisi pitänyt itsensä ottaa tällä kertaa aikalisä kirjoituksen johdosta. Joko oli tunteet liian pinnalla tai sitten oli kyseessä tarkoituksen hakuista mustamaalaamista. Sen verran yksipuoliselta kolumni vaikutti, vaikka oli Nickersonissakin varmasti omat vikansa tapauksen osalta, mutta Jatkoajan kolumni…huh.
 

jii78

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
onko tietoa löytyykö netistä mistään sitä nickerssonin katsomoon meno yritystä? missasin ne telkust tulleet.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Nielikäinen #25 kirjoitti:
Itse olen nähnyt Nickersonilta lukuisia pelejä sekä haastatellutkin kyseistä miestä, eikä minua pelota mies pätkääkään ;)
Niin, olisi pitänyt lisätä että vaikuttaa kentällä häiriintyneeltä. Kentän ulkopuolella en ole kaveria tavannut.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se pitää vielä sanoa, että vaikka olen toimituksen jutun kanssa pitkälti samoilla linjoilla, niin on kohtalaisen naurettavaa ulostaa tuollainen vuodatus puolueettomassa kiekkomediassa. Minä saan kitistä, mutta minä en olekaan toimittaja. Ja jotain pelistä sanoakseni, ässien kavennusmaali oli hienoa katsottavaa.
 

mic82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja lentävät mikroautonrenkaat
Medi kirjoitti:
Tässä taka-alata seurattuani keskustelua saan sellaisen käsityksen HPK:n kiekkotietäjistä ja faneista, että he toivovat vastustajan olevan aina HMV TPS. Heti kun jotain tapahtuu niin ollaan parkumassa vähintään vankilaa, kummallista.

Hyvä Ässät! Väriä ja tunnetta pitää olla!...vaikka vähän ylilyöntejäkin.

Ja mitä tulee Toivolaan...Kuka muu valmentaja uskaltaa puolustaa omiaan tuolla tavalla? Kaikki yhden tai yksi kaikkien puolesta!

Täysin samaa mieltä!! Ja propsit Hifkin faneja kohtaan vaan senkun kasvaa! Ässät-Hifk / Hifk - Ässät on PARASTA VIIHDETTÄ mitä sm-liigalla on tarjottavaa!

Ja kaikille niille, jotka ovat sitä mieltä, että pelaajien päälle saa sylkeä, niin ei muuta kuin kentälle syljettäväksi. Voin vaikka vannoa, että täältä ei löydy ainuttakaan "kiekkotietäjää" jolla ei proput palaisi.

Toivola on äijä! Omia kuuluu puolustaa! Mikä joukkue sellainen olisi, jossa ei omia puolusteta. HPK? TPS?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pakko myös sanoa, että kirjoitappa tuollaista Jatkoajan kolumnin kaltaista paskaa jonkin seuran virallisille sivuille esim. kolumnin tai otteluraportin muodossa, niin voit olla varma, että SM-liigalla on jotain sanottavaa. Täytyy toivoa, ettei samanlaista paskaa suvaita Jatkoajassakaan enään.
 

Jokke

Jäsen
Samaa mieltä muutaman edellisen kanssa. Melkoinen toimittaja kyseessä, ei liene tulevaisuus kyllä tällä alalla jos jutut on tätä tasoa.

Ei tuollaisella tasolla varustettua juttua saa julkaista jatkoajassa jossa nuo jutut yleensä ovat ihan laadukkaita.

Lueppa parin päivän päästä rauhotuttuasi tuo juttu uudestaan niin huomaat kuinka naurettavan olet itsestäsi tehnyt.
 

jii78

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Cairns kirjoitti:
Helpolla lähti suihkuun, mutta jos joku vielä pitää Nickersonia mahtavana tai kovana niin kannattaa miettiä kahdesti. Jo aiemmin hän perääntyi Heleniuksen haasteesta
Nicke tais sanoa heleniuksesta et ei viitti tapel jätkän kans joka pelaa pelissä vaan 5 min ko siitä ei oo mitään hyötyä joukkueelle. Kyllä se kova jätkä on vaikka o selkänsä kääntäny,ei kai sitä joka pellen tanssikutsuun tarvi vastata.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Jaahas, täällä sitä taas hönöillään puolin ja toisin oikein huolella. Muutaman porilaisen kannattajan kanssa tuli tupakkitauolla juteltua, ja oli mukava kuulla heiltä objektiivisia kommentteja. Mitä Nickerssoniin tulee, harvalla ukolla liigassa vetää noin pahasti mustiin, ja ilmeisesti melko säännöllisin väliajoin. Meneeköhän rytmissä mahdollisten kuurien kanssa... (huom! Selkeä provo, johon on nyt helppo tarttua).
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
mic82 kirjoitti:
Ja kaikille niille, jotka ovat sitä mieltä, että pelaajien päälle saa sylkeä, niin ei muuta kuin kentälle syljettäväksi. Voin vaikka vannoa, että täältä ei löydy ainuttakaan "kiekkotietäjää" jolla ei proput palaisi.
Nyt kun kaikki suu vaahdossa huutavat tästä sylkemisestä, niin voisiko joku ystävällisesti vahvistaa tämän tapahtuneen. Vastakkaisia kommentteja on kuulunut ihan näköalapaikoilta. Vai haluatteko vain niin kiihkeästi ja sokeasti uskoa olettamuksiinne ilman minkään valtakunnan todisteita? Helppoahan se on. Katsomonosan nimikin on niin inhoittava. Nickersonin käyttäytyminen oli jo ennen tuota tapahtumaa sellaista, etten luota pätkääkään hänen väitteisiinsä. Kuulostaa enemmän oman toilailunsa perustelulta kuin faktalta.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
mic82 kirjoitti:
Ja kaikille niille, jotka ovat sitä mieltä, että pelaajien päälle saa sylkeä, niin ei muuta kuin kentälle syljettäväksi. Voin vaikka vannoa, että täältä ei löydy ainuttakaan "kiekkotietäjää" jolla ei proput palaisi.
Tuskinpa löydät ainuttakaan sylkemisen kannattajaa. Täälläkään ei ole kukaan sellaista toimintaa puolustellut. Toisaalta on kyllä esitetty sellaisiakin kantoja, että mitään sylkemistä ei olisi edes tapahtunut, vaan Nickerson olisi provosoitunut katsojan huudoista ja eleistä. Ja usko pois, kyllä se niin kuumana oli, että näin tosiaan hyvinkin asian laita saattaa olla. Ai niin, Ässien kannattajat heittelivät aitiosta katsojien niskaan tavaroita. Hyihyi!
 

mic82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja lentävät mikroautonrenkaat
Nielikäinen #25 kirjoitti:
Itse olen nähnyt Nickersonilta lukuisia pelejä sekä haastatellutkin kyseistä miestä, eikä minua pelota mies pätkääkään ;)

Samma här. Olen haastatellut Nikkeä ja jutellut muuten vaan hänen kanssaan, niin selvinpäin kuin myös hiukan myötäsessä. Missään välissä en ole nähnyt Nickersonin silmien värin muuttuvan punaiseksi, eikä hän missään välissä ole yrittänyt repiä päätäni irti hartioiden välistä. Matt Nickerson on tavallinen nuori mies, joka on tullut Poriin pelaamaan kiekkoa ja kehittymään.
 

Medi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät, WOHOO!!
Daemon kirjoitti:
Jaahas, täällä sitä taas hönöillään puolin ja toisin oikein huolella. Muutaman porilaisen kannattajan kanssa tuli tupakkitauolla juteltua, ja oli mukava kuulla heiltä objektiivisia kommentteja. Mitä Nickerssoniin tulee, harvalla ukolla liigassa vetää noin pahasti mustiin, ja ilmeisesti melko säännöllisin väliajoin. Meneeköhän rytmissä mahdollisten kuurien kanssa... (huom! Selkeä provo, johon on nyt helppo tarttua).

Huono provo lavanmittaajalta
 

Nick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nickersonista

Mielestäni Nickerson on erittäin hyvä puolustaja. Sälli on pelitaitojensa lisäksi aivan huikea väriläiskä. Mutta.. Nuorukainen on todella tyhmä. Nuoruuden piikkiinkään ei kaikkea voi laittaa. Ylilyönnit ovat toki mukavia, mutta ei näin.. Moniko SM-liigapelaaja olisi kiivennyt plekseihin, vaikka sylkeä olisi lentänyt katsomosta? Aivan, ei kukaan muu kuin herra Nickerson. Tuskinpa Matt silti olisi katsomoon rynnännyt, vaikka olisi pleksin yli päässytkin, mutta silti.

Taklaa, tappele ja ärsytä, mutta tee se edes hieman tyylikkäämmin, jooko?

Kaikesta huolimatta olen tyytyväinen tähän hankintaan.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
jii78 kirjoitti:
Nicke tais sanoa heleniuksesta et ei viitti tapel jätkän kans joka pelaa pelissä vaan 5 min ko siitä ei oo mitään hyötyä joukkueelle. Kyllä se kova jätkä on vaikka o selkänsä kääntäny,ei kai sitä joka pellen tanssikutsuun tarvi vastata.

Miltäs luulet että toi kuulostaa? Tää on tästä lähtien yksi meikäläisen suosikkiviesteistä tänne ikinä keneltäkään! Huh huh.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Cairns kirjoitti:
Helpolla lähti suihkuun, mutta jos joku vielä pitää Nickersonia mahtavana tai kovana niin kannattaa miettiä kahdesti. Jo aiemmin hän perääntyi Heleniuksen haasteesta, käänsi selän Schnabelille joka oli jo heittänyt hanskat ja teki saman Ben-Amorille.

Ne naiset Cairns... Tiedän mitä tarkoitat kirjoituksellasi. Tuo on totta. Jotenkin olen saanut tästä amerikan kaverista käsityksen, että on psykopaatin ja huippukiekkoilijan välimaastossa. Jätkällä on hirveät pelilahjat vaikka mihinkä.

Eräs asia mikä oli Rinkelinmäelle uutta oli ugh ugh huudot. On hienoa että tämä jokeritifojen tapa kulkeutuu perintönä Hämeenlinnaan ja sen ilkeimpään paikkaan sikakatsomoon.

Edit: Joka tapauksessa oli taas viihdettä lopussa ja tämä pelasti tylsän pelin. Lisää näitä !
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Cairns kirjoitti:
Helpolla lähti suihkuun, mutta jos joku vielä pitää Nickersonia mahtavana tai kovana niin kannattaa miettiä kahdesti. Jo aiemmin hän perääntyi Heleniuksen haasteesta, käänsi selän Schnabelille joka oli jo heittänyt hanskat ja teki saman Ben-Amorille.

Niin ja jos joku pitää vielä Lostedtia kovana niin kannattaa miettiä kahdesti. Niin selkeesti Nickerson häntä röykytti Porissa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olen valmis lyömään 500 € vetoa siitä että siinä lopun tilanteessa jossa Nickerson kiipeili seinille ei tapahtunut sylkemistä.

Sitä en pysty tietämään että olisiko aiemmin siellä seisomakatsomopäässä aitiota jotakin tapahtunut, koska sinne en näe. Jos on tapahtunut niin jyrkkä hyihyi.

Sitten vielä harkitsemattomasti lisään tähän että Liljaniemen kolumni hävettää kuin Nielikäisen sukeltelu. Jokainen vastaa itsestään, mutta silti kaikki leimataan 'HPK fanit marisee'. Tai jotain.
 

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Cairns kirjoitti:
Helpolla lähti suihkuun, mutta jos joku vielä pitää Nickersonia mahtavana tai kovana niin kannattaa miettiä kahdesti. Jo aiemmin hän perääntyi Heleniuksen haasteesta, käänsi selän Schnabelille joka oli jo heittänyt hanskat ja teki saman Ben-Amorille.
Voi jarkkoruutu sun kanssas. Taisi Cairns istua siinä Liljaniemen kanssa syljeskelemässä? Unohdit muuten reetuta, että Nickersonin Matti vei kerran Sheddenin sätkynuken ja retuutti sitä pitkin isomäen jäätä. Ja sitten oli ne ison veden takaiset Messenger-kovikset joilta sulle tuli sellaista uutta "dataa", että Nickerson ei ehkä olekaan kova jätkä...

HPK-Ässät 12.01.2006
50 Nickerson, Matt 35vaihtoa, 26.48min
(www.sm-liiga.fi)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös